16 لباس جذاب پاییزی زیبا برای خانم ها

16 لباس جذاب پاییزی زیبا برای خانم ها

16 لباس جذاب پاییزی زیبا برای خانم ها : لباس های زیبای پاییزی: ما در تمام سال منتظر پاییز هستیم که برگ ها در حال ریختن هستند و همه چیز طلایی و زیبا است. پاییز همچنین به ما این فرصت را می‌دهد که در طول تابستان به گونه‌ای بپوشیم که نمی‌توانستیم بپوشیم و در همه چیز دنج و راحت غرق باشیم.

16 لباس جذاب پاییزی زیبا برای خانم ها

16 لباس جذاب پاییزی زیبا برای خانم ها

برای پاییز چه بپوشیم؟

هیچ زمانی بهتر از پاییز برای لایه‌بندی لباس‌هایمان، ست با رنگ‌های گرم‌تر و لذت بردن از اکسسوری‌های زیبا وجود ندارد همچنین زمان محبوبی برای اصلاح کمد لباس و اضافه کردن قطعات جدید است.

بیشتر بخوانید: کمد لباس کپسولی برای پاییز 2024

نکاتی برای از بین بردن مد پاییزی

از کمد خود عبور کنید و هر چیزی که قدیمی، پاره، لکه دار، خیلی تنگ یا خیلی فرسوده است را دور بریزید. هر فصلی سزاوار شروعی تازه است.

16 لباس جذاب پاییزی زیبا برای خانم ها

23 لباس پاییزی زیبا برای دختران

لباس های خود را با پارچه های نازک تر تا ضخیم تر بپوشانید . همانطور که دما شروع به کاهش می کند ممکن است وسوسه شوید که برای گرم ماندن تا حد امکان لایه های بیشتری را روی آن بیندازید. اما اگر هدف شما شیک به نظر رسیدن است، باید مراقب نحوه چیدن لباس های خود باشید تا از حجیم به نظر رسیدن جلوگیری کنید.

از رنگ های کسل کننده یا  بیش از حد روشن صورتی، نارنجی، آبی و بنفش دوری کنید لباس‌های پاییزی همه در مورد رنگ‌های گرم هستند: قهوه‌ای، قرمز، نارنجی، سبز جنگلی و حتی زغالی یا رنگ‌های گرم‌تر خاکستری.

16 لباس جذاب پاییزی زیبا برای خانم ها

1- شلوار جین آبی با کت چهارخانه

برای پوشیدن سر کار در پاییز امسال به یک لباس غیر رسمی و تجاری نیاز دارید؟ یک کت شلوار چهارخانه را با شلوار جین، ژاکت یقه ای و بوت های بلند تا روی زانو ست کنید تا ظاهری شیک و کاربردی داشته باشید. به رنگ های خنثی و قهوه ای ملایم پایبند باشید تا واقعاً لبه پاییزی به آن ببخشید.

16 لباس جذاب پاییزی زیبا برای خانم ها

2– ژاکت بافتنی قهوه ای با بوت های پاشنه مشکی

ما نمی‌توانیم گزینه‌ای شیک‌تر از این ظاهر شیک برای قهوه‌خوری در اینجا در نظر بگیریم با زیباترین ژاکت بافتنی خود شروع کنید. ژاکت قهوه ای گرم، نارنجی سوخته یا ژله ای با تناسب مناسب را انتخاب کنید. با یک دامن کوتاه زیبا ست کنید.

16 لباس جذاب پاییزی زیبا برای خانم ها

3– ژاکت چهارخانه

برای این ایده لباس پاییزی، شلوار جین مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن را با یک تاپ آستین بلند ساده ست کنید.

ما توصیه می کنیم رنگی را انتخاب کنید که در رنگ پاییزی مورد علاقه شما باشد. با چند بوت ساده مشکی و روسری خود ست کنید!

16 لباس جذاب پاییزی زیبا برای خانم ها

4- ژاکت پشمی سایز بزرگ

برای این ظاهر، می‌خواهیم نمونه‌ای عالی از نحوه لایه‌بندی لباس‌های گرم پاییزی را به شما نشان دهیم. توجه داشته باشید که اگر آن را در قسمت بالایی دارید، هرگز نباید در نیمه پایینی شکل خود گشاد یا حجیم شوید.

به شلوار جین مناسب، به خصوص شلوار جین تنگ، و یک بوت (که از نظر بصری جنبه های درشت تر نیمه بالایی شما را متعادل می کند) بچسبید.

16 لباس جذاب پاییزی زیبا برای خانم ها

5- بلیزر آبی با شلوار جین آبی زاپدار

یکی دیگر از موارد فوق العاده برای پاییز، همین اینجاست این لباس ظرافت کم‌رنگ را با حال‌و‌هوای غیررسمی ست می‌کند، و زمانی که به یک لباس زیبا برای کار نیاز دارید یا فقط می‌خواهید در هنگام خرید مواد غذایی کمی بالاتر از حد متوسط ​​به نظر برسید، آن را به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند.

یک بلیزر خوش دوخت را با چند شلوار جین، یک تاپ با رنگ خنثی و یک شال گردن ضخیم ست کنیداین به شما استایل می بخشد و همچنین شما را گرم نگه می دارد.

16 لباس جذاب پاییزی زیبا برای خانم ها

6- کلاه مخملی کابوی با کت قهوه ای و دامن

همه ما می‌توانیم موافق باشیم که کت‌های بلند یک مدل استایل فوق‌العاده هستند و همچنین برای گرم نگه داشتن در روزهای سرد عالی هستند.

می توانید یک کت بلند را روی دامن جین و لباس بالا یا حتی با یک شلوار جین و یک تی شرت بپوشید. این یک لباس عالی برای مدرسه یا رفتن به جاده با دوستانتان است.

16 لباس جذاب پاییزی زیبا برای خانم ها

7- فلانل قرمز 

با یک پارچه فلانل قرمز و مشکی، کمی از حال و هوای دختر مزرعه‌دار را به این ظاهر بیاورید، که برای دنج ماندن و زیبا به نظر می‌رسد. می توانید آن را با یک تی شرت یا بلوز ساده همراه با شلوار لی مشکی بپوشید.

چند بوت قهوه ای و یک کلاه همسان به آن ست کنید تا ظاهرتان را ببندید. این لباس برای روزهای معمولی که می خواهید احساس و ظاهر خوبی داشته باشید عالی است.

16 لباس جذاب پاییزی زیبا برای خانم ها

8– یقه اسکی بافتنی با دامن 

یک یقه اسکی بافتنی با رنگ روشن انتخاب کنید و آن را با دامن بنفش تیره ست کنید از طرف دیگر، می توانید این ژاکت را با کفش ورزشی یا کفش ورزشی ست کنید تا ظاهری غیررسمی به خود بدهید.

9– ژاکت کش باف پشمی مدل مو مشکی با کت قهوه ای

این ساده ترین لباس شب پاییزی است که ما برای شما داریم! یک ژاکت یقه اسکی مشکی را با یک پالتو ضخیم یا ژاکت کش باف پشمی یا قهوه ای ست کنید. این استایل زیبا به نظر می رسد و می توان آن را برای گردش های غیررسمی مختلف پوشید.

ژاکت کش باف پشمی مدل مو مشکی با کت خز قهوه ای

10– پلیور سفید با لباس خال خالی و ساق سیاه

اگر فکر می‌کنید برای پاییز امسال چه بپوشید یک راه عالی برای لایه‌بندی لباس این است که لباسی را انتخاب کنید که دارای یقه‌ای زیبا باشد و یک ژاکت بافتنی  ست کنید.

پلیور سفید با لباس خال خالی و ساق سیاه

11- کت پشمی خاکستری با شلوار جین

وقتی پاییز است می‌توانید چند لایه لباس بپوشید و آن‌ها را با یک گره ستکنید تا ظاهری شیک داشته باشید.

ما ترکیب یک ژاکت یقه ای مشکی را با یک کت پشمی خاکستری، شلوار جین مناسب و کفش ورزشی دوست داریم. به علاوه موها خیلی ناز هستند!

کت پشمی خاکستری با شلوار جین

12 – ژاکت بافتنی با شلوار جین مشکی

باز هم، اگر طرفدار چندین لایه نیستید، چرا به سادگی یک ژاکت بافتنی زیبا را با شلوار جین تنگ مورد علاقه خود امتحان نکنید؟ این یک لباس تک و تمام شده است که کنار هم قرار دادن آن زمان نمی برد.

این یک ظاهر کلی براق می دهد. برای افزودن استایل بیشتر، می‌توانید فرهای شل یا موهای موج‌دار و یک جفت گوشواره را انتخاب کنید تا آن‌ها را خیلی معمولی نگه ندارید.

ژاکت بافتنی با شلوار جین مشکی

13– لباس کوتاه مشکی پاشنه مدادی

اگر پاییز امسال در مراسم عروسی یا مراسم رسمی دیگری شرکت می‌کنید این یکی دیگر از لباس‌های زیبای پاییزی است این ظاهر خیره‌کننده را ببینید. ما این دامن کامل را با کفش های پاشنه بلند و جوراب شلواری دو رنگ دوست داریم.

14– شنل چهارخانه

شنل های پشمی یا جنس ضخیم تر برای پاییز عالی هستند آنها را با شلوار جین تنگ یا ساق شلواری بپوشید و ظاهر خود را به سطح جدیدی برسانید در اینجا ایده های جذاب لباس شنل وجود دارد که می توانید در پاییز امسال امتحان کنید.

شنل چهارخانه

15– ژاکت سبز زیتونی با بوت های رزمی مشکی

اگر به دنبال لباسی هستید که هم دنج و هم شیک باشد دیگر به دنبال آن نباشید زیرا این لباس برای شماست! یک لباس ژاکت سبز زیتونی کلاسیک از یک طرف و چین‌هایی که روی آن کشیده شده است آن را با بوت ست کنید.

ژاکت سبز زیتونی با بوت های رزمی مشکی

16– ژاکت سفید با شلوار 

یک ژاکت سفید با طرح مثلث با شلوار جین گشاد و بوت های سفید ضخیم ست شده است. در بالای این، یک روسری سفید پشمی گرم، یک کیف سفید کوچک زیبا، و چند رنگ مشکی دایره ای کلاسیک ست کنید تا ظاهر کامل داشته باشید.

ژاکت سفید با شلوار جین 

سوالات متداول

س. چگونه باید برای یک مهمانی پاییزی لباس بپوشم؟

پاسخ برخی از لوازمی که می‌توانید در مهمانی پاییزی خود از آن‌ها استفاده کنید، یک ژاکت کش باف پشمی گرم و دنج، یک ژاکت پشم ، یا حتی یک جلیقه ژاکت بافتنی برای ست  کردن احساسی است که از دست داده‌اید!

س. استایل جدید داغ برای پاییز سال آینده چیست؟

پاسخ یکی از بزرگ‌ترین ترندهای پاییز امسال باید کفش‌های خزدار کلفت باشد! این یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کفش امسال بود زیرا هر لباسی می‌تواند با یک جفت کفش کت و شلوار خوب کار کند.

س. رنگ های پاییزی چیست؟

پاسخ رنگ های اصلی پاییز امسال بیشتر به رنگ های شرابی، سبز، قهوه ای و خاکستری متمایل شدند. چیزی که پالت رنگ امسال را از سال‌های دیگر متمایز کرده است، ترکیب سایه‌های روشن‌تر آبی و صورتی است که این پالت را متمایز کرده است.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *