10 مورد ضروری که هر بلاگری باید در سفر خود داشته باشد!

10 مورد ضروری که هر بلاگری باید در سفر خود داشته باشد!

10 مورد ضروری که هر بلاگری باید در سفر خود داشته باشد! فکر کردم ایده خوبی است که بالاخره یک پست وبلاگی از تمام ملزومات سفرم برای کار و نیازهای شخصی خود تهیه کنم همه چیز از آنچه برای گرفتن عکس هایم به صورت انفرادی استفاده می کنم تا وسایل ضروری که در کیفم می آورم مهم نیست کجا می روم.

همه اینها و موارد دیگر برای مرجع آسان شما در اینجا آورده شده است! من به شدت از همه این محصولات برای هر یک از ماجراجویی های آینده شما حمایت می کنم. بنابراین اگر شما علاقه مند هستید در اینجا راهنمای تمام نیازهای سفر توصیه شده من است.

10 مورد ضروری که هر بلاگری باید در سفر خود داشته باشد!

استیک سلفی

چوب سلفی به طور جدی بهترین دوست من است و هر جا که بروم بی‌وقار از آن استفاده خواهم کرد. این به طرز باورنکردنی قابل حمل است و می تواند تقریباً در تمام کیف های دستی سایز متوسط ​​تا بزرگ شما جا شود.

من این یکی را دوست دارم زیرا دارای 3 تنظیمات مختلف نور است و مهمتر از همه، با یک ریموت همراه است! این امر باعث می شود تا عکاسی خود به خود تا فاصله 30 فوتی بسیار آسان باشد.

بیشتر بخوانید: اکسسوری‌های مورد نیاز برای مسافرت را فراموش نکنید

سه پایه

این سه پایه برای سفر ضروری است! از آلومینیوم سنگین ساخته شده است بنابراین بسیار محکم است. با این حال، همچنین فوق العاده سبک است، که باعث می شود آن را در کیف مسافرتی خود بیندازید. تا 51 اینچ گسترش می‌یابد که به شما امکان می‌دهد تا زمانی که به تنهایی عکاسی می‌کنید، زوایای بسیار متنوعی داشته باشید!

10 مورد ضروری که هر بلاگری باید در سفر خود داشته باشد!

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب لباس مناسب برای سفر با استایلی راحت

لوازم آرایشی

من همیشه مقدار زیادی آرایش در زمانی که بیرون هستم همراه دارم، وقتی وسایل داخل کیفم را در استوری اینستاگرام به نمایش گذاشتم، همه چیز را در یک کیف معمولی داشتم. 

10 مورد ضروری که هر بلاگری باید در سفر خود داشته باشد!

ادکلن های جیبی

پخش سریع عطری که در آن روز می زنم همیشه به من احساس شادابی می دهد. به جای اینکه تمام روز بطری اندازه کامل خود را حمل کنید، این ادکلن های مسافرتی را امتحان کنید اندازه یک رژ لب است و من دوست دارم همیشه یکی را در کیفم نگه دارم.

10 مورد ضروری که هر بلاگری باید در سفر خود داشته باشد!

چسب پاک کننده چربی پوست

مخصوصاً در تابستان، چسب پاک کننده چربی  برای من ضروری است فقط با چند ضربه سریع می توانید صورت خود را از هرگونه عرق و چربی اضافی خلاص کنید. این واقعاً به من کمک می کند تا از هر گونه ریزش جلوگیری کنم!

نگهدارنده قرص

از آنجایی که من دائما در حال حرکت هستم اغلب فراموش می کنم که ویتامین های روزانه ام را مصرف کنم. این جا قرص کوچک، بارها مرا نجات داد! این دارای 8 محفظه مختلف است تا بتوانید قرص ها و ویتامین های خود را مرتب نگه دارید تا دسترسی آسان داشته باشید.

10 مورد ضروری که هر بلاگری باید در سفر خود داشته باشد!

ایرپاد

وقتی نوبت به اقلام ضروری من در سفر می رسد ایرپادها چیزی هستند که همیشه برای کار و بازی به همراه دارم. این به من این امکان را می دهد که حلقه های اینستاگرام خود را ویرایش کنم، محتوا را تماشا کنم و به موسیقی گوش دهم، همه اینها در حالی که خارج از خانه هستم.

اگر به دنبال کیف هستید این هولدر شیک را پیدا کردم که می توانید آن را به کیف مسافرتی خود ببندید.

ایرپاد

ماسک

البته، همیشه خوب است که برای زمانی که در اماکن عمومی هستید چند ماسک صورت داشته باشید. اگر به دنبال گزینه ای سبک وزن و قابل شستشو بوده اید.

ماسک

ضد عفونی کننده

درست مانند ماسک صورت، من نیز بدون یک ضد عفونی کننده دستی قابل حمل نمی توانم به جایی برسم من دائماً از این پس از بیرون رفتن در یک مکان عمومی یا قبل از غذا استفاده می کنم، فقط برای اینکه در قسمت امن بازی کنم. این بسته 12 تایی مسافرتی را ذخیره کنید و بگیرید تا بتوانید آنها را در اختیار خانواده خود قرار دهید یا در هر کیسه یک عدد قرار دهید.

کش های  مو

وقتی سریع نیاز دارم موهایم را ببندم همیشه به سراغ یک کش مو می روم اینها به جای نمونه های قدیمی معمولی، از نایلون محکم ساخته شده اند که هیچ گونه چین و چروکی بر جای نمی گذارد. اگر تصمیم دارید دوباره موهای خود را پایین بیاورید، ظاهری شبیه به قبل پیدا می کند.

کش های  مو

سخن پایانی:

همه موارد بالا چیزهایی هستند که به احتمال زیاد در کیفم نگهداری می کنم، مهم نیست مقصدم چیست. به من اطلاع دهید که وسایل ضروری شما برای سفر چیست!

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *