18 مدل از بهترین کیف های سطلی مارک دار در سال 2024

18 مدل از بهترین کیف های سطلی مارک دار در سال 2024

18 مدل از بهترین کیف های سطلی مارک دار در سال 2024 : به دنبال یک کیف دستی لوکس جدید برای اضافه کردن به کمد لباس خود هستید؟ شاید به سراغ چیز کمی متفاوت بروید و یک کیف سطلی را انتخاب کنید! در اینجا بهترین کیف های سطلی طراحی شده را برای شما آورده ایم.

کیف های سطلی یک سبک کیف دستی دست کم گرفته شده هستند آنها کمی عجیب تر و جالب تر هستند، اغلب با ظاهری چشمگیر که با کیف های کلاسیک شانه ای و کراس بادی متفاوت است.

ما همچنین تطبیق پذیری کیف های سطلی را دوست داریم زیرا اغلب با دسته بالایی و همچنین بند بلندتری تعبیه شده اند که باعث می شود کیف های فوق العاده ای باشند که به راحتی می توانند از روز به شب منتقل شوند.

طیف گسترده‌ای از کیف‌های سطلی متناسب با هر سبک شخصی وجود دارد  از کلاسیک‌ که می‌توانید نسل‌ها را به آن‌ها منتقل کنید تا گزینه‌های براق‌تر که اکسسوری مناسبی برای یک شب مجلل هستند. بیایید شروع کنیم و یک کیف های سطلی کاملاً جدید برای شما پیدا کنیم!

18 مدل از بهترین کیف های سطلی مارک دار در سال 2024

بهترین طراحی کیف های سطلی

1. کیف سطلی ایو سن لوران

اگر به دنبال یک کیف سطلی جادار هستید، این گزینه جاودانه از Saint Laurent یک گزینه عالی است. کیف سطلی 37 Calfskin ساده و در عین حال شیک با  طراحی درخشان است که توجه همه را به خود جلب می کند.

برخلاف بسیاری از کیف‌های دیگر این کیف به‌جای بند کشی دارای بسته‌بندی محکم است که آن را بسیار براق و ساده می‌کند همچنین یک بند شانه‌ای جداشدنی برای همه‌کاره بودن و کاربردی بودن دارد.

18 مدل از بهترین کیف های سطلی مارک دار در سال 2024

2. کیف سطلی هرمس

کیف سطلی هرمس با طراحی ساده، دکوراسیون مینیمالیستی و چرم مجلل خود نمونه ای از سبک شیک و کلاسیک هرمس است دارای شکلی نرم و سطلی مانند است که دارای دو دسته بالایی است که از چرم ساخته شده است.

بسته شدن بند با یک قفل طلایی درخشان، حکاکی شده با لوگوی Hermès H برای جذابیت محکم شده است. رنگ‌های مختلف زیادی برای انتخاب وجود دارد.

18 مدل از بهترین کیف های سطلی مارک دار در سال 2024

3. Polene Numéro Huit Mini

Polene کیف های بسیار زیبا و جذابی را با طرح های منحصر به فرد و چشمگیر ارائه می دهد از جمله مدل خارق العاده Numéro Huit Mini. این کیف سطلی شکلی به شکل گل دارد که از پایه شروع می‌شود و از کناره‌های چرمی پر شده امتداد می‌یابد و ظاهری چشم نواز ایجاد می‌کند. بالای کیف با بند محکم طراحی شده است که امکان دسترسی آسان به فضای داخلی جادار را فراهم می کند. 

18 مدل از بهترین کیف های سطلی مارک دار در سال 2024

4. کیف سطلی Celine Triomphe

ما ظاهر شیک و کلاسیک کیف سطلی Celine Triomphe را دوست داریم  قطعه ای عالی برای زیباتر کردن ظاهر آخر هفته شما.

این کیف سطلی با آرم Celine Triomphe تزئین شده است و سپس با چرم قهوه ای رنگ برای طراحی مجلل و در عین حال بادوام تزئین شده است. بند چرمی آن برای پوشیدن شانه یا کراس بادی قابل تنظیم است در حالی که فضای داخلی آن به اندازه کافی جادار است که برای تمام ملزومات روزانه شما جادار باشد.

18 مدل از بهترین کیف های سطلی مارک دار در سال 2024

5. کیف کوچک پارک راو

این کیف سطلی کلاسیک از The Row یک کیف ظریف است که همیشه فوق العاده پیچیده به نظر می رسد.

کیف حمل و نقل کوچک پارک از چرم بافت ساخته شده است که در 5 رنگ مختلف موجود است سپس با یک بند صاف، رویه باز و فضای داخلی جادار تعبیه شده است. نمای بیرونی به سادگی با نام تجاری The Row با حروف طلایی کوچک تزئین شده است تا ظاهری مینیمالیستی داشته باشد.

18 مدل از بهترین کیف های سطلی مارک دار در سال 2024

6. کیف سطلی Tory Burch Mini T Monogram

این کیف سطلی چرم با بندهای چرمی پوشانده شده است این کیف قابلیت حمل یک تبلت 8 اینچی را دارد و دارای روکش میکروفیبر است که در صورت ریختن چیزی به راحتی تمیز می شود.

مانند اکثر کیف های سطلی کیف سطلی Tory Burch T Monogram دارای کفی صاف با پایه های محافظ است تا نگران نصب آن بر روی سطوح نباشید. همچنین دارای یک دسته بالا و یک بند قابل تنظیم است تا بتوان آن را به عنوان یک کیف کراس در حین انجام امور استفاده کرد.

18 مدل از بهترین کیف های سطلی مارک دار در سال 2024

7. کیف کوچک پرادا  

ما عاشق طراحی شیک و مینیمالیستی کیف‌های پرادا هستیم. این کیف کلاسیک و پیچیده از چرم سافیانو ساخته شده است که دارای روکش بافتی است و آن را بادوام تر می کند و سپس با آرم پرادا طلایی درخشان تزئین شده است.

بسیاری از ویژگی‌های کاربردی‌تر نیز وجود دارد از جمله دسته بالایی، بند متقابل قابل تنظیم و جداشدنی و یک زیپ داخلی. این کیف کلاسیک را در یکی از 5 رنگ مختلف بردارید.

18 مدل از بهترین کیف های سطلی مارک دار در سال 2024

8. کیف سطلی گوچی 

این کیف سطلی گوچی غیررسمی است اما مطمئناً می توان آن را با لباس رسمی تر نیز پوشید. این کیف سطلی معروف GG Supreme گوچی با جزئیات راه راه قرمز و سبز پوشانده شده است مد روز است.

18 مدل از بهترین کیف های سطلی مارک دار در سال 2024

9. کیف شانل کیف سطلی مروارید

شنل همیشه کیف های دستی ظریف و پیچیده ای را ارائه می دهد مانند کیف سطلی خیره کننده شانل که ظاهر کلاسیک را دارد.

این کیف از چرم ساخته شده است تا ظاهری بادوام داشته باشد و سپس با آرم طلایی درخشان CC در جلو دسته چرمی رویه و بند زنجیره ای چرم اصلی شانل تزئین شده است. بسته شدن به یک فضای داخلی جادار و خط‌دار باز می‌شود که به اندازه کافی بزرگ است تا وسایل ضروری شما را حمل کند.

18 مدل از بهترین کیف های سطلی مارک دار در سال 2024

10. کیف سطلی چرم Chloé Marcie

اگر به زیبایی لوکس و آرام و مد روز علاقه دارید این گزینه شیک بدون لوگو از Chloé بهترین انتخاب است برخلاف بسیاری از کیف‌های دیگر که در این لیست قرار داده‌ایم کیف سطلی چرمی Marcie در واقع بسیار جادار است  برای مثال می‌تواند به راحتی در یک بطری آب قرار بگیرد.

این کیف در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود و دارای دسته‌ای شیک و روکش چرمی الهام‌گرفته است که اطراف و پایین کیف را دور می‌زند و به جذابیت سوارکاری برچسب اشاره دارد. در حالی که بند روی کیف قابل جدا شدن نیست قابل تنظیم است و حمل این کیف شیک را در سراسر بدن روی شانه یا به سادگی توسط دسته بالایی آسان می کند.

18 مدل از بهترین کیف های سطلی مارک دار در سال 2024

11. کیف سطلی لویی ویتون

این کیف جدیدتر به خط معروف لویی ویتون اضافه شده است طرحی که به سال 1932 بازمی گردد و در میان مجموعه کیف های کلاسیک خانه مد قرار دارد.

شما می توانید انواع مختلفی از کیف سطلی لویی ویتون را پیدا کنید که در طیف وسیعی از اندازه ها، رنگ ها و جنس موجود است.

از آنجایی که ما رنگ های روشن و خنثی را دوست داریم این کیف چرمی با نشان LV توجه ما را به خود جلب کرد. در حالی که این طرح در اندازه‌های مختلف موجود است.

18 مدل از بهترین کیف های سطلی مارک دار در سال 2024

12. کیف سطلی مینی جو سن لورن

ما عاشق ظاهر شیک این کیف سطلی Mini Joe از Saint Laurent هستیم که برای هر دو شب بیرون رفتن و همچنین یک کیف کوچک روزمره مناسب است. این کیف بیرونی چرمی براق دارد و در 5 رنگ محبوب عرضه می شود. سفید، بژ، سیاه، سبز و قهوه ای تیره.

بسته شدن بند کشی امکان دسترسی آسان به فضای داخلی جمع و جور را فراهم می کند که می تواند تلفن، کلیدها و کیف پول شما را نگه دارد.

این کیف شیک با سخت‌افزار طلایی درخشان ساخته شده است که طول مناسبی برای پوشیدن هم بادی و هم روی شانه دارد و یک جیب بیرونی برای فضای بیشتر.

18 مدل از بهترین کیف های سطلی مارک دار در سال 2024

13. کیف سطلی Mini Cassette Bottega Veneta

کیف سطلی ساده و در عین حال به تازگی با یک بند کشی و بند شانه چرمی ظریف تکمیل شده است که می تواند در سراسر بدن نیز پوشیده شود.

کیف سطلی Mini Cassette Bottega Veneta

14. مارک جیکوبز کیف سطلی

کیف‌های Marc Jacobs به دلیل قیمت مقرون به صرفه کیفیت بالا و ظاهر فوق‌العاده شیک‌شان شناخته می‌شوند  همه این‌ها را می‌توانید در این کیف سطلی چرمی Marc Jacobs مشاهده کنید.

مارک جیکوبز کیف سطلی

15. کیف سطلی چرمی کوچک Tory Burch McGraw

اگر به دنبال یک کیف سطلی کلاسیک و جاودانه هستید که واقعاً در آزمون زمان مقاومت کند و با هر لباسی خیره کننده به نظر برسد این کیف سطلی چرمی کوچک Tory Burch McGraw کیف دستی شماست!

Tory Burch به خاطر طراحی زیبایش معروف است و این کیف سطلی واقعاً این را نشان می دهد این کیف مک‌گرو از چرم سیاه‌ریزه‌دار ساخته شده است و زیبایی پشتی جفتی دارد، با آرم Tory Burch سیاه رنگ و بند چرمی مشکی رویه.

این کیف دارای یک بند چرمی جداشدنی است، بنابراین می توان آن را به روش های مختلف طراحی کرد، در حالی که داخل آن با چندین جیب دیواری تعبیه شده است تا به شما کمک کند مرتب بمانید.

کیف سطلی چرمی کوچک Tory Burch McGraw

16. Fendi Mon Tresor

Fendi Mon Tresor یک کیف سطلی دوست‌داشتنی است که بسیار شیک به نظر می‌رسد و در چندین طرح مختلف برای هر استایل شخصی موجود است. نسخه‌های چرمی کره‌ای موجود است اما ما فقط این پارچه ژاکارد Mon Tresor را که با آرم FF تزئین شده است دوست داریم.

به اندازه کافی خیره کننده و همه کاره است که برای طیف وسیعی از لباس ها مناسب است. این کیف دارای دو بند چرمی جداشدنی است که یکی کوتاه و دیگری بلند است، بنابراین می‌توانید مدل Mon Tresor را به روش‌های مختلف طراحی کنید.

Fendi Mon Tresor

17. کیف مینی سطلی گوچی 

می‌توانید تلفن و کیف پول شما را حمل کند که اگر به دنبال کیف سبکی هستید که دستان شما را آزاد نگه دارد، عالی است.

کیف سطلی مینی گوچی با چرم مشکی ماتلاس با چاپ شورون ساخته شده است و دارای روکش میکروفیبر با سخت افزار طلایی است.

کیف مینی سطلی گوچی 

18. کیف کوچک پرادا کریستالی

پرادا به خاطر سری کیف های کریستالی خود که اکسسوری مناسبی برای هر تیپ شبانه ای هستند ، اما همچنین به اندازه کافی سبک و معمولی برای پوشیدن در طول روز است. اگر به دنبال اضافه کردن کمی جذابیت به ظاهر خود هستید این کیف سطلی شیک با کریستالی همراهی عالی است.

کیف کوچک پرادا کریستالی

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 17 مدل کیف دستی کلاسیک که هرگز از مد نمی افتد! این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *