چگونه لباس نود بپوشیم؟ 23 ایده لباس استایل نود

چگونه لباس نود بپوشیم؟ 23 ایده لباس استایل نود

چگونه لباس نود بپوشیم؟ 23 ایده لباس استایل نود : رنگ نود می‌تواند رنگ سختی برای استایل و پوشیدن باشد اما روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید لباس‌های نود را برای مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف استایل دهید و در آن‌ها خیره‌کننده به نظر برسید. شما می توانید یک لباس رنگ نود را به صورت غیر رسمی یا برای یک شب بیرون از منزل با دوستان یا برای چیزی رسمی تر مانند قرار شام بسازید، این فقط به نحوه استایل شما بستگی دارد.

چگونه لباس نود بپوشیم؟ 23 ایده لباس استایل نود

چگونه لباس نود بپوشیم؟

روش‌های مختلفی برای پوشیدن و استایل کردن لباس‌های نود وجود دارد، بنابراین امروزه لباس‌های نود به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند، و حتی اگر فکر می‌کنید که لباس‌های نود راحت است، اما تن نود می‌تواند کمی مشکل باشد، زیرا آنها می تواند شما را خسته به نظر برساند.

اما نگران نباشید در اینجا چند نکته در مورد اینکه چگونه می توانید لباس های نود را استایل کنید و چه اکسسوری هایی می توانند به شما کمک کنند هنگام پوشیدن رنگ نود ، ظاهر را کاملاً از بین ببرید آورده شده است از ست کفش مناسب گرفته تا پوشیدن یک استایل خاص، پاسخ تمام سوالات خود را در اینجا خواهید یافت!

چگونه لباس نود بپوشیم؟ 23 ایده لباس استایل نود

پوشیدن کفش مناسب

اگر می‌خواهید متمایز شوید لباس‌تان را با یک جفت کفش پاشنه بلند یا یک جفت بوت اگر قصد دارید یک شب بیرون بروید اگر به یک ناهار می‌روید مدل دهید.

نود می تواند رنگی کسل کننده برای پوشیدن باشد بنابراین تمام جواهراتی را که می توانید برای ست کردن با لباس خود بردارید، زیرا این رنگ و استایل به لباس شما می بخشد لباس خود را با حلقه‌ها ست کنید تا واقعاً به لباس‌تان آن حس زیبا را ببخشید.

کمربند 

دور لباستان کمربند ببندید تا ظاهری معمولی داشته باشد آیا این کمربند را برای مدت طولانی دارید زیرا نمی دانستید آن را با چه چیزی بپوشید؟ آن را دور لباس خود بپیچید و ببینید چقدر زیبا به نظر می رسد!

اگر به دنبال ظاهری جسورتر هستید، از رنگ‌های تیره لب و آرایش چشم‌های سنگین استفاده کنید، زیرا این کار باعث می‌شود که چهره‌تان زیبا به نظر برسید.

کیف مناسب 

ست کردن کیف مناسب با لباس شما می تواند لباس شما را واقعا جذاب کند. اگر لباس نود خود را با کفش پاشنه دار ست می کنید ست کردن آن با کفش کل لباس شما را به هم می زند و به آن ظاهری باکلاس می دهد که می خواهید.

چگونه لباس نود بپوشیم؟ 23 ایده لباس استایل نود

↓ 22 – لباس نود بدون آستین

یکی از بهترین راه ها برای ست لباس نود بدون آستین، استفاده از کت بلند بدون آستین است.

چگونه لباس نود بپوشیم؟ 23 ایده لباس استایل نود

↓ 21 – لباس مهمانی کوکتل

این لباس فوق العاده زیبا است و در حال حاضر بسیار در مد است بنابراین بهتر است در اسرع وقت این لباس را بپوشید! این لباس نه تنها فوق العاده زیبا به نظر می رسد بلکه دارای یقه زیبایی است که باید برای آن مردید!

تابستان امسال با ست کردن این لباس با یک جفت پاشنه بلند زیبا و جذاب به نظر برسید این لباس نه تنها برای یک ناهار بیرون از خانه با دوستان انتخاب مناسبی است بلکه برای شب ملاقات نیز عالی است! در اینجا تعدادی دیگر از لباس های مهمانی کوکتل مورد علاقه ما آورده شده است.

چگونه لباس نود بپوشیم؟ 23 ایده لباس استایل نود

↓ 20 – لباس ابریشمی مجلسی!

لباس های ابریشمی مجلسی نه تنها نفس گیر به نظر می رسند بلکه یک کلاسیک جاودانه هستند! و یک مینی نود رنگی حتی بهتر به نظر می رسد.

 این لباس حریر مورد علاقه شماست آن را با یک جفت کفش پاشنه دار مشکی و یک جفت گوشواره حلقه‌ای ست کنید.

چگونه لباس نود بپوشیم؟ 23 ایده لباس استایل نود

↓ 19 – لباس رسمی

لباس نود بلند زیبا و درجه یک برای یک ناهار یا حتی یک مهمانی دوستانه عالی خواهد بود می‌توانید آن را با یک  کیف سفید ست کنید. این لباس را می‌توان با جایگزین کردن کفش‌های پاشنه بلند و زدن  رژ لب قرمز از یک ظاهر روزانه به شبانه تبدیل کرد!

چگونه لباس نود بپوشیم؟ 23 ایده لباس استایل نود

↓ 18 – ژاکت با استایل نود

آیا می خواهید زیبا به نظر برسید اما همچنان دنج باشید؟ این لباس گرم نود را بپوشید و آماده بیرون رفتن هستید. چه کسی گفته است که در زمستان نمی توانید رنگ را نود ست کنید؟ پس آن لباس نود زیبا را بپوش و از آب و هوای ژاکت لذت ببر!

چگونه لباس نود بپوشیم؟ 23 ایده لباس استایل نود

↓ 17 – شب بیرون رفتن

این بوت ها با لباس‌های کوتاه جذاب‌تر به نظر می‌رسند و با این لباس نود حتی بهتر به نظر می‌رسند. این لباس نود برای یک شب بیرون رفتن با دختران مناسب است و بهترین بخش در مورد این لباس این است که برای همه تیپ های بدن جذاب است! بنابراین دختران این لباس را بپوشند و آن را با جواهرات مینیمالیستی ست کنند و شما آماده ورود به باشگاه هستید.

↓ 16 – استایل کژوال

هیچ کس نگفته است که با یک لباس نود نمی توان آن را ساده نگه داشت آیا می خواهید زیبا به نظر برسید اما هنوز هم می خواهید به دنبال چیزهای معمولی باشید؟ به کفش‌های کتانی خود بپرید، یک کتانی سفید معمولی بپوشید، به یک قرار ناهار بروید یا با دوستان خود به خرید بروید!

استایل کژوال

↓ 15 – لباس نود برای قایق سواری

حتی اگر قصد دارید برای فعالیت های سرگرم کننده زیر نور خورشید بروید، می توانید لباس نود خود را بپوشید. اگر به دنبال قایق سواری هستید، این لباس کوتاه رنگی نود عالی خواهد بود زیرا به شما کمک می کند گرما را در عین زیبا بودن غلبه کنید.

فقط یک عینک آفتابی یا یک ژاکت جین ست کنید تا ظاهر را کامل کنید! و استفاده از کرم ضد آفتاب برای دختران را فراموش نکنید.

لباس نود برای قایق سواری

↓ 14 – با بلیزر ست کنید

اگر می خواهید ظاهر رسمی تری داشته باشید و می خواهید یک لباس نود بپوشید، بهتر است آن را با یک بلیزر ست کنید. یک بلیزر سفید یا مشکی با یک جفت کفش پاشنه بلند ظاهر شما را زیباتر و در عین حال جذاب نشان می دهد.

با بلیزر ست کنید

↓ 13 – لباس های نود کت ترنچ

آیا می خواهید زیبا به نظر برسید؟ لباس نود کت شلواری بهترین انتخاب برای شماست! چه می خواهید به پارک بروید یا برای یک ناهار زیبا دوستانه و… از روز خود لذت ببرید.

لباس های نود کت ترنچ

↓ 12 – لباس تابستانی

چه چیزی در تابستان بهتر از لباس های نود جذاب به نظر می رسد؟ شما می توانید زیبا به نظر برسید اما همچنان احساس خنکی و وزش داشته باشید. این لباس ها به شما کمک می کنند تا ظاهر تابستانی عالی داشته باشید.

این لباس را می‌توان برای یک ناهار با دوستان یا به مرکز خرید پوشید حتی می‌توانید لباس را با یک کمربند زیبا یا یک کت شلوار بپوشانید تا ظاهری رسمی‌تر به آن ببخشید.

لباس تابستانی

↓ 11 – شام خانوادگی

اگر می‌خواهید کمی رسمی‌تر به نظر برسید با یک جفت کفش پاشنه‌دار نود یا برای ظاهری جذابتر، فقط صندل بپوشید.

شام خانوادگی

↓ 10 – آن را با چند کت ست کنید

برای رسیدن به این ظاهر رسمی، یک لباس نود را با این کت شتری و چند کفش پاشنه بلند ست کنید آیا می خواهید ظاهری با کلاس رسمی تری داشته باشید؟ اکسسوری خود را روشن نگه دارید و لباس خود را با رنگ های روشن بپوشانید.

آن را با چند کت ست کنید

↓ 9 – زمان برای نوشیدنی

بیرون رفتن برای یک شب نوشیدنی؟ این لباس بلند نود بدون بند یک انتخاب عالی است.  یک جفت کفش پاشنه بلند مورد علاقه خود و یک گردنبند درشت بپوشید.

گره زدن موهایتان به صورت مو یا دم اسبی بلند واقعا به تکمیل ظاهر کمک می کند. این پاشنه های مشکی بند دار کار را انجام می دهند.

زمان برای نوشیدنی

↓ 8 – شادی در بهار

برای یک روز بیرون از بهار یک لباس نود بپوشید و تمام آن گل های رنگارنگ پس زمینه شگفت انگیزی برای عکس های شما ایجاد می کنند.

این لباس ابریشمی چاک دار زیبا را در طول روز برای عروسی یا یک مهمانی در روز بپوشید و متمایز شوید! لباس را با یک جفت کفش و یک کلاه آفتابی برای تکمیل ظاهر طراحی کنید!

شادی در بهار

↓ 7 – شب ملاقات!

شب ملاقات نزدیک است و لباس خاصی برای پوشیدن ندارید؟! آن لباس تی شرت نود را بیرون بیاورید و با یک کمربند ست کنید. این کمربند زیبای گوچی لباس شما را متحول خواهد کرد آن را با یک کیف کوچک و یک کفش  ست کنید تا تمام توجه به آن کمربند و شما معطوف شود.

شب ملاقات

↓ 6 – برای یک پیک نیک غافلگیرکننده بیرون بروید

لباس‌های نود حس تابستانی بهاری را نشان می‌دهند و این لباس آستین بلند برای یک پیک نیک عالی است این احساس شما را سبک و نسیم نگه می دارد و ظاهری عالی دارد. آن را با یک جفت صندل زیبا و یک کیف بافت ست کنید تا واقعاً حس تابستانی را به آن ببخشید.

برای یک پیک نیک غافلگیرکننده بیرون بروید

↓ 5 – لباس نود مدل کبریتی

اگر نمی خواهید خیلی شیک به نظر برسید اما همچنان می خواهید زیبا به نظر برسید این لباس کبریتی نودبرای شما مناسب است! این را بپوشید و در حالی که در انجام آن راحت هستید به ظاهر لباس نود برسید!

لباس نود مدل کبریتی

↓ 4 – در تعطیلات

اگر می‌خواهید به تعطیلات بروید، لباس‌های نود را بپوشید، زیرا آن‌ها حس واقعی «در تعطیلات» را به شما می‌دهند.

این لباس بلند یک آستین زیبا با چند تخت برای یک قدم زدن غیررسمی در شهری که بازدید می کنید عالی است. این نه تنها شگفت انگیز به نظر می رسد بلکه بسیار راحت و حمل آن آسان است!

لباس بلند یک آستین

↓ 3 – آن را با لباس فلانل ست کنید

ساده نگه دارید؟ آن پیراهن فلانل را از کمد خود بیرون بیاورید و آن را با لباس نود ست کنید. برای یک روز معمولی با دوستان بسیار زیبا به نظر می رسد! آن را با کفش های کتانی و عینک آفتابی خود برای یک روز بیرون رفتن در سینما یا یک پاتوق معمولی در خانه دوست خود ست کنید.

آن را با لباس فلانل ست کنید

↓ 2 – سبک و بادی در لباس نود بلند

برای رفتن به ساحل برنامه ریزی می کنید؟ اگر می خواهید انگشتان پای خود را در ماسه احساس کنید و در ساحل قدم بزنید، این لباس عالی است.

فقط کیف ساحلی مورد علاقه خود و یک جفت کفش اسپرت را بردارید و می توانید بروید! این لباس بادی نه تنها فوق العاده تنفس می کند بلکه فوق العاده زیبا به نظر می رسد!

سبک و بادی در لباس نود بلند

↓ 1 – لباس های نامتقارن

اگر عاشق لباس های نود هستید، باید این لباس را به دست بیاورید آن را با یک ارایش لب تیره و برخی از اکسسوری زیبا مانند حلقه های طلایی ست کنید.

لباس های نامتقارن

سوالات متداول

س. کفش های چه رنگی را با لباس نود بپوشیم؟

A. از آنجایی که رنگ نود می تواند کمی کسل کننده به نظر برسد، به یاد داشته باشید که کفش های رنگ روشن مانند شرابی، مشکی، قرمز بپوشید.

یک جفت کفش پاشنه بلند دارید که دوستش دارید اما با هیچ چیز سازگار نیست؟ آنها را با لباس نود بپوشید زیرا آنها را برجسته می کند. در نهایت، حتی رنگ سفید به طرز شگفت‌انگیزی با لباس‌های نود تطبیق می‌کند بنابراین می‌توانید بسته به مناسبت، لباس‌های خود را با لباس‌های سفید و یا حتی ست کنید.

س. چه اکسسوری  را با لباس های نود بپوشیم؟

الف. همیشه به سراغ جواهرات جسورانه بروید، یک کمربند داشته باشید که لباس نود شما را بالا ببرد از آزمایش کردن طرح ها و بافت های مختلف نترسید.

النگو و گوشواره طلایی خود را بپوشید، اما مطابق با جایی که می خواهید اکسسوری کنید. شما می توانید لباس نود خود را نه تنها با جواهرات، بلکه با عینک و کلاه نیز تزیین کنید.

س. چه نوع آرایشی با لباس های رنگی نود یا خنثی بپوشیم؟

الف. اگر می‌خواهید ظاهر بدون آرایش غیررسمی‌تری داشته باشید باید حداقل آرایش کنید و به جای محصولات مات، به سراغ محصولات براق و کرمی بیشتری بروید.

وقتی برای یک روز بیرون از آفتاب آماده می شوید، آرایش غیررسمی باید مورد علاقه شما باشد. با این حال، اگر چیزی رسمی تر می خواهید، باید از رنگ های تند استفاده کنید و به سراغ آرایش چشم دودی بروید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *