مردان شیک پوش چه خصوصیاتی دارند؟

مردان شیک پوش چه خصوصیاتی دارند؟

مردان شیک پوش چه خصوصیاتی دارند؟ مردان شیک پوش هرگز اینکار ها را انجام نمی دهند! یک مرد واقعاً شیک پوش فردی است که از خود مراقبت می کند و به ظاهر خود افتخار می کند و از نشان دادن خود به دنیا نمی ترسد.

اگر در ابتدای راه استایل خود هستید و می خواهید مردی شیک پوش شوید، ما اینجا هستیم تا در مورد 10 کاری که یک مرد شیک پوش هرگز انجام نمی دهد به شما کمک کنم.

مردان شیک پوش چه خصوصیاتی دارند؟

1. قدرت اعتماد به نفس را فراموش کنید

یک مرد واقعاً شیک پوش هرگز فراموش نمی کند که بزرگترین دارایی او اعتماد به نفس اوست.  وقتی چیزی می پوشید که به شما احساس عالی می کند، اطرافیانتان متوجه افزایش اعتماد به نفس شما خواهند شد.

برای اینکه بتوانید به خودتان اعتماد کنید و نسبت به لباسی که می پوشید احساس اطمینان کنید ، باید پوشیدن تک تک کالاهایی را که می خرید تمرین کنید.

سبک همان چیزی است که شما می خواهید باشد، به شرطی که آن را با اعتماد به نفس انجام دهید.
هنگامی که تمرین را در خانه خود به پایان رساندید ، باید گام نهایی و حیاتی را بردارید. یک قدم بیرون از خانه خود و به عموم.

هنگامی که به اندازه کافی در لباس های خود احساس راحتی کردید اعتماد به نفس لازم را خواهید داشت و می توانید با هر چیزی که می پوشید بیرون راه بروید و احساس خوبی نسبت به آن داشته باشید.

مردان شیک پوش چه خصوصیاتی دارند؟

مردان شیک پوش چه خصوصیاتی دارند؟

2. تعریف کردن را فراموش نکنید

وقتی کسی را در خیابان می بینید که عالی به نظر می رسد و برای لباسش تلاش می کند، حتما از او تعریف کنید.

آنها نه تنها از اینکه کسی متوجه تلاش آنها شده است خوشحال می شوند، بلکه شما نیز از اینکه بدانید کسی را خوشحالتر کرده اید احساس رضایت خواهید کرد.

یک مطالعه در سال 2012 از موسسه ملی علوم روانشناسی در ژاپن به این نتیجه رسیده بود که وقتی افراد تعریف و تمجید دریافت می کنند، مغز مانند زمانی که به افراد پاداش نقدی می دهند واکنش نشان می دهد.

3. لباس برادر بزرگشان را نپوشید

چند وقت یکبار افرادی را در لباس هایی می بینید که به نظر می رسد حداقل برای 3 نسل منتقل شده است؟

آقایان، درک کنید که تناسب اندام مهمترین چیزی است که هنگام خرید لباس جدید باید به آن توجه کنید.

مردان شیک پوش چه خصوصیاتی دارند؟

قانون تناسب سبک

قانونی وجود دارد که هر مردی باید از آن پیروی کند، اما تناسب، پادشاه هر لباسی است.
همیشه می‌توانید لباس‌هایتان را نزد یک خیاط ببرید و از خیاط بخواهید آن‌ها را تغییر دهد تا به درستی جا بیفتند.

همچنین فروشگاه‌هایی وجود دارند که برای اندازه‌گیری لباس‌ها به‌صورت آنلاین عرضه می‌کنند، بنابراین می‌توانید از راحتی خانه‌تان یک تناسب کامل داشته باشید.

مردان شیک پوش چه خصوصیاتی دارند؟

4. یک لباس را بیش از حد تکراری نپوشید

هر مرد شیک پوشی می داند که جزئیات مهم هستند، به خصوص در مورد لباس ها. هر بار که یک کت یا یک کت اسپرت می پوشید، مطمئن شوید که یک مربع جیب را برای تکمیل لباس فراموش نکنید. همین امر در مورد بقیه اکسسوری ها و لباس های شما نیز صدق می کند.

پوشیدن زیاد لباس به درستی می تواند یک لباس را کسل کننده کند و این همان چیزی است که هنگام انتخاب نحوه تکمیل لباس خود باید به آن توجه کنید.

مردان شیک پوش چه خصوصیاتی دارند؟

یقه صاف

یکی از مهم ترین قسمت هایی که مردان اغلب فراموش می کنند یقه آنهاست. از آنجایی که یقه نزدیک‌ترین چیزی است که به صورت شما نزدیک‌تر است، باید همیشه از سفت بودن آن اطمینان حاصل کنید، نه اینکه در کناره‌ها قرار بگیرد.

5. لباسی نخرید که نمی پوشند

هر مردی باید بداند که گران ترین لباسی که دارد، لباس هایی است که نمی پوشد. فقط به این دلیل که چیزی در فروش است، لزوماً به این معنی نیست که باید آن را بخرید.

مردان شیک پوش قدرت یک کمد لباس قابل تعویض را می دانند و درک می کنند و از آن برای آسان کردن زندگی خود استفاده می کنند. مطمئن شوید که فقط چیزهایی را خریداری می کنید که واقعاً نیاز دارید.

با سرمایه گذاری بر روی یک کمد لباس قابل تعویض از نیازهای خود به لباس، زمان صرف شده برای گشت و گذار در فروشگاه ها را کاهش می دهید و همچنین در پول خود صرفه جویی می کنید زیرا اولویت های خود را می دانید و برای چیزهایی که واقعاً به آنها فکر نمی کنید خرج نمی کنید. نیاز داشتن.

مردان شیک پوش چه خصوصیاتی دارند؟

6. پول زیادی را برای ترندها خرج نکنید

ترندها هر چند ماه یکبار تغییر می کنند بنابراین برای صرفه جویی در هزینه و ساخت کمد لباس خوب، می خواهید از خرج کردن پول زیاد برای لباس هایی که چند ماه بعد از مد می افتند اجتناب کنید. نکته کلیدی در اینجا این است که لباسی بخرید که بی انتها باشد و حتی ده سال بعد بتوانید آن را بپوشید.

این همچنین به شما این امکان را می‌دهد که پول بیشتری را برای لباس‌های باکیفیت‌تر خرج کنید که برای مدت طولانی دوام می‌آورند و لباس‌های زیادی را از بین می‌برید.

روی کیفیت بر کمیت سرمایه گذاری کنید.

نکته مهم در مورد سرمایه گذاری در یک کمد لباس با لباس های با کیفیت این است که احساس کیفیت را در شما ایجاد می کند.

این به شما این امکان را می دهد که تشخیص دهید که چه زمانی چیزی خوب است یا بد بنابراین می دانید که آیا ارزش قیمتش را دارد یا نه.

روی کیفیت بر کمیت سرمایه گذاری کنید.

7. بیهوده بودن را فراموش کنید

مشابه نکته ما در مورد اعتماد به نفس، مردان شیک پوش هرگز بیهوده بودن را فراموش نمی کنند.

منظور ما این نیست که شما باید فکر کنید که کامل و بهتر از دیگران هستید، بلکه باید به خود و ظاهرتان افتخار کنید، به خصوص اگر بدانید که چه تلاشی برای رسیدن به آن انجام داده اید.

یک مطالعه در سال 2018 در دانشگاه کوئینز بلفاست به این نتیجه رسید که افراد دارای تمایلات خودشیفتگی نتایج بهتری در کار نشان می دهند و احتمال موفقیت بیشتری دارند.

همیشه به هر کاری که انجام می دهید افتخار کنید ارزش خود را بدانید و قادر خواهید بود به هر هدفی که برای خود تعیین می کنید برسید.

8. هرگز لباس های چروک نپوشید

این نکته نه تنها باید در این لیست باشد، بلکه باید دانش عمومی باشد. هیچکس نباید لباسی بپوشد که بعد از شستن اتو نکرده است.

مهم نیست که شیک هستید یا نه، باید اتوکشی بلد باشید و مرتب از اتو استفاده کنید.

نه تنها لباس‌هایتان بهتر به نظر می‌رسند، بلکه با دانستن اینکه به‌خوبی کنار هم به نظر می‌رسید، احساس بهتری خواهید داشت.

هرگز لباس های چروک نپوشید

9. بر خلاف تیپ بدنی خود لباس نپوشید

یک مرد شیک پوش می داند که تیپ بدنی او چیست و لباسی می پوشد که تیپ بدنی او را ست کند.

هنگام خرید لباس، هرگز نباید به اندامی که در سه یا شش ماه آینده خواهید داشت فکر کنید و برای آن زمان لباس بخرید.

همیشه باید برای اندامی که در حال حاضر دارید لباس بخرید، زیرا در غیر این صورت ممکن است در مدت زمان معین به هدف بدن خود نرسید و لباس هایی در کمد خود داشته باشید که هیچ هدفی ندارند.

بر خلاف تیپ بدنی خود لباس نپوشید

فرم بدن خود را بشناسید و متناسب با آن لباس بپوشید.

اگر شما یک مرد لاغر هستید، باید یاد بگیرید که چگونه به درستی لایه بندی کنید تا خود را بزرگتر نشان دهید.

از طرف دیگر، اگر شما مرد درشت اندامی هستید کتی بپوشید که شانه‌های شما را بلندتر کند تا مردم بتوانند روی آن تمرکز کنند به‌جای اینکه روی قسمت میانی شما تمرکز کنند.

یاد بگیرید که چگونه متناسب با تیپ بدن خود لباس بپوشید و از لباس های خود به عنوان ابزاری برای زیباتر شدن استفاده کنید. همچنین بخوانید: چگونه برای تیپ اندام خود لباس بپوشیم؟ 

فرم بدن خود را بشناسید و متناسب با آن لباس بپوشید.

10. هرگز کفش های ارزان قیمت نپوشید

وقتی به یک لباس فکر می کنید، باید به کفش های خود توجه ویژه ای داشته باشید.

به هر حال هر کجا که می خواهید بروید کفش ها همیشه در خط مقدم خواهند بود. از روی گل و لای، سوراخ‌های خیابان و چیزهای مختلفی که مردم فقط روی زمین می‌اندازند عبور خواهید کرد.

یک مطالعه در سال 2012 توسط گروهی از دانشمندان از دانشگاه‌های مختلف به این نتیجه رسید که کفش‌ها وقتی به شما نگاه می‌کنند در کانون توجه دیگران قرار می‌گیرند.

به یاد داشته باشید که گاهی اوقات شما ساعت ها در کفش خود خواهید بود، بنابراین مطمئن شوید که در آن راحت هستید.

هرگز کفش های ارزان قیمت نپوشید

سخن پایانی»

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی راه هایی برای هماهنگی لباس ها با رنگ های خنثی برای آقایان این مقاله را هم بخوانید همچنین شما میتوانید نظرات و یا پیشنهادات خودتون رو برای ما در پایین همین پست در قسمت ارسال نظر به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *