راهنمای گام به گام برای شیک و جذاب شدن برای خانم ها

راهنمای گام به گام برای شیک و جذاب شدن خانم ها

راهنمای گام به گام برای شیک و جذاب شدن خانم ها : شیک و جذاب شدن کاملا ذهنی است. فارغ از سن و ویژگی های ظاهری، هر کسی می تواند شیک و جذاب باشد.

بنابراین به عنوان یک خانم یا یک زن ممکن است همیشه به این موضوع فکر کنید زیرا یک روانی است که به طور طبیعی در بین آنها اتفاق می افتد، در اینجا راهنمای کاملی در مورد نحوه شیک و جذاب شدن به عنوان یک زن وجود دارد.

راهنمای گام به گام برای شیک و جذاب شدن برای خانم هاراهنمای گام به گام برای شیک و جذاب شدن برای خانم ها

برای اینکه همیشه جذاب و شیک به نظر برسید باید به بهترین شکل ظاهر، احساس و عمل کنید. ظاهر جذاب از درون شروع می شود اگر شما احساس جذابیت می کنید دیگران اعتماد به نفس شما را می بینند و شما را جذب می کنند.

چند کار اساسی وجود دارد که می توانید برای بهبود ظاهر خود و در عین حال سالم ماندن انجام دهید، از جمله شستن روزانه صورت، سالم ماندن و انتخاب لباس هایی که استایل شما را نشان می دهد.

با لبخندهای همیشگی و زبان بدن مثبت اجازه شوک اعتماد به نفس را بدهید، در صورت لزوم با استفاده از آرایش ویژگی های خود را تقویت کنید.

در اینجا راهنمای گام به گام برای شیک و جذاب شدن به عنوان یک زن است.

1. بهداشت فردی را رعایت کنید

به منظور حفظ بهداشت فردی به عنوان یک زن، می توانید موارد زیر را انجام دهید.

زودتر بیدار شو

هر روز از خواب بیدار شوید تا زودتر آماده شوید. اینکه چقدر سریع از خواب بیدار می شوید به مدت زمانی که طول می کشد تا آماده شوید بستگی دارد. معمولاً ممکن است به ۲۰ دقیقه یا یک ساعت کامل نیاز داشته باشید.

مطمئن شوید که زمان کافی برای مسواک زدن، دوش گرفتن، لباس پوشیدن، آرایش مو و در صورت نیاز آرایش دارید.

دندان های خود را دو بار در روز مسواک بزنید

مسواک زدن دو بار در روز به مدت دو دقیقه دندان های شما را سالم نگه می دارد. و همچنین نفس خود را با بوی تازه و تمیز نگه دارید.

از دهانشویه استفاده کنید
زبان خود را به آرامی مسواک بزنید
از سفید کننده دندان استفاده کنید

برای روشن تر شدن لبخند بهتر است از سفید کننده دندان استفاده کنید. می توانید با دندانپزشک مشورت کنید و سفید کننده دندان را امتحان کنید. هنگامی که از سفید کننده دندان استفاده می کنید، حتما دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید.

راهنمای گام به گام برای شیک و جذاب شدن برای خانم ها

از خمیر دندان سفید کننده استفاده کنید
خرید نوارهای سفید کننده
برای مسواک زدن از جوش شیرین استفاده کنید
به طور منظم دوش بگیرید

دوش گرفتن هر 1-2 روز باعث می شود بوی تازگی و تمیزی داشته باشید. و همچنین برای از بین بردن هرگونه عرق یا کثیفی روی پوستتان. بنابراین هر دو روز یکبار از یک صابون و شامپو برای موهای خود استفاده کنید.

برای نرم کردن موهای خود از نرم کننده استفاده کنید.

موهایت را شانه کنید

مهم است که موهای خود را براش بزنید اگرچه اگر موها را حالت نمی دهید. براش زدن موهایتان درخشش طبیعی به موهایتان می بخشد.

از شانه یا براش برای از بین بردن گره خوردگی ها به آرامی استفاده کنید. اگر متوجه شدید که یک انتهای دوشاخه وجود دارد که باید کوتاه شود، مدل مو را در نظر بگیرید.

راهنمای گام به گام برای شیک و جذاب شدن برای خانم ها

یک کوتاه موی جذاب داشته باشید

برخی از برش ها در صورت های مختلف بهتر به نظر می رسند اما در نهایت بهترین برش ها به شما اعتماد به نفس می دهد.

فرقی نمی کند که موهای کوتاه، متوسط ​​یا بلند را دوست داشته باشید تا زمانی که احساس جذابیت و شیک بودن داشته باشید. اگر رنگ موی جدید به شما اعتماد به نفس بیشتری می دهد، آن را امتحان کنید.

2. از پوست خود مراقبت کنید

داشتن پوستی سالم و هیدراته راهی آسان برای دستیابی به ظاهری جذاب است. مرطوب کنید، از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، پاک کننده صورت را به نوع پوست خود بزنید.

اگر مطمئن نیستید رنگ پوست مناسب شما چیست، به یک فروشگاه لوازم آرایشی بروید و از یک مشاور مراقبت از پوست بپرسید.

صورتت را بشویید

این مهم است که صورت خود را بشویید تا پوستی شفاف داشته باشید. ممکن است زمانی که عرق کرده اید یا آرایش کرده اید انجام این کار خاص باشد.

بنابراین از صابون صورت استفاده کنید و قبل از شستشو با آب سرد آن را به آرامی روی پوست خود بزنید.

راهنمای گام به گام برای شیک و جذاب شدن برای خانم ها

مرتب اصلاح کنید

در صورت لزوم مرتباً اصلاح کنید تا موها از بین بروند. این کاملاً به شما بستگی دارد که چند وقت یکبار و کجا اصلاح کنید لازم نیست، اما افراد زیادی را بعد از اصلاح جذب می کند. هر چند روز یکبار زنان وسوسه می شوند که پاها و زیر بغل خود را بتراشند.

از کرم موبر و تیغ تیز برای محافظت از پوست خود استفاده کنید.
در صورت داشتن هر گونه بریدگی باز یا جوش از اصلاح خودداری کنید.
از یک سر تیغ چندین بار استفاده نکنید.

3. چیدن لباس

پوشیدن هر چیزی که می خواهید اشکالی ندارد، اما معمولاً لباس های خیلی بزرگ یا کوچک چندان جذاب نیستند. اولین کاری که باید انجام دهید تا بدون دردسر شیک به نظر برسید این است که مطمئن شوید لباس هایی می پوشید که برای تیپ بدنی شما احساس خوبی دارند.

اشکال مختلف بدن مانند گلابی، سیب، ساعت یا مستطیل وجود دارد . شناسایی تیپ بدنی به شما کمک می کند تصمیم بگیرید چه لباسی برای شما مناسب است، جستجوی شما را کاهش داده و ظاهر بهتری به بدنتان می بخشد.

راهنمای گام به گام برای شیک و جذاب شدن برای خانم ها

از آنجایی که استایل باید بدون تلاش ظریف باشد، برای اینکه به لباس‌هایتان ظاهری زیبا، گران‌قیمت و جذاب ببخشید، به لباس‌های مناسب نیاز دارید ممکن است به لباس‌های باریک و با قد مناسب نیاز داشته باشید تا همه چیز را متناسب نگه دارید.

رنگ قرمز را انتخاب کنید تا مورد توجه قرار بگیرید

برای جلب توجه قرمز بپوشید وقتی شک دارید، لباس قرمز بپوشید رنگ قرمز چشم را جذب می کند و شور را القا می کند.

این رنگ به عنوان رنگی در نظر گرفته می شود که جذاب ترین ظاهر را به افراد می دهد. به عنوان مثال، می توانید یک اکسسوری قرمز مانند روسری بپوشید یا یک پیراهن قرمز انتخاب کنید.

فقط برای یک مناسبت چیزی نخرید

عروسی، جشن کریسمس، ملاقات مجدد با دوستان خود در شب جمعه، رفتن به یک مکان جالب به این معنی است که ما به چیزی خاص و در نتیجه چیز جدیدی نیاز داریم.

با این حال بیشتر اوقات به همان اندازه که ما قطعه ای را که می خریم دوست داریم، به ندرت بیش از یک قطعه بیرون می آید. بنابراین، به جای خرید یک لباس خاص برای مراسم خاص، سعی کنید چند تکه داشته باشید.

راهنمای گام به گام برای شیک و جذاب شدن برای خانم ها

با مد روز همراه باشید

ترند مد را در وبلاگ ها دنبال کنید و به آخرین مجلات مد نگاه کنید سعی کنید کمد لباس خود را مطابق با مد فعلی که می بینید و دوست دارید به روز کنید. اگر توانایی خرید لباس را ندارید کمد لباس خود را با اکسسوری مانند کمربند و روسری به روز کنید.

برای اینکه بدون تلاش ظاهری جذاب داشته باشید، به ظاهری به روزتر نیاز دارید، که به معنای چسبیدن به رنگ های خنثی تر و خاموش تر است.

از طرح ها و بافت های شلوغ خودداری کنید

طرح ها و بافت‌های شلوغ مانند پارچه‌های تیره می‌توانند به سرعت ظاهری ناپایدار به لباس ببخشند. سال آینده الگوی دیگری خواهد بود، پس چرا زحمت بکشیم؟ سعی کنید لباس های خود را برای چندین دهه، نه ماه ها، شیک نگه دارید.

4. تزئین

لباس مناسب برای یک جلسه شبانه با لباس مناسب برای یک جلسه کاری متفاوت است. مطمئن شوید که لباس ها را با توجه به رویداد یا عملکرد انتخاب کنید ، سپس به بهترین شکل خود نگاه خواهید کرد.

داشتن یک لباس یا لباس خوب برای یک مراسم رسمی مهم است. اگرچه فقط شام است، اما خوش پوش بودن ظاهری جذاب به شما می دهد.

آن را ساده نگه دارید

استایل بدون زحمت به این معنی است که شما هیچ تلاشی ندارید، بنابراین لباس های خود را ساده نگه دارید. از لباس ها و اکسسوری محدود استفاده کنید.

این به ویژه در مورد اکسسوری مهم است. به عنوان مثال، روسری، النگو، گوشواره بزرگ نپوشید همیشه سعی کنید اکسسوری خود را محدود کنید.

روی اکسسوری تاکید کنید

از آنجایی که لباس‌های شما معمولاً باید رنگ‌های خنثی و بی‌تفاوت داشته باشند، می‌خواهید اکسسوری خود را به قطعات برجسته تبدیل کنید. اینها باید مورد توجه قرار گیرند و ظاهر جالبی به آنها بدهند. داشتن اکسسوری به روز با آخرین مدها و ترندها آسان است، پس نگران آن نباشید.

به عنوان مثال، می توانید یک کلاه و روسری طرح دار با یک ژاکت قهوه ای، سه راهی آبی، شلوار جین تنگ سفید و چکمه های قهوه ای بپوشید.

یک مدل موی متمایز ایجاد کنید

ژل را در موهای خود قرار دهید و یک مدل موی متمایز ایجاد کنید. و همچنین می توانید ظاهری یا صاف ایجاد کنید. نه تنها این که می توانید از آن فقط برای نگه داشتن برخی موها در جای خود استفاده کنید اطمینان حاصل کنید که آن را با ملایمت در بالای صفحه بزنید، از سفت شدن موهای خود جلوگیری کنید.

اگر می خواهید موهای خود را صاف کنید از اتو مو استفاده کنید اگر موهای شما به طور طبیعی صاف است از یک براش و یک سشوار آبی استفاده کنید تا ظاهری صاف داشته باشید.

یک مدل موی متمایز ایجاد کنید

می توانید از چیزهایی مانند کلاه، مدل مو، روبان یا کلاه استفاده کنید. لوازم جانبی را انتخاب کنید که با لباس شما هماهنگ باشد و سبک خلاقانه شما را به رخ بکشد.

به عنوان مثال، یک کلاه سیاه با لباس سیاه و سفید بپوشید یا از مدل موی پروانه ای در موهای خود استفاده کنید تا عشق خود را به طبیعت نشان دهید. برای داشتن ظاهری آرام از کلاه آفتابگیر یا کلاه بیسبال استفاده کنید.

5. آرایش کردن

هنگامی که رنگ مناسب را پیدا کردید، آن را با براش بزنید، مطمئن شوید که روی یک لایه روشن و یکنواخت روی صورت شما قرار دارد. و قبل از استفاده از کرم پودر از پرایمر استفاده کنید تا پوست خود را برای آرایش آماده کنید.

هر جای زخم را با استفاده از کانسیلر بپوشانید تا ظاهری طبیعی داشته باشید

نیازی به آرایش زیاد ندارید اما اگر می‌خواهید آثار یا برآمدگی‌های روی صورتتان را که آزارتان می‌دهد پنهان کنید، از کانسیلر استفاده کنید و سعی کنید آنها را پنهان کنید.

در رنگ های مختلف از مایع گرفته تا مدادی موجود است. با یک لایه سبک شروع کنید و در پوست خود مخلوط کنید و در جایی که می خواهید بپوشانید بزنید.

آرایش کردن

از ریمل و خط چشم استفاده کنید

می توانید با دقت خط چشم را روی پلک های بالا و پایین خود بزنید. در صورت تمایل می توانید از ضربه های نازکی که کل پلک را دور می زند استفاده کنید. سپس از یک ریمل استفاده کنید و مژه های خود را از پایه پلک به سمت بالا و بیرون بکشید.

برق لب، رژ لب را انتخاب کنید

طیف گسترده ای از براق کننده لب و رژ لب در داروخانه های محلی، فروشگاه های زیبایی و فروشگاه های بزرگ جعبه وجود دارد.

از میان این انتخاب سایه ای را انتخاب کنید که دوست دارید و با رنگ پوست شما مطابقت دارد و همچنین می توانید از مرطوب کننده لب برای مرطوب نگه داشتن لب ها استفاده کنید.

با ظاهرت مطابقت داشته باشه

استایلی که خودتان ایجاد می کنید معمولاً برای شما به عنوان یک فرد مناسب است. به عنوان مثال برای یک زن واقعاً شیرین شبیه یک گربه عجیب و غریب و ظاهری است. بنابراین لباس های خود را متناسب با شخصیت خود ست کنید، مردم بیشتر تمایل دارند که آن را به عنوان استایل شما ببینند.

اعتماد به نفس داشته باشید

البته لازم نیست اعتماد به نفس داشته باشید، اما اگر با لباس هایی که فکر می کنید واضح هستند در خیابان قدم می زنید، مردم به طور کلی موافق خواهند بود که لباس برای شما عالی است.

اعتماد به نفس داشته باشید

با ظرافت راه بروید

برای اینکه جذاب و شیک به نظر برسید باید ظاهری زیبا و هماهنگ داشته باشید اگر کفش پاشنه دار می پوشید به این معنا نیست که زمین بخورید پس از آن غافل نشوید.

آروم باشید

یکی دیگر از مواردی که برای شیک و جذاب بودن به آن نیاز دارید این است که آرام باشید مهم نیست که چه چیزی می پوشید همه چیز به آرامش شما نیاز دارد همیشه در هر موقعیتی از زندگی خود با نگرش سرد همراه باشید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *