10 ملزومات استایل شیک فرانسوی برای زمستان

10 ملزومات استایل شیک فرانسوی برای زمستان

10 ملزومات استایل شیک فرانسوی برای زمستان : این راز نیست که زنان فرانسوی الهام بخش مد من در هر فصلی هستند زنان پاریسی و فرانسوی از نظر نحوه لباس پوشیدن شیک کلاسیک هستند.

با این حال لازم نیست فرانسوی باشید یا در فرانسه زندگی کنید تا مانند یک فرانسوی لباس کلاسیک بپوشید. با چند اصول ساده کمد لباس فرانسوی در زمستان در کمترین زمان ممکن ظاهری فرانسوی خواهید داشت.

امروز نحوه لباس پوشیدن مانند یک زن فرانسوی در زمستان و استایلی را که به شما کمک می کند لباس های زمستانی خود را با رنگ فرانسوی و ظاهر شیک پاریسی کنار هم قرار دهید را به اشتراک می گذارم.

10 ملزومات استایل شیک فرانسوی برای زمستان

زنان فرانسوی در زمستان چه می پوشند

لباس پوشیدن مانند یک زن فرانسوی در زمستان اغلب شامل ترکیبی از استایل کلاسیک و حس سبکی بی دردسر است در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند در ماه های سردتر به آن ظاهر شیک فرانسوی برسید:

زنان فرانسوی برای به روز کردن کمد لباس زمستانی خود و در عین حال برجسته و پیچیده به استایل اساسی پایبند هستند به یاد داشته باشید نکته کلیدی این است که بر کیفیت بر کمیت تمرکز کنید همیشه روی استایل کلاسیک سرمایه گذاری کنید.

نکاتی برای ظاهر شیک فرانسوی در زمستان

پالت رنگ خنثی

به‌ویژه فرانسوی‌ها و پاریسی‌ها تمایل دارند به یک پالت رنگ خنثی پایبند باشند رنگ هایی مانند سیاه، سفید، خاکستری، سرمه ای (مورد علاقه شخصی من) و شتری بپوشید.

خانم‌های فرانسوی اغلب رنگ‌های کم‌رنگی را انتخاب می‌کنند که به راحتی می‌توان آن‌ها را با سایر استایل در کمدشان ست کرد.

شما همچنین می‌توانید از یک پالت تک رنگ استفاده کنید به این معنی که از سر تا پا به یک رنگ می‌مانید تا ظاهری شیک در فصل زمستان داشته باشید.

10 ملزومات استایل شیک فرانسوی برای زمستان

کیفیت

خانم های فرانسوی اصول اولیه کیفیت را به جای کمیت ترجیح می دهند کمد لباس زمستانی خود را با وسایل اولیه با کیفیت بالا مانند ژاکت، یقه یقه اسکی و تاپ آستین بلند بسازید برای گرما و راحتی به پارچه های طبیعی مانند پشم و ترمه بچسبید.

لایه ها

لایه‌ها همیشه یکی از بهترین لباس‌ها برای پوشیدن در فصل زمستان هستند تا نه تنها گرم بمانند، بلکه شیک به نظر برسند.

زنان فرانسوی با یقه اسکی، کمیس، جوراب شلواری و ساق شلواری. زنان فرانسوی دوست دارند در ماه های زمستان جوراب شلواری با دامن های پشمی و بوت های بلند بپوشند تا لباسی شیک و در عین حال پیچیده داشته باشند.

استایل شیک فرانسوی

10 ملزومات استایل شیک فرانسوی برای زمستان

کت پشمی

پشم همیشه در کمد هر خانم فرانسوی در فصل زمستان جزء اصلی است این نه تنها به گرم نگه داشتن شما کمک می کند بلکه همیشه به نظر می رسد و همیشه کلاسیک است. به سراغ یک کت پشمی بلند مشکی زمستانی بروید گزینه های دیگر می تواند یک کت پشمی یا سرمه ای زرق و برق دار باشد که انتخاب رنگ زنان پاریسی است.

برای روزهایی که هوای زمستان کمی گرم‌تر است، زنان پاریسی را خواهید دید که کت‌های سنگی پوشیده‌اند ، یک ماده ضروری فرانسوی که در بیشتر کمدها پیدا می‌کنید.

کت پشمی

ژاکت ترمه

ژاکت های زیبا و ترمه برای هر خانم فرانسوی در فصل زمستان ضروری است آن‌ها ژاکت‌های یقه‌ای یا V در سایه‌های مشکی، خاکستری، سرمه‌ای و کرم می‌پوشند.

ژاکت کشمیری را می توان به صورت غیر رسمی با شلوار جین یا شلوار ست کرد. یا می توانید آن را با دامن پشمی کوتاه، جوراب شلواری و چکمه بپوشید تا ظاهری شیک داشته باشید.

هیچ چیز شیک‌تر و براق‌تر از یک بلیزر با ظاهری عالی نیست که حتی در فصل زمستان در فرانسه نیز فوق‌العاده همه‌کاره است.

شلوار جین راسته

برای گرم ماندن، مجدداً از کت های مشکی، سرمه ای یا خاکستری با ظاهری خنثی استفاده کنید. به راحتی می توانید کت کتانی را با یک پلیور یا یقه یقه اسکی زیر آن لایه لایه کنید.

زنان فرانسوی و به ویژه زنان پاریسی تمایل دارند در فصل زمستان از شلوار جین راسته استفاده کنند آنها به راحتی با چکمه های زیره، نیم بوت و کفش های کتانی پوشیده می شوند. برای انتخاب شیک‌تر، در طول روز سایه‌های روشن‌تر و در شب از سایه‌های جین تیره‌تر استفاده کنید.

شلوار جین راسته

شلوار پشمی

شلوار یک راه آسان برای آرایش یک ظاهر زمستانی برای دفتر یا حتی یک روز بیرون از خانه است. شلوار پشمی شما را گرم نگه می دارد و شیک به نظر می رسد.

لباس زمستانی زنانه فرانسوی با ظاهر کلاسیک با شلوار پشمی، ژاکت، نیم بوت، کلاه فدورا، کت پشمی و روسری و کیف دستی شیک است.

شلوار پشمی

یقه اسکی

یقه اسکی یکی از آن کمدهای زمستانی است که شیک و گرم است می‌توانید آن را زیر یک بلیزر لایه‌بندی کنید، آن را با شلوار یا حتی شلوار جین و نیم بوت‌های نوک تیز بپوشید تا ظاهری شیک و براق داشته باشید.

یقه اسکی

نیم بوت

چگونه در فصل زمستان مانند یک زن فرانسوی با پوشیدن بوت های بلند لباس بپوشیم تا شیک و بلند به نظر برسید.

چگونه در زمستان مانند یک زن فرانسوی لباس بپوشیم و همچنان برجسته و کلاسیک به نظر برسید.

در فصل زمستان مانند یک زن فرانسوی لباس بپوشید تا شیک و کلاسیک به نظر برسید.
یک جفت بوت کلاسیک مانند نیم بوت انتخاب کنید تا پاهایتان را گرم نگه دارید و در عین حال ظاهری شیک داشته باشید.

بوت های ضد آب نیز گزینه ای کاربردی هستند و زنان پاریسی زیادی را خواهید دید که در فصل زمستان از آن استفاده می کنند.

نیم بوت

بوت های زیره دار نیز یکی دیگر از استایل کلاسیک زنان فرانسوی است که پاهای خود را شیک و در عین حال گرم نگه می دارند. می توانید هر دو مدل بوت را با شلوار جین یا شلوار بپوشید. با یک جفت مشکی ساده یا حتی رنگ قهوه ای تیره یا شکلاتی نیز همراه شوید.

برای شب‌های بیرون از خانه، یک بوت بلند با جوراب شلواری نیز امتحان کنید تا گرم و در عین حال شیک بمانید.

کفش های کتانی

در طول سال‌ها، کفش‌های کتانی به یکی از پایه‌های اصلی فرهنگ، به‌ویژه در پاریس تبدیل شده‌اند. حتی با وجود اینکه اکثر مردم در فصل زمستان در پاریس بوت می پوشند هنوز هم تعداد مناسبی از کفش های کتانی را با شلوار جین و شلوار می پوشند.

کفش های کتانی

چگونه در زمستان مانند یک زن فرانسوی لباس بپوشیم

خانم‌های فرانسوی می‌دانند که چگونه اکسسوری  مناسب را برای تکمیل هر لباسی، حتی در فصل زمستان، اضافه کنند. جواهرات را به حداقل برسانید، شاید یک گردنبند ظریف، یک ساعت یا یک جفت گوشواره ساده می تواند ظرافت را به شما اضافه کند.

یک روسری ابریشمی کلاسیک و در عین حال ساده را به ژاکت یا لباس ژاکت ست کنید تا ظاهری شیک داشته باشید. یا برای گرمای بیشتر با روسری ترمه یا پشم بروید.

برای گرم نگه داشتن سر، زنان فرانسوی از کلاه پشمی شیک فدورا استفاده می کنند یا یک گزینه معمولی تر می تواند یک کلاه باقالی باشد.

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک بروری چگونه استایل زمستانی فرانسوی داشته باشیم؟ این مقاله را هم مشاهده کنید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *