بهترین ترندهای صندل بهاری و تابستانی

بهترین ترندهای صندل بهاری و تابستانی

بهترین ترندهای صندل بهاری و تابستانی : ترندهای جذاب صندل بهار و تابستان هر ساله وجود دارد بسیاری از آثار کلاسیک که پیچ و تاب جدیدی به خود می گیرند. ترندهای جدید و حتی رنگ های سرد. اینها برخی از ترندهای کفش مورد علاقه من برای امتحان کردن در سال 2024-2025 هستند.

بهترین ترندهای صندل بهاری و تابستانی

بهترین ترندهای صندل بهاری و تابستانی

صندل مدل بند دار

صندل بند دار امسال مد هستند از صندل های بند دار تخت گرفته تا پاشنه بچه گربه ای کوتاه (مورد علاقه شخصی من) تا صندل های بنددار پاشنه بلند. واقعا گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. سبکی که من بیشتر از همه دوست دارم پاشنه بچه گربه دو بند است.

یکی از ترندهایی که آن شاهد آن هستیم صندل های بنددار بافته شده است اگر قبلاً آنها را دارید مطمئن باشید که شاید هنوز آنها را بپوشید.

اما اگر هنوز اسلاید فنری یا صندل بنددار نخریده اید از این ترند صرف نظر می کنم و چیز دیگری را در راهنمای کفش های ترند بهاری امروز امتحان می کنم.

بهترین ترندهای صندل بهاری و تابستانی

صندل مدل اسپادریل

برای بهار و تابستان آن‌ها یکی از کفش‌های مورد علاقه من هستند که می‌توانم آن‌ها را برای موقعیت های زیاد انتخاب کنم. آنها واقعاً برای یک کمد مناسب هستند که برای سالها مد خواهد بود.

بعلاوه آنها در چند رنگ عرضه می شوند بنابراین اگر می خواهید چیزی غیر از رنگ خنثی را امتحان کنید این گزینه عالی است واقعاً با یک اسپادری عالی نمی توانید اشتباه کنید!

بهترین ترندهای صندل بهاری و تابستانی

صندل مدل ماهیگیر

تلاقی بین صندل گلادیاتور و ژله ای این سبک در چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است شما می توانید موارد مد روز با جزئیات پیش پا افتاده یا پیدا کنید یا بیشتر سبک های کلاسیک.

این ترند را می توان در هر سبک شخصی که ممکن است داشته باشید ست کرد. همه چیز به این بستگی دارد که کدام یک را انتخاب می کنید و چگونه به آن استایل می دهید.

بهترین ترندهای صندل بهاری و تابستانی

کفش رافیا

رافیا با بهترین جنس برای بهار و تابستان مناسب  است. رافیا ، کفش ورزشی یا حتی کفش راحتی را امتحان کنید. این مدل فصل بهار و تابستان است و گزینه هایی در هر نوع مدل کفشی که می توانید پیدا کنید وجود دارد!

کفش رافیا

صندل های لژدار

چه این یک انتخاب کلاسیک و در عین حال هیجان‌انگیز مانند صندل های لژدار چه چیزی شیک‌تر یک صندل سنگین و بزرگ در حال حاضر بسیار جذاب است.

صندل های لژدار

صندل تخت 

ترند برای تابستان 2024 بسیار مناسب است یک جفت را برای یک چیز خاص امتحان کنید. یا یک رنگ مشکی را امتحان کنید تا ظاهری جذاب تر داشته باشید. اگر اهل باله یا مری جین هستید این یک جایگزین مناسب برای بهار و تابستا است.

صندل تخت 

صندل مدل جین

ترند جین امسال همه جا هست. بیشتر از شلوار جین و دامن شما ما شاهد کیف های جین و کفش هستیم! من اینها را برای یک لحظه واقعی تاکسیدو کانادایی دوست دارم ، یا آنها را به لباس های جین سفید یا تابستانی خود ست کنید.

صندل مدل جین

صندل های اسپرت

صندل‌های اسپرت دوباره برای بهار و تابستان 2024 برای یک ترند کفش ضروری بازگشته‌اند. یک صندل اسپرت با پلتفرم را با بند را امتحان کنید و آن ها را با لباس های ظریف تر ست کنید تا متعادل شوند. اینها همچنین بسیار راحت هستند و با شلوارک جین و سه راهی عالی هستند.

صندل های اسپرت

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 20 بهترین صندل تابستانی برای خرید در سال 2024 این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *