10 اکسسوری مردانه که هرگز از مد نمی افتند!

10 اکسسوری مردانه که هرگز از مد نمی افتند!

10 اکسسوری مردانه که هرگز از مد نمی افتند! هیچ لباس مناسبی بدون اکسسوری کامل نمی شود آنها همان سس برنیز برای استیک ، کره به نان، زیتون با غذا هستند. شما ایده را دریافت می کنید اما گاهی اوقات ممکن است دشوار باشد که بدانید هر یک از این لوازم سبک ممکن است چقدر سرمایه گذاری خوبی باشد.

خوشبختانه تاریخ بخشی از آزمون و خطا را از این ترند را حذف کرده است. زیرا اگر 50 سال پیش خوب به نظر می رسید و اکنون خوب به نظر می رسد به احتمال زیاد برای 50 سال دیگر خوب به نظر می رسد. اینها اکسسوری های مردانه ای هستند که هرگز از مد نمی افتند.

عینک آفتابی کلاسیک

چیزهای کمی بیشتر از یک عینک آفتابی به مرد کمک می کند ، کاربردی است و در صورت لزوم برای پنهان کردن حلقه های تیره زیر چشم کاربرد دارد. این گویای این است که محبوب ترین سبک ها در طول دهه ها تغییر کمی کرده اند.

با توجه به اینکه یک عینک آفتابی مناسب تا آخر عمر باقی می ماند از اینکه آنها را به یک استایل سرمایه گذاری تبدیل کنید نترسید.

10 اکسسوری مردانه که هرگز از مد نمی افتند!

کیف پول چرمی

کیف پول چرمی یکی دیگر از اکسسوری های مردانه محسوب میشود که هم کاربردی هست هم جذاب برای یک استایل شیک کلاسیک.

10 اکسسوری مردانه که هرگز از مد نمی افتند!

ساعت استیل

ساعتی از جنس استیل ضد زنگ ساعت طلایی ، نه تنها می تواند یک عمر دوام بیاورد، بلکه اگر در نسل های متوالی تحویل داده شود، می تواند چندین بار دوام بیاورد. به همان اندازه که بادوام است جذاب است همچنین با کت و شلوار و کراوات به همان اندازه زیبا بنظر میرسد.

10 اکسسوری مردانه که هرگز از مد نمی افتند!

کمربند چرمی

یک کمربند خوب بیشتر از اینکه شلوار شما را بالا نگه دارد، همچنین ظاهری را در کنار هم نگه می دارد. چه یک تقسیم بسیار مورد نیاز برای مردان قد بلند بین نیمه بالا و پایین در یک لباس یا یک تعریف ظریف برای دربی های چرمی ، یک کمربند پوست گاوی مناسب مدت ها پس از از بین رفتن سایر اکسسوری دوام می آورد.

قهوه ای، مشکی یا (در عین حال بهتر) یکی از هرکدام را انتخاب کنید و همیشه بهترینی را که می توانید بخرید انتخاب کنید. این لباس برای سال‌های آتی شلوار شما را می‌پوشاند.

10 اکسسوری مردانه که هرگز از مد نمی افتند!

دستمال جیب رنگ سفید

هر مجموعه رسمی را می توان با اکسسوری که از حدود دهه 1920 در خدمت لباس ها بوده است. از فرانک سیناترا و همفری بوگارت گرفته تا تام فورد و دنیل کریگ، دستمال جیب سفید اکسسوری کت و شلواری برای  همه سنین . هر حالت یا پیامی که بخواهید منتقل کنید.

دستمال جیب رنگ سفید

ساک چرم

ساک چرم بیشتر برای مسافرت های آخر هفته و یا خانوادگی کاربردی هست که همیشه مد از آنها حمایت میکند.

ساک چرم

کلاه بیسبال

آیا آیتمی وجود دارد که بهتر از کلاه بیسبال به افراد در اوقات فراغت باشد؟

کلاه بیسبال

شال گردن

از بسیاری جهات شال گردن اکسسوری مناسبی است می‌توان از آن‌ها برای بادهای سرد استفاده کرد در حالی که در ماه‌های ملایم‌تر می‌توانند رنگی به هر یقه اضافه کنند.

الگوهای کمی بیشتر از شال گردن کم استفاده شده (به هر حال در خارج از اسکاتلند) برای کمد لباس مردانه کار می کنند.

ترکیب چند رنگ در یک بافت تا با استایل مختلف یک لباس تکمیل و تضاد داشته باشد. تنوع بسیار زیاد شال موجود به این معنی است که یک تکه شال گردن نیز می‌تواند برای همه مردان مفید باشد: قرمز روشن و مشکی برای ظاهری شیک و خیره‌کننده. سبز و آبی عمیق برای احساس کلاسیک و آماده.

شال گردن

دستکش چرمی

خواص انعطاف پذیر و پوست مانند چرم آن را به ماده ای عالی برای پوشاندن دست ها تبدیل کرده است دستکش های چرمی به دور از دستکش های پشمی دست مهارت و دوام را در کنار گرما و راحتی ارائه می دهند. دستکش‌های چرمی همچنین گزینه‌ای ظریف‌تر هستند که می‌توانند در کنار لباس‌های رسمی و همچنین لباس‌های زمستانی حجیم‌تر کار کنند.

دستکش چرمی

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی نحوه ست کردن پیراهن مجلسی مردانه با اکسسوری ها! این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *