12 طرح کیف محبوب که تا کنون ساخته شده اند!

12 طرح کیف محبوب که تا کنون ساخته شده اند!

12 طرح کیف محبوب که تا کنون ساخته شده اند! هر فصل ترندهای جدید کیف های دستی راه خود را به دنیای استایل خیابانی باز می کنند و هر فصل ما مشتاقانه به دنبال اکسسوری ها هستیم در طول هفته های مد و به طور کلی لکه بینی خیابانی جمعیت مد نشان داده است که تا آنجایی که کیف های دستی پیش می روند تعدادی هستند که هرگز از مد نمی افتند.

ما در حال حاضر شاهد این موضوع هستیم با نمادهای تجاری منتشر شده از کیف گوچی گرفته تا فلپ کلاسیک شانل. تفاسیر جدید در رنگ های به روز شده از پاستل تا گزینه های متالیک آمده است. با این حال گاهی اوقات، این کیف های دستی طراحان کلاسیک هستند که به سادگی نمی توانید به آنها نه بگویید زیرا آنها دقیقاً همین هستند: کلاسیک.

12 طرح کیف محبوب که تا کنون ساخته شده اند!

12 طرح کیف محبوب که تا کنون ساخته شده اند!

اگر مطمئن نیستید که کدام کیف لوکس را انتخاب کنید به سراغ محبوب ترین کیف های طراح بروید به دست آوردن چنین عنوانی کار آسانی نیست و اگرچه بسیاری از آنها با قیمت بسیار بالایی همراه هستند اما ارزش هجوم را دارند و سزاوار جایگاهی در مجموعه شما هستند.

آنها سال به سال بیشترین جستجو را داشته اند (فقط به عنوان مدرک به افراد مد زیر نگاهی بیندازید) و آنها همچنان یک انتخاب عالی برای فصل های آینده خواهند بود.

بنابراین آیا آماده‌اید تا مجموعه‌ای از 12 کیف‌های طراح محبوب را ببینید که کسانی که می‌شناسند متقاعد شده‌اند که کلاسیک‌ترین کیف‌ها هستند؟ برای دیدن آنها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

1. کیف بیرکین

این کیف که به نام جین بیرکین نامگذاری شده است از زمان پیدایش آن در سال 1984 مورد طمع بوده است وجود آن یک حادثه خوشحال کننده بود که ناشی از تبادل نظر بین بیرکین و مدیر عامل سابق هرمس ژان لوئیس دوما در  یک پرواز ایرفرانس از پاریس به لندن در اوایل دهه 80.

12 طرح کیف محبوب که تا کنون ساخته شده اند!

12 طرح کیف محبوب که تا کنون ساخته شده اند!

2. کیف Chanel

هیچ چیز مانند کیف شانل لوکس بودن را بیان نمی کند از زمانی که خود کوکو شانل این کیف را در سال 1955 طراحی کرد طرح‌های لحافی بخشی جدایی‌ناپذیر از تاریخ این برند بوده است.

اینگرام می‌گوید: «کیف‌های فلپ کلاسیک Chanel یک قطعه کلکسیونر واقعی هستند، زیرا دارای مجموعه‌ای زیبا از پارچه‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌ها هستند.

با توجه به اینکه رنگ سبز رنگ فصل است ما شاهد درخواست کیف های فلپ سبز از پشت بام بوده ایم کیف های فلپ هرگز ارزش خود را از دست نمی دهند.

12 طرح کیف محبوب که تا کنون ساخته شده اند!

12 طرح کیف محبوب که تا کنون ساخته شده اند!

3. کیف الکسای 

کیف الکسای Mulberry که در ابتدای دهه 2010 راه اندازی شد که البته به نام Alexa Chung نامگذاری شد به یک کیف آنی تبدیل شد.

پس از چند سال و در حالی که این برند بریتانیایی به جشن تولد 50 سالگی خود رسیده است مولبری این کیف نمادین را با ظاهری به روز و همچنین یک تکرار جدید و کارآمدتر از آن منتشر کرده است اگر بگوییم هر دوی آنها را نمی‌خواهیم، ​​دروغ می‌گوییم.

12 طرح کیف محبوب که تا کنون ساخته شده اند!

4. Gucci Jackie

جمع بندی کیف دستی بدون ذکر گوچی کامل نمی شود و کیف جکی این برند به یک کیف کلاسیک تبدیل شده است. اگر نام آن را می شناسید، احتمالاً به این دلیل است که از نظر فنی، این کیف جدید نیست.

این کیف دستی در ابتدا به نام جکی کندی نامگذاری شد و سال‌ها یکی از کالاهای قهرمان گوچی بود اما برای نمایش باند فرودگاه A/W 20 گوچی این برند با کمی تغییر ظاهر شد.

12 طرح کیف محبوب که تا کنون ساخته شده اند!

12 طرح کیف محبوب که تا کنون ساخته شده اند!

12 طرح کیف محبوب که تا کنون ساخته شده اند!

5. کیف زین دیور

اولین کیف زین دیور در سال 1999 و زمانی که جان گالیانو هنوز در راس این خانه بود عرضه شد و ارزش فروش مجدد بالای آن دلیلی بر این است که امروزه همچنان مورد علاقه است. رزی هانتینگتون وایتلی و ریحانا از جمله افراد مشهوری هستند که صاحب این سبک شیک هستند.

فضای داخلی به‌طور شگفت‌انگیزی جادار آن را به گزینه‌ای عالی برای کیف روز تبدیل می‌کند اما بند شانه‌ای براق و شکل جالب آن تضمین می‌کند که پس از تاریکی و همچنین برای گروه‌های رسمی نیز به خوبی کار می‌کند.

12 طرح کیف محبوب که تا کنون ساخته شده اند!

12 طرح کیف محبوب که تا کنون ساخته شده اند!

6. کیف پازل Loewe

در حالی که کیف‌های Chanel و Louis Vuitton برای عموم قابل تشخیص هستند کیف‌های Loewe برای افراد مد آشنا کمی جذاب‌تر هستند و آن‌ها را برای مشتریان باهوش بیشتر می‌پسندند.

در حالی که اکثر کیف‌های Loewe سرمایه‌گذاری مناسبی هستند کیف پازل به سرعت تبدیل به یک کیف کلاسیک شد. این شکل نمادین که از زمان آغاز به کار آن در سال 2015 مورد علاقه ثابت ست استایل خیابانی است هر فصل با ترکیب رنگ های رویایی جدید به روز می شود.

12 طرح کیف محبوب که تا کنون ساخته شده اند!

12 طرح کیف محبوب که تا کنون ساخته شده اند!

7. لویی ویتون اسپیدی

اولین کیفی که لویی ویتون تا به حال ساخته است، اسپیدی مستقیماً از زمان تصورش در دهه 1930 یک موفقیت مطمئن بود و از آن زمان توسط برخی از جذاب ترین زنان زمان ما حمل شده است.

اندازه‌های طراحی اولیه 30 سانتی‌متر بود، اما به درخواست هپبورن، لویی ویتون نسخه کوچک‌تری از لویی ویتون اسپیدی را معرفی کرد: 25 سانتی‌متر عرض، که امروزه هنوز هم یک اندازه بسیار محبوب است. در سال 2011، Speedy Bandouliere معرفی شد.

Bandouliere در زبان فرانسوی به معنای “با بند” است بنابراین هیچ جایزه ای برای حدس زدن به روز رسانی وجود ندارد. در حالی که یافتن آنها سخت تر می شود هنوز هم می توانید یک Speedy از خودتان در سایت های فروش مجدد لوکس تهیه کنید.

12 طرح کیف محبوب که تا کنون ساخته شده اند!

8. The Row Margaux

بر خلاف بسیاری از برندهای میراث فرهنگی موجود در این لیست The Row موفق شده است کاری بسیار ویژه انجام دهد و آن ایجاد یک نماد مدرن است. Margaux آنقدر محبوب و کلاسیک است که خودی‌های مد آن را به عنوان Birkin بعدی معرفی کرده‌اند.

با خطوط تمیز، یک استایل ساده، و احساس کم رنگ، Margaux طرح‌های مینیمالیستی The Rows را به سه راهی منعکس می‌کند در حالی که برندهای دیگر با آرم فریاد می زنند این کیف در واقعی ترین شکل خود کاملاً لوکس است.

The Row Margaux

9. کیف پرادا

پرادا قطعا یک کیف کلاسیک جدیدتر است اما با این سبک که دائماً فروخته می شود نمی توانیم آن را در این لیست قرار ندهیم.

اینگرام می‌گوید: «چیزی که من بیشتر از همه در مورد این کیف دوست دارم، قیمت عالی آن است که پارچه نایلونی آن فوق‌العاده بادوام است.

کیف پرادا

کیف پرادا

10. Bottega Veneta Jodie

بوتگا ونتا که به سرعت تبدیل به یک برند مذهبی شد در چند سال گذشته سبک‌های برجسته‌ای را تولید کرده است. «از کیف Gyoza تا کیف کاست سطح بالای ساخت این کیف‌ها را برای همیشه سرمایه‌گذاری می‌کند.

Bottega Veneta Jodie

11. باگت فندی

از میان تمام ترندهای دهه 90 برای بازگشت دوباره ما بسیار خوشحالیم که باگت فندی تصمیم به انجام این کار گرفت این کیف ممکن است کوچک باشد اما تاثیر جدی مد دارد.

کیفی که هرگز قدیمی نمی شود و مورد تقاضا نیست. شبیه فلپ شنل، در اندازه‌ها، رنگ‌ها و پارچه‌های مختلفی عرضه می‌شود از پولک برای شب گرفته تا تک رنگ برای روز.

 

باگت فندی

12. پیروزی سلین

زمانی که هدی اسلیمن به خانه سلین پیوست تغییرات اساسی در نماد این برند انجام داد بخشی از این کشف مجدد موتیف Triomphe بود که دارای یک C دوتایی در بسته شدن پیچیده است.

یک کراس بادی کلاسیک همیشه با ست مد برنده است. Celine Triomphe عملی و شیک، استایل کلاسیکی را ارائه می دهد که می تواند برای روزمره استفاده شود.

Hedi Slimane موتیف Triomphe را بازگرداند که لوگوی نامحسوس‌تری برای این برند است به این معنی که فقط پیروان واقعی مد آن را تشخیص می‌دهند.

پیروزی سلین

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 17 مدل کیف دستی کلاسیک که هرگز از مد نمی افتد! این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *