15 لباس فرودگاهی زیبا و راحت برای سفر بعدی شما!

15 لباس فرودگاهی زیبا و راحت برای سفر بعدی شما!

15 لباس فرودگاهی زیبا و راحت برای سفر بعدی شما! آیا به دنبال لباس‌های زیبای سفر هستید که آنقدر راحت باشند که از پوشیدن آن‌ها به صورت روزانه ناراحت نباشید؟ اگر چنین است این ایده های لباس فرودگاهی راحت برای شما مناسب است!

سفر پس از یک وقفه بسیار طولانی دوباره آغاز شد! در حالی که سفر می تواند بسیار سرگرم کننده باشد، می تواند استرس زا نیز باشد. یکی از چیزهایی که می تواند تجربه را بسیار دلپذیرتر کند این است که در لباس فرودگاهی خود راحت باشید.

اگر به سفر زیاد عادت دارید می‌دانید که همیشه بین زیبا به نظر رسیدن و احساس راحتی در فرودگاه یک دوراهی وجود دارد از یک طرف لباس پوشیدن برای فرودگاه فایده‌ای ندارد زیرا ساعت‌ها در فرودگاه خواهید نشست، ناگفته نماند که برای بررسی های امنیتی باید جواهرات را در بیاورید.

15 لباس فرودگاهی زیبا و راحت برای سفر بعدی شما!

از سوی دیگر لزوماً نمی‌خواهید با لباس خواب در فرودگاه حاضر شوید در صورتی که با کسی که می‌شناسید برخورد کنید. با این اوصاف لباس‌های فرودگاهی عالی جایی در وسط قرار دارند سبکی راحت و به اندازه کافی آسان به طوری که در کنار هم قرار گرفتن آن‌ها زمان زیادی طول نمی‌کشد، و در عین حال اگر با دوستانتان سفر می‌کنید شیک هستند.

اغلب لباس‌های راحتی و دویدن می‌توانند بهترین گزینه برای سفر باشند و خوشبختانه این‌ها در زمان‌های اخیر بسیار مد شده‌اند.

ما همچنین تعدادی لباس از وبلاگ نویسان مد مورد علاقه خود قرار داده ایم تا از آنها الهام بگیرید اگر ظاهر آنها را دوست دارید حتماً پروفایل آنها را نیز بررسی کنید!

با در نظر گرفتن این موضوع بیایید مستقیماً به بهترین ظاهر فرودگاهی که می توانید از آنها الهام بگیرید.

15 لباس فرودگاهی زیبا و راحت برای سفر بعدی شما!

بهترین لباس های فرودگاهی راحت برای استایل کردن

1. بافتنی خاکستری نرم

کشباف نرم یکی از بهترین لباس‌های فرودگاهی است که می‌توانید در پروازهای طولانی گرم و راحت نگه دارید دویدن های خود را با کفش های کتانی دلخواه و راحت و یک کیف بزرگ بزرگ ست کنید تا تمام وسایل ضروری فرودگاه خود را حمل کنید!

15 لباس فرودگاهی زیبا و راحت برای سفر بعدی شما!

2. استایل ورزشی کاربردی

اگر دوست دارید در سفر راحت باشید این استایل یکی دیگر از گزینه‌های فوق‌العاده است بنابراین شلوار یوگا، جوراب‌ها تی‌شرت گشاد خود را بیرون بیاورید تا در سفر بعدی خود به فرودگاه بپوشید اگر هوا کمی خنک تر است، یک ژاکت پف دار تا باسن لایه مناسبی برای افزودن به گرم و دنج است.

15 لباس فرودگاهی زیبا و راحت برای سفر بعدی شما!

3. شیک تک رنگ

شلوارهای ساق مشکی یکی از لوازم اصلی کمد لباس هستند و به راحتی می‌توان آن‌ها را در طیف گسترده‌ای از روش‌های مختلف زمانی که به فرودگاه می‌روید استایل کرد

ما عاشق این ترکیب از شلوارهای مشکی یک تاپ مشکی و یک ژاکت بزرگ سفید هستیم  یا می‌توانید هر ژاکتی را که قصد دارید در تعطیلات انتخاب کنید تا کمی فضای بیشتری در چمدان خود داشته باشید!

15 لباس فرودگاهی زیبا و راحت برای سفر بعدی شما!

4. استایل صورتی 

با انتخاب یک شلوار گرمکن کاملا صورتی یک ظاهر فرودگاهی شیک و چشمگیر داشته باشید! با بوت های راحت ست کنید.

15 لباس فرودگاهی زیبا و راحت برای سفر بعدی شما!

5.استایل خاکستری 

اگر یک پرواز کوتاه دارید یک جفت شلوار گشاد با ژاکت پف دار مورد علاقه تان به این معنی است که می توانید در پرواز راحت باشید و وقتی به مقصد می رسید شیک به نظر برسید. به دنبال بوت ها و یک کت پشمی برای تکمیل لباس خود باشید.

15 لباس فرودگاهی زیبا و راحت برای سفر بعدی شما!

6. تمام مشکی

یک لباس کاملا مشکی همیشه یک انتخاب شیک است! برای داشتن ظاهری خیره کننده و در عین حال دنج راحت ترین شلوار خود را با یک تی شرت و هودی بزرگ بپوشانید. کفش را ساده نگه دارید به سراغ کفش‌های کتانی بروید و سپس کیف بزرگ خود را بردارید تا لباس را تمام کنید.

15 لباس فرودگاهی زیبا و راحت برای سفر بعدی شما!

7. شلوار تاپ و فاق بلند

این شلوار ترکیبی عالی از راحتی و زیبایی شناسی پیچیده است که آن را به یک لباس عالی برای پوشیدن در فرودگاه تبدیل کرده است با یک تی شرت سفید و کفش ورزشی مورد علاقه خود ست کنید.

شلوار تاپ و فاق بلند

8. تیشرت و شلوار جین گرافیکی

اگر پرواز شما فقط چند ساعت طول می کشد شلوار جین گزینه فوق العاده ای است که می توانید دنبال آن بروید. یک تیشرت گشاد و یک جفت کفش کتانی سفید کلاسیک کامل کننده این ظاهر زیبا هستند.

تیشرت و شلوار جین گرافیکی

9. استایل سفید 

اگر به دنبال راحتی و همچنین ظاهری ساده هستید شلوارهای گشاد جایگزین ایده آلی برای شلوار ورزشی هستند با یک تی شرت سایز بزرگ سفید کفش های کتانی با رنگ خنثی و یک کیف برای ظاهری لوکس و آرام آن را تمام کنید.

استایل سفید

10. لباس بافتنی خنثی

تکه‌های همسان سریع و آسان فرودگاهی را تضمین می‌کند درست مانند این ست بافتنی کاراملی که با یک تاپ و شلوار گشاد کامل شده است. اگر فرودگاه کمی خنک است، یک پیراهن سفید روی آن بپوشانید تا شما را گرم نگه دارد.

لباس بافتنی خنثی

11. پیراهن و شلوار

در هوای گرم با یک ست شلوار یک پیراهن کتان سبک و یک جفت کفش که به راحتی می‌توانید در هنگام عبور از محیط‌های امنیتی مانند این کتانی‌ها به راحتی آن‌ها را بپوشید و درآورید خنک باشید. ما پالت رنگ سفید و بژ این لباس را نیز دوست داریم!

پیراهن و شلوار

12. استایل راه راه با شوار

شلوارهای ساق مشکی بسیار متنوع هستند و می‌توان آن‌ها را به روش‌های مختلف متناسب با استایل شخصی شما طراحی کرد. ما این تاپ کراپ راه راه را با یک سویشرت پوشیده شده تا شما را گرم و راحت نگه دارد.

استایل راه راه با شوار

13. رنگ صورتی

اگر در جایی گرم پرواز می‌کنید با شلوارک مورد علاقه‌تان شروع کنید و آن‌ها را با یک سویشرت رنگ روشن ست کنید تا به ظاهرتان رنگی بیافزایید یک تاپ یا تیشرت زیر سویشرت بپوشید تا وقتی به محل تعطیلات گرم خود رسیدید بتوانید آن را در بیاورید.

رنگ صورتی

14. شلوار بلیزر و گشاد شیک

یک کت بلیزر و یک شلوار گشاد یک ترکیب کلاسیک و شیک هستند اما کافی است یک استایل گرافیکی به آن ست کنید تا یک لباس فرودگاهی خیره کننده ایجاد کنید که هم راحت و هم شیک است! کفش‌های کتانی سفید و یک کیف کتانی مایل به سفید بهترین گزینه‌های تکمیلی هستند.

شلوار بلیزر و گشاد شیک

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 8 لباس مسافرتی تابستانی شیک برای سفرهای دور این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *