8 لباس مسافرتی تابستانی شیک برای سفرهای دور

8 لباس مسافرتی تابستانی شیک برای سفرهای دور

8 لباس مسافرتی تابستانی شیک برای سفرهای دور : اگر به زودی به تعطیلات تابستانی می روید پس در مکان مناسبی هستید زیرا ما 8 لباس تابستانی شیک و در عین حال راحت را برای سفر آسان گرد هم آورده ایم.

8 لباس مسافرتی تابستانی شیک برای سفرهای دور

تلاش برای یافتن لباس مناسب برای مسافرتی زمانی که به تعطیلات تابستانی خود می‌روید می‌تواند یک چالش باشد باید برای مسافرت راحت باشد و به اندازه کافی برای دمای هواپیما گرم باشد اما برای جایی که در تعطیلات می‌روید به اندازه کافی خنک باشد.

برای کمک به شما در ایجاد شیک ترین و کاربردی ترین ظاهر مسافرتی ما این لیست از 8 لباس مسافرتی شیک  تابستانی را ایجاد کرده ایم که سفری آسان و آرام را به سبک تضمین می کند.

طیف وسیعی از ظاهرهای مختلف در این مقاله وجود دارد بنابراین صرف نظر از استایل شما و اینکه از کجا می روید مطمئناً لباس مناسبی برای شما خواهد بود! همه ظاهرها برای هر طول مسافرت به اندازه کافی راحت هستند و اطمینان حاصل می کنند که شما نیز به سبک سفر خواهید بود!

8 لباس مسافرتی تابستانی شیک برای سفرهای دور

لباس های مسافرتی تابستانی

1. زنگ های خنثی

رنگ‌های خنثی برای ماه‌های تابستان عالی هستند و این ظاهر با رنگ خنثی را به لباس مسافرتی تابستانی عالی تبدیل می‌کنند!

با یک تاپ سفید پوشانده شده در شلوارهای مخروطی خنثی با کمربند کشی برای ظاهری فوق‌العاده راحت شروع کنید سپس یک ژاکت خنثی پوشیده شده روی شانه و یک جفت کفش کتانی مایل به قرمز برای ظاهری شیک به آن ست کنید!

8 لباس مسافرتی تابستانی شیک برای سفرهای دور

2. شلوار راه راه

شلوارهای راه راه در حال حاضر بسیار شیک هستند به همین دلیل است که ما این لباس مسافرتی را دوست داریم که ظاهر مد روز را با راحتی ست می کند.

شلوار راه راه آبی و سفید با یک تی شرت سفید کفشهای کتانی سفید و خاکستری و یک کلاه سفید طراحی شده است تا دیگر نگران مرتب کردن موهای خود قبل از مسافرت نباشید!

8 لباس مسافرتی تابستانی شیک برای سفرهای دور

3. ست لباس برای مسافرت

اگر برای مسافرت زود از خواب بیدار می شوید و فقط به یک لباس آسان و بدون زحمت نیاز دارید یک ست هماهنگ انتخاب عالی است.

این ست همسان شامل خنثی، شلوارک به سبک ورزشی و یک سویشرت است که روی شانه‌ها انداخته شده و با روکش خنثی به پایان رسیده است.

برای تکمیل این ظاهر خنثی، کفش‌های کتانی سفید ست کنید که تضمین می‌کند شما را در گرما خنک نگه می‌دارد و مطمئن شوید که همیشه راحت هستید!

8 لباس مسافرتی تابستانی شیک برای سفرهای دور

4. لباس کشی

اگر از هر کجا که می خواهید هوا کمی خنک تر است، این لباس کشباف ایده خوبی است. کشباف قهوه ای تیره، ژاکت یقه V و شلوار بافتنی راسته بسیار خیره کننده به نظر می رسند و زمانی که هوا یا هواپیما کمی خنک تر است شما را گرم نگه می دارد. در صورتی که هنگام فرود آمدن هوا خیلی گرمتر باشد یک تی شرت را زیر پلیور قرار دهید.

8 لباس مسافرتی تابستانی شیک برای سفرهای دور

5. لباس شیک و ساده برای مسافرت

اگر به دنبال ظاهری شیک و مسافرتی هستید این لباس شیک دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید یک بلوز سرمه ای را با شلوار سرمه ای ست کنید تا ظاهری ظریف و در عین حال راحت ایجاد کنید که هم برای داخل و هم برای خارج از هواپیما عالی است.

لوفرها همیشه ایده خوبی هستند تا جلوه ای پیچیده به ظاهر شما بیاورند و از طریق امنیت نیز به راحتی می توان آنها را پوشاند و از بین برد.

لباس شیک و ساده برای مسافرت

6. لباس های کتان

کتان همیشه ایده خوبی در ماه های تابستان است همیشه بسیار پیچیده به نظر می رسد اما در هوای گرم نیز شما را خنک نگه می دارد.

این ظاهر کتان شامل یک پیراهن کتان یک شلوار گشاد کتان برای ایجاد ظاهری شیک و در عین حال آرام است می‌توانید این لباس را با صندل‌های سفید یا کفش‌های کتانی و یک شلوار کتان برای تمام وسایل ضروری خود تکمیل کنید.

لباس های کتان

7.استایل اسپرت ورزش

شما هرگز نمی توانید با یک ظاهر مد روز الهام گرفته از ورزش اشتباه کنید آنها همیشه راحت و فوق العاده شیک هستند!

با یک کت و شلوار بازی مشکی یا کشدار شروع کنید این لباس‌ها در حال حاضر در مد هستند و برای سفر با هواپیما ایده‌آل هستند.

استایل اسپرت ورزش

8. شلوار گشاد

شلوار گشاد سفید با یک تیشرت رنگ خنثی و سویشرت همچین اکسسوری با کفش تخت که برای مسافرت کاربردی هستند و می توانند به عنوان بخشی از بسیاری از ظاهر تعطیلات شما طراحی شوند.

شلوار گشاد

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچین میتوانید با کلیک برروی نکات کلی بسته بندی لباس ها برای سفر های دور چیست؟ این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *