مجله های مد جهانی را بشناسید
مجله های مد جهانی را بشناسید :اگر مد سرگرمی شماست، احتمالا همیشه مراقب مجلات مد برتر باشید. جدای از برانچ ها و مهمانی ها، دراز کشیدن روی مبل با یک مجله مد خوب یکی دیگر از سرگرمی های مورد علاقه بسیاری است. همچنین، هیچ برنامه دیجیتالی نمی تواند رضایت از ورق زدن صفحات نرم ابریشمی مجله مورد علاقه شما را شکست دهد. در این مطلب چند مجله مد را خواهید شناخت.
ووگ
ین مسلماً مشهورترین مجله مد در جهان است – در صدر همه نمودارها. ووگ برای اولین بار در سال 1892 به عنوان یک هفته نامه منتشر شد که کم کم به یک مجله مد تبدیل شد. در سال 1909 توسط ناشران Conde Nast تصاحب شد که تمرکز آن بر زنان بود. شروع به بزرگتر شدن کرد (حتی اگر تک جنسیتی بود)، تعداد زیادی ستون برای زنان را پوشاند. آنا وینتور که در سال 1988 آن را به دست گرفت، یک داستان چرخشی برای Vogue بود. با 11 میلیون مشترک و در 23 کشور جهان، همچنان دنیای مد و روندهای آن را دیکته می کند.
ال
Elle یک مجله فرانسوی است که در سال 1945 با تمرکز تنها بر مد زنانه راه اندازی شد. در زبان فرانسوی به معنای “او” یا “او” است. چند سال پس از انتشار، شعار کمپینی را شروع کرد که به «اگر بخواند، ال را میخواند» ترجمه شد، که مورد توجه قرار گرفت و آرام آرام آن را به غول امروزی تبدیل کرد. با شروع کار در ایالات متحده، Elle اکنون در 44 کشور جهان با تمرکز بر مد و همه چیزهای هیجان انگیز برای زنان منتشر می شود.
بیشتر بخوانید: انتخاب لباس به سبک پایدار | مد پایدار چیست؟
3. هارپرز بازار
هارپرز بازار که در سال 1862 شروع به کار کرد، اولین مجله مد در آمریکا است که با انتشار محتوای صیقلی، آموزنده و برانگیزاننده، طبقه متوسط رو به بالا را هدف قرار داد. از آخرین گرایشها و نمایشهای باند تا بهروزرسانیهای مد در لباسهای غیررسمی و مد لباس، این سرمقاله محتوای هیجانانگیز را پوشش میدهد. این نشریه از انتشار هفتگی به یک مجله ماهانه تبدیل شد و اکنون به وبلاگ ها و دیگر پلتفرم های دیجیتال تبدیل شده است. دفتر مرکزی این مجله در نیویورک است و در 32 کشور منتشر می شود.
Cosmopolitan
Cosmopolitan که عموماً با نام “Cosmo” شناخته می شود، با انتشار محتوای زنان محور در همه جا به نام خود وفادار می ماند. Cosmo با 64 نسخه بین المللی منتشر شده در 35 کشور و 110 زبان، واقعا جهانی است. این مجله به عنوان یک مجله خانوادگی در سال 1886 شروع به کار کرد و به تدریج در دهه 1960 به یک مجله سبک زندگی تبدیل شد. این مجله با تصاحب هلن گورلی در سال 1965 و انتشار مطالب پیشگامانه مربوط به مد، جنسیت، روابط، فمینیسم و همه چیزهایی که تابو در نظر گرفته می شد، تغییر چهره پیدا کرد. «فمینیسم بی باک سرگرم کننده» به موضوع مجله تبدیل شد. این نام تجاری مانند آتش سوزی گسترده شد و شروع به پرواز از روی غرفه ها کرد – و به همین کار ادامه می دهد.
BoF – Business Of Fashion
Business of Fashion در واقع مجله ای است که در سال 2007 توسط عمران آمد شروع به کار کرد. این بچه جدید در بلوک است که در مدت کوتاهی اشتراک و وفاداری گسترده ای را به دست آورد، درست از دانش آموزان، ویراستاران و صاحبان سبک تا هر کس دیگری که واقعاً به مد اعتقاد دارد. BoF روی محتوایی متمرکز است که معتبر است و برنامهای دارد که به درستی «اقتصاددان مد» نامیده میشود. اگر از علاقهمندان به مد هستید که به داستانهای درونی آنچه در ایجاد روندهای مد واقعی، تعیین الگوها و تأثیرگذاری بر روی آن انجام میشود علاقهمند است. اقتصاد – BoF مجلهای است که برای دستیابی به آن نیاز دارید!
W
W، که در سال 1972 تأسیس شد، یک مجله آمریکایی است که به دلیل محتوای معتبر و تفکر برانگیز خود در زمینه فرهنگ، مد، اخبار افراد مشهور، سبک زندگی و غیره شناخته شده است. استفانو تونچی. به خاطر درگیر شدن در محتوایی که اغلب مجلات معمولاً از آن دوری میکنند، شناخته شده است. به همین دلیل است که محبوبیت پیدا کرده است، و همچنین به همین دلیل است که برای ستون ها و ویژگی های بحث برانگیز سست شده است.
InStyle
InStyle نه تنها برای زنان بلکه برای همه افرادی که به سبک زندگی و مد علاقه دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. این یکی از آن معدود سرمقاله هایی است که به همان اندازه برای نسخه های چاپی و وبلاگ ها شناخته شده است. آریل فاکسمن، که 25 سال پیش به InStyle ملحق شد، تا زمانی که لورا براون چند سال پیش مسئولیت را به دست گرفت، مدیر محتوا بود. InStyle در 16 کشور است و در سطح بین المللی توزیع می شود. چه نکاتی در مورد مدلدهی افراد مشهور، آرایش مو، انتخاب سبک زندگی، یا توصیههای مد نیاز دارید – به InStyle مراجعه کنید!
سخن آخر:
امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و با آشنایی با این مجله ها شناخت خود را در حیطه مد افزایش دهید. همچنین پیشنهاد می کنیم بخوانید:چگونه طراح مد شویم؟ راهنمای مبتدیان