ترفندهای ساده برای نو کردن لباس زیر زنانه

ترفندهای ساده برای نو کردن لباس زیر زنانه

ترفندهای ساده برای نو کردن لباس زیر زنانه : همانطور که همه ما می دانیم لباس زیر یکی از اجزای اصلی کمد لباس هر خانمی است ما هر روز از آن استفاده می کنیم یعنی نیاز به مراقبت و نگهداری مناسب دارد. با گذشت زمان سوتین می توانند خاصیت ارتجاعی، رنگ و شکل خود را از دست بدهند و باعث شود که ما احساس ناخوشایندی و ناراحتی کنیم. خوشبختانه چند ترفند ساده برای تازه کردن لباس‌های زیر زنانه وجود دارد تا دوباره احساس جدیدی به آن‌ها بدهید.

نو شدن لباس زیرتان 

هنگامی که لباس زیر زنانه شروع به نشان دادن علائم ساییدگی و پارگی می کند باعث می شود احساس ناخوشایندی داشته باشیم. نو کردن لباس زیر برای حفظ اعتماد به نفس، راحتی و ظاهر ما مهم است.

ترفندهای ساده برای نو کردن لباس زیر

ترفندهای ساده برای نو کردن لباس زیر زنانه

شستن با دست

شستن با دست ملایم ترین و موثرترین راه برای تمیز کردن لباس زیر است. از آب ولرم و یک شوینده ملایم مانند وولیت یا صابون استفاده کنید. مواد ظریف خود را به مدت 5 تا 10 دقیقه خیس کنید سپس آنها را کاملا آبکشی کنید. از پیچاندن یا کشش لباس خودداری کنید آب اضافی را به آرامی فشار دهید و آنها را آویزان کنید تا در هوا خشک شوند.

شستشوی معکوس

وقتی لباس زیرتان را می‌شویید، آن‌ها را از داخل بچرخانید تا از پارچه‌های ظریف محافظت کرده و رنگ را حفظ کنید. به یاد داشته باشید که رنگ ها را از هم جدا کنید و همیشه لباس های زیر سفید یا روشن را جداگانه بشویید تا تغییر رنگ ندهند.

ترفندهای ساده برای نو کردن لباس زیر زنانه

بخار و رفع چین و چروک

وقتی لباس‌های زیرتان خسته و چروک به نظر می‌رسند، آن‌ها را بخارپز کنید تا شکلشان تازه شود و خطوط صاف شوند. می توانید از بخارشوی دستی، اتوی لباس یا حتی کتری استفاده کنید.

بخار پز یا اتو را حدود 6 اینچ از پارچه دور نگه دارید و آن را به آرامی و بدون فشار دادن زیاد روی سطح حرکت دهید. برای افزایش قدرت چروک‌کردن، می‌توانید از اسپری رفع چین و چروک نیز استفاده کنید یا خودتان با ترکیبی از نرم‌کننده پارچه و آب درست کنید.

آنها را به درستی پهن کنید

برای جدا نگه داشتن ظرافت های خود و جلوگیری از گیر کردن یا چروک شدن از کیف لباس زیر زنانه یا کشو استفاده کنید. و فراموش نکنید که آنها را به‌جای اینکه در فضایی تنگ قرار دهید، مرتب تا کنید. این به آن‌ها کمک می‌کند شکل و فرم خود را حفظ کنند و هر زمان که به آن‌ها نیاز داشته باشید، آماده پوشیدن خواهند بود.

تازه کردن لباس زیر یک راه ساده و آسان برای ایجاد احساس جدید در آن است. این ترفندهای ساده می تواند به شما کمک کند رنگ، شکل و راحتی لوازم ظریف خود را برای سال های آینده حفظ کنید. بنابراین مراقبت و توجهی را که شایسته آن است به لباس زیرتان بدهید و در پوست خود احساس شادابی، اعتماد به نفس و راحتی خواهید داشت.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *