8 ترند اصلی بهار و تابستان | استایل 2024

8 ترند اصلی بهار و تابستان | استایل 2024

8 ترند اصلی بهار و تابستان | استایل 2024 : با شروع بهار و تابستان درواقع شروع یک استایل جدید و متناسب با ترند آن سال آغاز میشود سال نو میشود و همه با استایل های شیک خود به خیابان ها می آیند طبیعی است که عده ای با ترند سال مخالف باشند و دوستش نداشته باشند به این دلیل که در همان سال اوج میگیرد و برای سال بعد عملا چیزی برای پوشیدن ندارید!

8 ترند اصلی بهار و تابستان | استایل 2024

8 ترند اصلی بهار و تابستان | استایل 2024

از این بحث بگذریم با شروع سال جدید مجموعه ای کاملاً جدید از ترندها برای زیباتر شدن وجود دارد به شخصه خودم بسیار هیجان زده هستم تا این لباس ها را ست کنم و بپوشم.

خبر خوب این است که برای شروع به پوشیدن ترندهای گفته شده لازم نیست منتظر بمانید تا هوا در بیرون از 30 درجه بالاتر باشد.

اگر چیزی یاد گرفته ایم این است که مجبور نیستیم طرفی را انتخاب کنیم. حتی مینیمالیستی‌ترین کمدها نیز یک رنگ مخالف دارند و آنهایی که حس مد دراماتیک دارند هنوز به اصول اولیه برای ایجاد ظاهر خود نیاز دارند

نیازی به گفتن نیست که همه اینها بسیار هیجان انگیز است می تواند حتی میتواند یک چالش باشد. بنابراین من چند نمونه از نحوه طراحی اینفلوئنسرها به ترندهای پیشرو سال 2024 جمع آوری کرده ام.

1. تاپ های بقه قایقی

در حالی که این یقه در پاییز و زمستان زیاد مورد توجه نبود در ماه‌های گرمتر در همه جا دیده می‌شود به خصوص زمانی که با دامن‌های میدی، شلوارهای گشاد و شلوارک های جین و چرم پوشیده شود.

8 ترند اصلی بهار و تابستان | استایل 2024

2. شلوار جین خاکستری

شلوار جین خاکستری با تقاضای عمومی بازگشته است و استایل شیکی همراه دارد برای کسانی که شستشوی هرروز لباس را دوست ندارند میتواند بهترین گزینه باشد.

روشن تر از مشکی و به اندازه آبی همه کاره (شما می توانید چند ماه دیگر روی شلوار جین سفید خود نگه دارید)، پس از اینکه برندهای جین لوکس مانند Agolde، Citizens of Humanity و Mother از این رنگ حمایت کردند رنگ خاکستری برای سال 2024 محبوبیت بیشتری پیدا کرد.

بهترین چیز در مورد این شلوار جین همه کاره بودن آنهاست با لباس‌های بافتنی، کت‌های ژاکتی، پیراهن‌های غیررسمی یا تاپ‌های شیک بپوشید.

8 ترند اصلی بهار و تابستان | استایل 2024

3. شلوارک 

بهترین چیز در مورد لباس پوشیدن برای بهار و تابستان بی دردسر بودن آن است و هیچ چیز آرام تر و راحت تر از یک شلوارک نیست.

8 ترند اصلی بهار و تابستان | استایل 2024

4. تمام سفید

سفید رنگی لوکس برای دیگر ترند رنگ‌های اصلی بهار 2024 محسوب میشود حالا آن را به شکل لباس و جوراب شلواری بپوشید و برای تابستان لایه لایه لباس بپوشید.

8 ترند اصلی بهار و تابستان | استایل 2024

8 ترند اصلی بهار و تابستان | استایل 2024

5. دامن میدی

به محض اینکه ترند دامن مدادی در ماه دسامبر مورد توجه قرار گرفت توجه ما از ماکسی منحرف شد و به سمت میدی برگشت.

دامن میدی

دامن میدی

بیشتر بخوانید: کالکشن جدید مدل کفش زنانه 1403

6. شلوار پارچه ای کلاسیک 

به همان اندازه که دامن ها مورد توجه قرار می گیرند شاهد این هستیم که شلوارهای باریک تری نیز در کانون توجه قرار می گیرند.

همانطور که ترندهای جین گشادتر می شوند شلوارهای دوخته شده باریک تر می شوند و ما پیش بینی می کنیم که شلوارهای کوتاه و شلوارهای کاملا راسته در میان شلوارهای که در حال حاضر در همه جا در فروشگاه ها به ترند اصلی تبدیل می شوند.

شلوار پارچه ای کلاسیک 

شلوار پارچه ای کلاسیک 

7. کفش مری جین

کفش مری جین همانطور که میدانید به دهه 80 برمیگردد و جالب است بدانید این کفش جذاب در سال 2024 ترند شده و با همه چیز از دامن میدی گرفته تا شلوار جین راسته و… بپوشید.

کفش مری جین

کفش مری جین

بیشتر بخوانید: 8 ترند رنگ کفش در سال 2024 که بیشتر دیده میشود!

8. لباس بدون بند مجلسی

پنهان کردن بازوهای خود بسیار ساده است با این حال پس از اینکه تابستان 2023 تاپ های بدون بند را به عنوان بخشی از ترند برگشتند در سال 2024 هم لباس های مجلسی دکلته ترند شده اند.

لباس بدون بند مجلس 

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد برای ما بنویسید چه چیزی توجه شما را جلب کرده و بیشتر دوستش دارید؟ من خودم کفش های مری جین را خیلی میپسندم و مشتاقم با استایل خودم ستش کنم!

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *