7 مدل کت پاییزی شیک زنانه برای امسال

7 مدل کت پاییزی شیک زنانه برای امسال

7 مدل کت پاییزی شیک زنانه برای امسال : کت‌های پاییزی در صدر فهرست مد ما در حال حاضر هستند. چرا؟ خوب ممکن است پاییز آمده باشد، اما ما هنوز در میان آب و هوای تابستانی باشیم . لباس‌های بیرونی نباید خیلی ضخیم باشند نه خیلی سبک اما چیزی که اگر نسیمی بلند شد یا آسمان تصمیم به باران گرفت پناهگاهی برای خودمان باشد.

7 مدل کت پاییزی شیک زنانه برای امسال

ما زمان زیادی را در این دوره های میانی صرف می کنیم. وقتی بهار کاملاً اینجا نیست، وقتی تابستان کاملاً باقی نمانده است وقتی نسیم پاییزی می‌وزد اما هنوز گرم است وقتی زمستان فرا نرسیده اما هوا بارانی است شما از می‌دانید احتمالاً مشکلات کمد لباسی که با آن همراه است را نیز می شناسید.

مد جواب همه چیز نیست اما یک لباس خوب مهمتر از آن کاربردی پاسخی به معضل فعلی لباس پوشیدن بهاره است.

و من اینجا هستم تا به شما بگویم عملکردی به معنای خسته کننده نیست. لایه بندی پاییزی در واقع بسیار مناسب است.  مهم نیست آب و هوا مطلقاً هیچ چیز ما را از نشستن زودهنگام در یک باغ با دوستانمان باز نمی دارد.

چند سبک وجود دارد که ما امسال آرزوی آن را داریم. بلیزرها و ژاکت های مطمئن راه به جایی نمی برند. اما ما همچنین مشتاقیم که آن را با برخی از الگوهای زیبا ست کنیم.

7 مدل کت پاییزی شیک زنانه برای امسال

با یک کت ترنچ به سبک کلاسیک بروید، هر پاییز نیاز به یک ژاکت جین اصلی دارد و ما همچنان به لطف ژاکت محبوب را دوست داریم.

از کت‌های بزرگ و ترنچ کلاسیک گرفته تا کت‌های جین و چرم لباس‌های بیرونی پاییزی لایه‌ای مهم از گرما را به نمایش می‌گذارند. ما بهترین لایه ها را برای ساخت هر لباسی در این فصل انتخاب کرده ایم.

بلیزر 

قابل اطمینان ترین و همه کاره ترین لایه لباس بیرونی. بلیزر خود را برای فصل پاییز با رنگ تیره به ست کنید یا یک کت خنثی را برای انتخابی ساده انتخاب کنید.

7 مدل کت پاییزی شیک زنانه برای امسال

کت ترند برای خانم ها

اگر کاربردی اما شیک است، به ترند کاربردی این فصل نگاه کنید تا ظاهری راحت داشته باشید که شما را تا زمانی که خورشید دوباره بیرون بیاید گرم نگه می دارد.

کت ترند برای خانم ها

چرم و جیر 

یک ژاکت دوچرخه‌سواری در تمام طول سال به درد شما میخورد یا یک ژاکت جیر را امتحان کنید تا آن را با هم ست کنید.

کت ترند برای خانم ها

کت جین کلاسیک

یک استایل کلاسیک پاییزی کمد لباس شما احتمالاً قبلاً یکی از این موارد را دارد.

کت ترند برای خانم ها

کت کوتاه ترنچ

یک انتخاب قابل اعتماد در مورد کت های کوتاه پاییزی البته کت ترنچ است. چه کلاسیک باشید و چه نباشند، این یکی از مواردی است که بارها و بارها به آن دست خواهید یافت.

کت کوتاه ترنچ

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی ملزومات کمد لباس پاییزی کلاسیک و شیک این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *