کالکشن لباس های ترند برای پاییز 2024

کالکشن لباس های ترند برای پاییز 2024

کالکشن لباس های ترند برای پاییز 2024 : وبلاگ نویسان سایت تیپزا طی چند فصل گذشته ما را برای این برند ابراز کرده اند. زیرا مجموعه ها با سایه های مدرن و رو به جلو قوی تر می شوند. با توجه به این نکته مجموعه پاییز 2024 به تازگی راه اندازی شده است و مملو از لوازم اصلی شیک است. علاوه بر این Banana Republic از مدل کارولین مورفی به عنوان یکی از چهره‌های کمپین فصلی استفاده کرد.

کالکشن لباس های ترند برای پاییز 2024 کلکسیون پاییزی با لباس‌های بیرونی فوق‌العاده، طرح‌های جین جذاب و اکسسوری‌های زیبا آماده شده است مواردی که مورفی آن‌ها را جزء اصلی می‌داند. او پنج آیتم جدید را که بیشتر از همه دوست دارد و فکر می‌کند هر کمد لباسی جذاب‌تر می‌کند به اشتراک گذاشت.

مقاله را ادامه دهید تا آیتم‌های کالکشن لباس های ترند برای پاییز 2024 مورد علاقه مورفی و موارد ضروری دیگر در پاییز را بررسی کنید.

کالکشن لباس های ترند برای پاییز 2024

کت ترنچ استایل کلاسیک

کت ترنچ جزء اصلی کمد لباس است که هرگز از مد نمی افتد! یک کت ترنچ برای من در فصل پاییز یک انتخاب ثابت برای پوشاندن هر لباسی است.

کالکشن لباس های ترند برای پاییز 2024

جین بوت کات

من عاشق هر چیزی هستم که به سبک غیررسمی اما مدرن دهه 70 باشد و این شلوار جین مناسب است.

کالکشن لباس های ترند برای پاییز 2024

تی شرت یقه اسکی

لباس پوشیدن به سبک استایل کلاسیک با شلوار جین خود به طور ظاهری بدون دردسر در روز به شما می دهد. برای مدل دادن به آن برای یک لباس غیر رسمی من کمربند شکلاتی را اضافه می کنم. برای اینکه آن را برای یک ظاهر شبانه بپوشم آن را با لباس می پوشم.

تی شرت یقه اسکی

کیف جیر

من عاشق رنگ و شکل این کیف هستم یک کیف شیک که هر ظاهری را کامل می کند همه چیز در مورد اکسسوری است پاییز امسال همه جا جیر را خواهیم دید!

کیف جیر

پیراهن جین

فکر می‌کنم پیراهن جین  یکی دیگر از پایه‌های اصلی است برای همه عالی به نظر می‌رسد. وقتی لباسم را می‌پوشم به سراغ تیپ معروف ساده می‌روم موهای صاف و یک حلقه طلایی بزرگ.

پیراهن جین

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 12 لباس پاییزی که باید در این فصل امتحان کنید این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *