5 کت کلاسیک که افراد مد روز در زمستان می پوشند!

5 کت کلاسیک که افراد مد روز در زمستان می پوشند!

5 کت کلاسیک که افراد مد روز در زمستان می پوشند! ما اخیراً با شرایط آب و هوایی عالی مواجه شده‌ایم و صادقانه بگویم وقتی در آب و هوای سردتر زندگی می‌کنید، این تنها چیزی است که واقعاً می‌توانیم درخواست کنیم.

توجه داشته باشیم که زمستان زیاد طول نمی کشد. و در حالی که ما ممکن است دوست داشته باشیم لباس های کوچک کتانی و میدی های پر گل خود را به تن کنیم، اغلب از ما نیز خواسته می شود که یک طرح پشتیبان از لباس داشته باشیم.

می‌دانم که کت‌ها ممکن است لزوماً در بالای لیست شما در طول ماه‌های زمستان نباشند اما اجازه دهید به شما بگویم برای اهداف کاربردی، می‌توانند مهم‌ترین اقلامی باشند که دارید.

از کت‌های بلند گرفته تا جین‌ چندین گزینه برای ژاکت‌ها وجود دارد که برای روزهای زمستانی خاکستری مناسب هستند اما در بیشتر پاییز نیز به‌عنوان لباس بیرونی ایده‌آل عمل می‌کنند.

با پارچه‌های کتان و سایر گزینه‌های سبک وزن کت‌های زمستانی مناسب فصلی در مجموعه‌ای از سبک‌ها با ظاهر غیررسمی و مجلسی‌تر در دسترس هستند. بنابراین از کت های جین گرفته تا کتانی، چرم و ترانچ های زمستانی ، برای روزهای ابری به دنبال 20 کت زمستانی باشید.

5 کت کلاسیک که افراد مد روز در زمستان می پوشند!

1. کت جین

کت های جین ممکن است همه کاره ترین گزینه در کمد لباس شما باشند هنگامی که با لباس‌ها، دامن‌های میدی و شلوارک ست می‌شود یک کت جین بهترین راه برای تکمیل هر لباسی در روزهای خنک‌تر زمستان است.

5 کت کلاسیک که افراد مد روز در زمستان می پوشند!

2. کت بلیزر

کت بلیزر بهترین استایل به کمد لباس زمستانی است نه تنها در روزهای سردتر شما را گرم نگه می‌دارد بلکه فوراً هر لباسی را که با آن ست می‌کنید.

5 کت کلاسیک که افراد مد روز در زمستان می پوشند!

5 کت کلاسیک که افراد مد روز در زمستان می پوشند!

3. ترنچ کت 

من حدود پنج سال پیش یک لباس ابریشمی خریدم و هنوز هم یکی از محبوب ترین وسایل در کمد من است در روزهای سردتر و همچنین استایلی مناسب به هر ظاهری را ست می کند.

ترنچ کت 

4. کت چرم

به سختی می توان یک کت چرمی را انکار کرد در حالی که قبلاً کت های دوچرخه سواری در همه جا وجود داشت، در این فصل شاهد محبوبیت بیشتر ژاکت یا مدل های شلوار هستیم.

این سبک یک جایگزین ساده تر و مینیمالیستی برای کت های دوچرخه سواری است که اغلب دارای زیپ ها و جیب های زیادی هستند.

کت چرم

5: کت های بوکله(بافت پشمی گلیمی)

کت های بوکله مظهر ظرافت بی انتها هستند که اغلب با نمادهایی مانند شانل همراه است. این کت ها که با پارچه‌های بافت‌دارشان مشخص می‌شوند.

برای شب‌های خنک‌تر ایده‌آل هستند آن‌ها را می‌توان با شلوار و کفش پاشنه‌دار یا با شلوار جین و یک تی شرت برای ظاهری ساده و شیک ست کرد. پارچه به این ژاکت ها جذابیت کلاسیک می دهد که آنها را به یک سرمایه گذاری ارزشمند در کمد لباس تبدیل می کند.

کت های بوکله(بافت پشمی گلیمی)

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 7 مدل کت پاییزی شیک زنانه برای امسال این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *