23 ایده لباس مشکی برای آقایان | استایل تمام مشکی

23 ایده لباس مشکی برای آقایان | استایل تمام مشکی

23 ایده لباس مشکی برای آقایان | استایل تمام مشکی : اغلب فراموش می‌کنیم که آقایان در یافتن لباس‌های غیررسمی مناسب مشکل دارند. این روزها گزینه‌های کمد لباس‌های زیادی برای مردان وجود دارد از لباس‌های مد روز، غیر رسمی، شیک، ، رسمی و نیمه رسمی.

ایده‌های لباس‌های غیررسمی برای مردان به شدت مورد نیاز است زیرا این لباس‌ها را می‌توان برای بسیاری از موقعیت‌ها پوشید لباس‌های مشکی مردانه شیک‌ترین به‌نظر می‌رسند.

لباس‌های غیررسمی مشکی نیز برای مردان در هر سن، زمینه و رنگ مناسب است. این مقاله به شما ایده هایی می دهد که چگونه لباس های مشکی را برای مناسبت های مختلف بپوشید تا جذاب به نظر برسید.

بیشتر بخوانید: ویژگی های استایل مشکی مردانه

23 ایده لباس مشکی برای آقایان | استایل تمام مشکی

مسئله این است که مردان لباس مشکی را دوست دارند فقط به این دلیل که رنگ همیشه با سبک و کلاس مرتبط بوده است. مشکی نه تنها شیک است، بلکه خاصیت لاغری نیز دارد. لباس های تمام مشکی برای همه، صرف نظر از سن و رنگ پوست، مناسب است.

لباس‌های تمام مشکی می‌توانند حسی هیجان‌انگیز به شما بدهند. اما پوشیدن مشکی از سر تا پا ممکن است یکنواخت به نظر برسد. به همین دلیل است که باید تمام تلاش خود را برای دستیابی به یک سبک کلاسیک انجام دهید.

23 ایده لباس مشکی برای آقایان | استایل تمام مشکی

نکاتی در مورد پوشیدن لباس های تمام مشکی

کفش و رسمی

فقط با تعویض کفش‌های کتانی با کفش‌های مجلسی، یک لباس بالا یا پایین بپوشید.

اندازه ها و برش ها

از آنجایی که لباس های مشکی هیچ گونه تنوعی در پالت رنگ ندارند می توانید روی چیزهای دیگری مانند برش لباس، بافت و تناسب تمرکز کنید. آنها باید با هماهنگی کار کنند تا حس کاملی از شکل و فرم ایجاد کنند.

انتخاب پارچه هنگام ترکیب لباس‌های تمام مشکی، ترکیب جنس و بافت‌های مختلف را در نظر بگیرید تا کمی جذاب باشد. به عنوان مثال یک کت مشکی را با یک یقه اسکی پشمی به عنوان زیرپیراهن خود ست کنید.

بیشتر بخوانید: تاریخچه بوت های مردانه | انتخاب مناسب برای بوت مردانه

لباس های غیر رسمی 

در حالی که آرام و آماده برای هر کاری هستید ظاهری ساده به دست آورید. انتخاب تناسب و پارچه در اینجا ضروری است. یک لباس غیر رسمی لازم نیست گشاد باشد زیرا فقط جلوه لاغری را از بین می برد.

– استایل مشکی مردانه کژوال

انتخاب استایل تک رنگ یک راه آسان برای خوش‌رنگ کردن لباس‌هایتان است بنابراین از آزمایش و کاوش نترسید. پوشیدن یک تی شرت با کت بلیزر یک راه عملی برای رفتن از رویدادهای غیررسمی به رویدادهای غیررسمی جذاب  است.

23 ایده لباس مشکی برای آقایان | استایل تمام مشکی

1 – رسمی

با یک لباس رسمی شیک و جذاب، استایل باکلاس خود را به نمایش بگذارید کت و شلوار، کراوات و پیراهن تک رنگ راه آسانی برای انجام آن است. رنگ مشکی را در کل مجموعه خود بگنجانید.

23 ایده لباس مشکی برای آقایان | استایل تمام مشکی

3- لباس کالج

یک کت مشکی ساده با شلوار یک ترکیب لباس عالی برای یک دانشجو یا نوجوانی که به یک جلسه باشگاه می رود یا به خانه کسی می رود می سازد.

23 ایده لباس مشکی برای آقایان | استایل تمام مشکی

4- استایل خیابانی

سبک شهری در طول سال‌ها یک ترند مد بوده است و لباس‌های خیابانی تمام مشکی را برای بسیاری از مردان محبوب و کاربردی کرده است.

کاپشن چرمی مشکی یکی از لوازم اصلی لباس مردانه است که اگر به خوبی از آن مراقبت شود تا ابد ماندگار خواهد بود. علیرغم اینکه یک پارچه خاص است، اما یک پارچه همه کاره است که به راحتی می توان آن را بالا یا پایین کرد.

23 ایده لباس مشکی برای آقایان | استایل تمام مشکی

5 – استایل جین مشکی

جین مشکی بافتی نمادین دارد، به این معنی که کنتراست خوبی با پارچه‌های مانند پشم و ترمه دارد و کت را به یک لایه لایه‌بندی عالی تبدیل می‌کند. در اینجا تعدادی دیگر از لباس های مردانه کت جین مشکی مورد علاقه من آورده شده است.

23 ایده لباس مشکی برای آقایان | استایل تمام مشکی

6 – لباس مهمانی نیمه رسمی

وقتی مطمئن نیستید که چه لباسی را برای یک مهمانی بپوشید رنگ مشکی نه تنها برای خانم ها بلکه برای آقایان نیز مناسب است.

بنابراین برای ایجاد یک سبک مد آن را با یک تی شرت، ژاکت و شلوار جین ساده و مشکی بپوشید این استایل غیررسمی و در عین حال جذاب برای پسرها عالی به نظر می رسد.

23 ایده لباس مشکی برای آقایان | استایل تمام مشکی

7- سبک ساده اما کاربردی!

این ایده استایل برای پسرانی است که یا دانشجو هستند یا متعلق به جامعه هنرمندان هستند. یا فقط یک کمد لباس زمستانی ساده برای کارهای روزمره.

همیشه یک نیم کت مشکی یا یک ژاکت در فصل سرد دم دست داشته باشید. اگر روی یک تی شرت خاکستری لایه بندی شده باشد و با کفش های جیر قهوه ای ست شود، همیشه بهتر به نظر می رسد. یک مدل موی زیبا و کمی ته ریش داشته باشید.

23 ایده لباس مشکی برای آقایان | استایل تمام مشکی

8- لباس اداری

رفتن به دفتری که در آن کد لباس نیمه رسمی است آن را با رنگ مشکی ساده و در عین حال کاربردی با ست کرد یک کراوات برای جذاب‌تر کردن لباس مشکی غیررسمی حفظ کنید.

23 ایده لباس مشکی برای آقایان | استایل تمام مشکی

9- دیوید بکهام 

لباس مشکی غیررسمی او فوق العاده اسپرت است و در عین حال برای بیرون از منزل عالی است اگر از طرفداران ورزش هستید یا دوست دارید همیشه معمولی لباس بپوشید.

پس این یک ایده استایل عالی برای شما با یک شلوار جین گشاد با یک پیراهن و یک کت چرمی است که فوق العاده جذاب است.

دیوید بکهام لوک

10 – ژاکت مشکی

آن را با عینک آفتابی مشکی ست میتوان کرد. یک ظاهر عالی بهاری برای آقایان….

ژاکت مشکی

11 – سبک تابستانی با ست مشکی

این یک ظاهر تابستانی کژوال کامل است. همچنین تعطیلات به این معنی نیست که نمی توانید سردترین رنگ را در کمد لباس خود داشته باشید.

سبک تابستانی با ست مشکی

12- استایل خیابانی مشکی در پاییز

در فصل زمستان قرار ملاقات دارید؟ همه آقایان عاشق مد خیابانی هستند این ترکیب لباس مشکی برای شماست!

استایل خیابانی مشکی در پاییز

13- کت و شلوار تک رنگ کلاسیک

این استایل را در یک رویداد کاری یا عروسی بپوشید اینها تقریبا برای هر موقعیتی ایده آل هستند. همچنین می توانید آنها را کامل ست کنید. آن‌ها را با یک تی‌شرت و کفش‌های ورزشی مشکی برای رویدادهای غیررسمی ست کنید.

کت و شلوار تک رنگ کلاسیک

14- پیراهن مشکی

پیراهن های مشکی ساده و راحت پوشیده می شوند. آنها یک کمد لباس ضروری برای همه مردان هستند.

پیراهن مشکی

15- شلوار مشکی

شما هرگز نمی توانید با یک شلوار مشکی استایل جذابی نداشته باشید با شلوارهای سبک متفاوت برای هر مناسبت، پوشیدن لباس‌های غیررسمی مشکی حرفه‌ای آسان است.

شلوار مشکی

16 – کمد لباس زمستانی

لباس زمستانی خود را با مشکی شدن کامل بالا ببرید و برای تحمل هوای سرد آماده خواهید بود.

کمد لباس زمستانی

سوالات متداول

س. استایل کلیدی برای تمام مشکی چیست؟

فکر نکنید که دارید خرج الکی می کنید زیرا روی استایل کلاسیک سرمایه گذاری می کنید که سال ها ماندگار هستند.

با این حال ممکن است بخواهید به سراغ یک محصول با کیفیت خوب بروید، بنابراین در آینده نیازی به خرید مجدد ندارید. این محصولات همچنین همه کاره هستند آنها به معنای واقعی کلمه با همه ست کمد لباس مطابقت دارند و می توانند با هر مناسبت یا فصلی سازگار شوند.

س. آیا کراوات مشکی را باید با یک لباس تمام مشکی بپوشم؟

انواع تاکسیدو وجود دارد که به شما امکان می دهد ظاهر خود را شخصی سازی کنید. تاکسدوهای کلاسیک در اصل تمام مشکی با پیراهن سفید هستند.

س. آیا باید کفش های کتانی سفید را با لباس ست مشکی بپوشم؟

می توانید با یک جفت کفش ورزشی سفید، کنتراست لباس کاملا مشکی خود اضافه کنید. در حالی که برخی از مردان کفش‌های کتانی مشکی را ترجیح می‌دهند، اما کفش‌های کتانی سفید واقعاً لباس‌های مشکی را جذاب می‌کنند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *