6 اکسسوری که با هر لباسی باید بپوشید!

6 اکسسوری که با هر لباسی باید بپوشید!

6 اکسسوری که با هر لباسی باید بپوشید! ترندها هر فصل می آیند و می روند اما برخی از اکسسوری  مانندعینک آفتابی یا یک گردنبند مروارید برای همیشه مد و کلاسیک هستند. این استایل کلاسیک در آزمون زمان مقاومت کرده اند و ثابت کرده اند که در کمد لباس هر زنی صرف نظر از سبک یا زیبایی او ارزشمند هستند.

اگر به دنبال سرمایه گذاری بر روی کمد لباس خود هستید به اکسسوری نیاز دارید که با لباس های کمد شما مطابقت داشته باشد. اکسسوری‌های مناسب لباس‌های شما را جذاب می‌کنند.

ما لیست خود را به شش اکسسوری کلاسیک و همه کاره که هر زنی برای تکمیل کمدش نیاز دارد محدود کرده ایم.

6 اکسسوری که با هر لباسی باید بپوشید!

1. جواهرات مروارید

مرواریدها برای قرن ها نماد ظرافت بوده اند. آنها توانایی منحصر به فردی را دارند که بسته به نوع استایلشان سنتی و معاصر به نظر برسند. مرواریدها نمادی از پیچیدگی هستند، اما در سال‌های اخیر آنها به یکی از اصلی‌ترین جواهرهای آرام و ساحلی تبدیل شده‌اند.

این باعث می شود گردنبند مروارید یا مجموعه ای از گوشواره های مروارید به اکسسوری مناسبی تبدیل شود، چه در حال رفتن به ساحل یا شرکت در یک مراسم کراوات مشکی باشید. آنها حتی می توانند یک لباس ساده مانند یک تی شرت سفید و شلوار جین را ارتقا دهند.

6 اکسسوری که با هر لباسی باید بپوشید!

6 اکسسوری که با هر لباسی باید بپوشید!

2. کیف دستی چرمی

یک کیف دستی چرمی باکیفیت یک استایل سرمایه گذاری است که به سرعت برای چندین دهه تبدیل به مورد علاقه شما خواهد شد. دوام کاربردی بودن و جذابیت کلاسیک را به یک استایل اصلی تبدیل کرده است که حسی از تجمل را به هر ظاهری اضافه می کند.

یک کراس بادی چرمی برای یک روز در شهر عالی است و ظاهر غیر رسمی شما را هدفمندتر و در کنار هم قرار می دهد.

6 اکسسوری که با هر لباسی باید بپوشید!

کیف دستی چرمی

3. ساعت های کلاسیک

ساعت مچی یک اکسسوری کاربردی و شیک است که اغلب به عنوان یک نماد وضعیت و سبک دیده می شود. ساعت‌های باکیفیت کلاسیک هستند که می‌توانید نسل‌ها آن را منتقل کنید.

یک ساعت تمیز و ساده را با لباس تک رنگ ست کنید تا ظاهری شیک و مدرن داشته باشید یک بند چرمی با شلوار جین و یک بلوز زیبا برای زیبایی و در عین حال آراسته عالی است.

ساعت های کلاسیک

ساعت های کلاسیک

4. روسری ابریشمی

روسری های ابریشمی هر ظاهری را تغییر می دهند و رنگ طرح و بافتی به آن اضافه می کنند. می‌توانید آن‌ها را به روش‌های مختلف بپوشید در موهایتان، دور گردنتان، یا به دور کیف دستی‌تان بسته‌اند. آن را در موهای خود ببندید تا رنگی به لباس شما ست شود. این بدون در نظر گرفتن زیبایی شناسی شما زیبا به نظر می رسد.

روسری ابریشمی

روسری ابریشمی

5. عینک آفتابی 

عینک‌های آفتابی جذابیت همیشگی خود را ثابت کرده‌اند… آنها از زمان 1930 هر دهه محبوب بوده‌اند. عینک آفتابی را با جین و یک تی شرت سفید ست کنید تا ظاهری جذاب داشته باشید که باعث می‌شود در حین انجام کارها احساس کنید.

عینک آفتابی 

عینک آفتابی 

6. ترنچ کت

کت ترنچ بهترین لباس کلاسیک است زیرا به همان اندازه که شیک است معقول است. خطوط تمیز و طراحی کاربردی آن را تبدیل به یک ابزار چند منظوره برای هر کمد لباسی می کند. این به عنوان نماد اصلی پوشاک بریتانیایی و اروپایی در نظر گرفته می شود اما در طول دویست سال گذشته، راه خود را به قلب مدگراها در سراسر جهان باز کرده است.

ترنچ کت

ترنچ کت

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی مدل های جدید از گردنبندهای چوکر زنانه | اکسسوری این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *