11 رنگی که واقعاً با هر چیز در کمد شما مطابقت دارد!

11 رنگی که واقعاً با هر چیز در کمد شما مطابقت دارد!

11 رنگی که واقعاً با هر چیز در کمد شما مطابقت دارد! احتمالاً این عبارتی است که هنگام خرید اصول اولیه بیشتر می شنوید :این با همه چیز سازگار است . در حالی که نمی‌توانم مورد خاصی را که با همه چیزهای دیگر در کمد لباس شما مطابقت داشته باشد تضمین کنم می‌توانم تأیید کنم که برخی از رنگ‌های اصلی وجود دارند که به عنوان رنگ‌های خنثی در همه جا بهتر عمل می‌کنند.

اینها رنگ هایی هستند که می خواهید برای کمد لباس کپسولی خود استفاده کنید (یعنی تکه های قهرمان در کمد لباس خود که همیشه از آنها استفاده می کنید و  بله با هر چیز دیگری در کمد خود همراه هستند).

حالا اگر یکی از این رنگ‌ها را امتحان می‌کنید و اتفاقاً با یکی از تکه‌های طرح‌دار یا پررنگ‌تر شما همخوانی ندارد بقیه این لیست برای همین است اگر مشکی برای یک قطعه کار نمی کند به جای آن رنگ آبی یا قهوه ای را امتحان کنید.

اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری در مورد رنگ‌هایی که می‌توانید 24 ساعته و 7 روز هفته با هر چیز دیگری در کمد لباس خود بپوشید بگردید به ادامه مقاله ادامه دهید.

رنگ مشکی

اگر به یک وسیله کمد کپسولی مانند کت و شلوار (یا در این مورد، جلیقه بدون آستین و شلوار همسان) نیاز دارید به سختی می توانید با رنگ کلاسیک اشتباه کنید.

مشکی مانند رنگ‌های روشن‌تر چروک‌ها و لکه‌ها را نشان نمی‌دهد  صادقانه بگویم بخشی از دلیل پر بودن کمد من از وسایل مشکی است و به راحتی می‌توان استایل پررنگ‌تر و واضح‌تر را با پس‌زمینه‌ای تیره‌تر ست کرد.

11 رنگی که واقعاً با هر چیز در کمد شما مطابقت دارد!

رنگ سفید

در نقطه مقابل طیف رنگی (به معنای واقعی کلمه) سفید می تواند بوم خالی کاملی را ارائه دهد که با آن می توانید بقیه ظاهر خود را بسازید اگر از طرفداران رنگ مشکی کلاسیک هستید اما می‌خواهید از آن استفاده کنید، رنگ سفید قدم بعدی شماست. برای مثال پیراهن سفید آکسفورد با شلوار جین، شلوارک ، لباس و دامن ماکسی عالی به نظر می رسد.

11 رنگی که واقعاً با هر چیز در کمد شما مطابقت دارد!

رنگ شتری

شتری خنثی شگفت انگیزی است که همه درباره آن نمی دانند. غنی و عمیق است قهوه‌ای و خرمایی کاملاً با هم ترکیب شده‌اند و می‌توانید آن را با رنگ‌های خنثی دیگر (همانطور که در اینجا می‌بینیم) یا رنگ‌های روشن‌تر را به دلخواه ترکیب کنید. جای تعجب نیست که کارشناسان مد با این کت لوکس، بوندچن را در دوران “مادر پولدار” خود برچسب زده اند.

11 رنگی که واقعاً با هر چیز در کمد شما مطابقت دارد!

قهوهای مایل به زرد

یک نسخه روشن تر از شتری قهوه ای مایل به زرد است که اتفاقاً به رنگ یک کت ترنچ کلاسیک است این تصادفی نیست: قهوهای مایل به زرد با انواع رنگها به خوبی هماهنگ می شود و به جای رنگ سفید (یا با سفید همانطور که در این لباس می بینیم) کار می کند. 

بهار و پاییز در آب و هوای انتقالی کاملاً کار می‌کند دقیقاً به این دلیل که می‌توانید یک کت برنزه را روی هر چیزی که ممکن است بپوشید بیندازید.

11 رنگی که واقعاً با هر چیز در کمد شما مطابقت دارد!

رنگ زیتونی

ژاکت سبز زیتونی یکی از لوازم اصلی دهه 2010 بود تا جایی که همه ما از آن خسته شدیم اما رنگ آن خیلی بیشتر از این است.

این دو سایه روشن‌تر از مشکی است، اما می‌توان آن را درست مانند مشکی (به عنوان یک لباس بیرونی شیک همانطور که در اینجا می‌بینیم، یا به عنوان یک لایه پایه) پوشید همچنین هنگامی که آن را با رنگ های روشن تری مانند سفید و بژ جفت می کنید به زیبایی کار می کند.

11 رنگی که واقعاً با هر چیز در کمد شما مطابقت دارد!

رنگ سرمه ای

رنگ سرمه ای خواهر مشکی است یعنی تقریباً به همان اندازه در کمد لباس شما می آید با شلوار آبی می آید با تاپ های سفید می آید! اغلب با گل ها و طرح ها می آید. با جین می‌آید تا حالتی کاملاً تک رنگ داشته باشد. حتی با مشکی هم می آید. توجه: این قانون که نمی توانید رنگ آبی و مشکی (یا هر یک از رنگ های خنثی خود) را با هم ست کنید قدیمی است و درست نیست.

رنگ سرمه ای

آبی روشن

اگر ترجیح می‌دهید نسخه‌ای روشن‌تر از رنگ کلاسیک را انتخاب کنید آبی روشن را انتخاب کنید که فاصله چندانی با سفید نداشته باشد به اندازه کافی ملایم است که به جای رنگ سفید پوشیده شود و اگر به دنبال ایجاد لذت در ظاهر خود هستید کمی تعجب آور است.

ممکن است لازم باشد دقیقاً سایه آبی را که برای شما مناسب تر است آزمایش کنید، اما سپس می توانید با آن به عنوان یک رنگ خنثی جدید جلو بروید.

آبی روشن

جین

دلیلی وجود دارد که چرا جین بسیار محبوب است و امتحان خود را پس داده است. به عنوان “پل” بین رنگ ها عمل می کند به این معنی که به اندازه کافی تیره است که با مشکی (یعنی این ژاکت، کفش، کمربند و کیف) مطابقت داشته باشد اما به اندازه کافی روشن است که با آن تضاد داشته باشد. همچنین با رنگ‌های روشن‌تر همخوانی دارد و ظاهر را ثابت نگه می‌دارد. جایزه: تاکسیدو کانادایی.

جین

رنگ قهوه ای

قهوه ای فقط یک جایگزین برای سیاه نیست می تواند غنی و پر جنب و جوش و همچنین نرم و ظریف باشد. احتمالاً جایگزین مورد علاقه من برای مشکی است زیرا به طور خودکار به ظاهر شما ابعاد می بخشد.

رنگ قهوه ای

سرخ شرابی

باور کنید یا نه شرابی یک رنگ خنثی شگفت‌انگیز است (و تقریباً هر کسی می‌تواند رنگی را پیدا کند که برای او مناسب باشد!) مانند قهوه‌ای، زیتونی و سرمه‌ای، چند درجه روشن‌تر از مشکی است اما می‌توان آن را طوری پوشید که گویی مشکی است. ببینید این لباس ساده ژاکت مشکی، شلوار جین و کیف مشکی با این ژاکت شرابی باحال چقدر خنک تر است.

سرخ شرابی

لباس مدل راه راه

اگرچه این رنگ به خودی خود یک رنگ نیست اما راه راه ها می توانند به عنوان یک رنگ خنثی در کمد لباس شما عمل کنند.

فقط مطمئن شوید که رنگ های الگوی راه راه رنگ هایی هستند که به خوبی با بقیه کمد لباس شما هماهنگ می شوند. بنابراین در این مورد شلوار جین آبی و کت بلیزر سفید به طرز ماهرانه ای با یک پیراهن راه راه آبی و سفید هماهنگ می شوند از آن به جای یک تاپ سفید یا آبی استفاده کنید.

لباس مدل راه راه

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 12 رنگ لباس کلاسیک که هرگز از مد نمی افتند! این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *