ترند اکسسوری شیک زنانه مناسب برای بهار و تابستان 2023

ترند اکسسوری شیک زنانه مناسب برای بهار و تابستان 

ترند اکسسوری شیک زنانه مناسب برای بهار و تابستان  : اگر علاقه مند به استفاده از اکسسوری هستید و همیشه سعی می کنید اکسسوری های استایل خود را از میان اجناس مد روز و مد روز انتخاب کنید، باید بدانید که در بهار و تابستان 2023 ترکیبی از اکسسوری های کلاسیک به روز و اقلام جسورانه بسیار پرطرفدار است. از به‌روزرسانی کلاه‌های کلاسیک گرفته تا کمربندهای پهن، اکسسوری جدید زیادی برای ارتقاء کمد لباس فعلی شما وجود دارد.

اگر به اکسسوری های ظریف علاقه دارید، می توانید با استفاده از زیورآلات سنتی مانند مروارید و گوشواره طلا به روز باشید و ظاهری جذاب و جدید برای استایل روزمره و رسمی خود ایجاد کنید.

ترند اکسسوری شیک زنانه مناسب برای بهار و تابستان 2023

برخی از این ترندهای اکسسوری بهار و تابستان 2023 وسایل جدیدی هستند و برخی دیگر برای افرادی ساخته شده اند که اهل مد و ریسک پذیر هستند.

به طور کلی مواردی که در این قسمت از تیپزا در بخش اکسسوری معرفی کرده ایم جدیدترین ترندهای اکسسوری هستند که در هفته های مد بهار و تابستان 2023 مشاهده شده است. برای آشنایی بیشتر با این اکسسوری های جذاب با ما همراه باشید.

کلاه گرد فرانسوی با تور جدیدترین ترند اکسسوری بهار و تابستان 

اگر به فکر داشتن استایلی شبیه زنان فرانسوی و سفر به پاریس بدون صرف هزینه هستید بهترین پیشنهاد استفاده از این اکسسوری زیبا، کلاه گرد فرانسوی تور دار است. این یک اکسسوری بی دردسر و شیک است که اخیراً در این فصل ارتقا یافته است.

این مدل کلاه را می توانید با انواع سارافون و پیراهن های بلند یا کوتاه کمربند ست کنید و استایلی فوق العاده جذاب و عالی داشته باشید البته بهتر است سایر اکسسوری هایی که در استایل خود استفاده می کنید را به حداقل برسانید تا زیبایی و جذابیت این مدل کلاه بیشتر نمایان شود.

برای داشتن ظاهری کاملاً پاریسی با استفاده از این کلاه لازم است کلاه بیشتر قسمت پیشانی و یک سانت پشت گوش را بپوشاند و همانطور که می دانید به صورت مایل و یک طرفه روی سر قرار گیرد.

حتما بخوانید: جدیدترین اکسسوری زنانه و دخترانه شیک 

ترند اکسسوری شیک زنانه مناسب برای بهار و تابستان 2023

کمربندهای پهن، جدیدترین ترند اکسسوری بهار و تابستان 

اگر می خواهید اندام و استایل خود را شبیه ساعت شنی کنید، بهترین پیشنهاد این است که یک کمربند پهن و زیبا به استایل خود اضافه کنید.

شما می توانید این ترند را به طرق مختلف بپوشید، اما محبوب ترین گزینه ای که دیده ایم، پوشیدن یک کمربند پهن مشکی یا کرم با کت بلند، ژاکت کش باف پشمی، ژاکت یا جوراب شلواری است.

ترند اکسسوری شیک زنانه مناسب برای بهار و تابستان 2023

گردنبند زنجیر دو لایه و چند لایه ترند اکسسوری بهار و تابستان 

گردنبندهای زنجیره ای دولایه و چندلایه برای هر عاشق مد تبدیل شده است و در این فصل تکان نخواهند خورد. برای اینکه در استفاده از اکسسوری ها ظاهر و حس متفاوتی داشته باشید در سال جاری پیشنهاد می شود چندین زنجیر روی هم قرار دهید تا ظاهری چند بعدی و شیک ایجاد کنید.

استفاده از زنجیر با طول های مختلف باعث ایجاد توهم یقه بلندتر می شود و با لباس های یقه باز عالی به نظر می رسد. به طور کلی گردنبند زنجیری یک جواهرات کلاسیک است که سال ها از آن استفاده خواهید کرد. پس در انتخاب یک نمونه زیبا و جذاب از آن شک نکنید.

ترند اکسسوری شیک زنانه مناسب برای بهار و تابستان 2023

جواهرات مروارید، ترند اکسسوری بهار و تابستان 

همانطور که می دانید زیورآلات مروارید همیشه مد بوده و جذابیت زیادی برای استایل خانم ها به ارمغان می آورد. در این فصل نیز، همه چیز در مورد سنگ های کرم است و راه های زیادی وجود دارد که می توانید آنها را به لباس های روزمره خود اضافه کنید.

می توانید اکسسوری مرواریدی را به موهای خود حالت دهید یا از آن به عنوان یک بند جذاب استفاده کنید. البته همیشه می توانید آن ها را به صورت سنتی مانند گوشواره یا گردن بند بپوشید و برای یک پیچ و تاب مدرن، یک فرم مدرن و خاص یا منحصر به فرد را انتخاب کنید.

گوشواره های حلقه ای

روسری کوتاه، جذاب ترین ترند اکسسوری بهار و تابستان 

اگر می خواهید روزهای گرم و تابستانی را با استایلی کاملا شیک و مطابق با ترند بهار و تابستان 2023 سپری کنید پیشنهاد می کنیم یک روسری کوتاه را به استایل خود اضافه کنید. این اکسسوری چندین سال است که توسط افراد مشهوری مانند بلا حدید در تعطیلات استفاده می شود و امروزه همچنان محبوب است.

ظاهر کلاسیک باندانا همیشه خوب کار می کند، اما می توانید یک شال گردن کوتاه به شکل مثلث روی سر خود قرار دهید و انتهای آن را زیر چانه خود ببندید یا انتهای روسری را پشت گردن خود ببندید.

شما می توانید الگوها، رنگ ها و اندازه های بسیار متنوعی را در فروشگاه ها پیدا کنید و مطمئن باشید که از انتخاب طرح های هرمس، ورساچه و گوچی هرگز پشیمان نخواهید شد.

گوشواره های حلقه ای

اکسسوری هایی با رنگ سبز، ترند اکسسوری بهار و تابستان 

یکی دیگر از گزینه های عالی که می توانید در اکسسوری های بهاری و تابستانی خود از آن ایده بگیرید استفاده از رنگ سبز است زیرا رنگ سبز سایه ای است که این فصل را می پوشاند. از رنگ‌های نئونی گرفته تا سایه‌های زیتونی و خنثی، راهی برای گنجاندن رنگ سبز در هر لباسی وجود دارد.

کیف سبز لیمویی کوچک، صندل تابستانی سبز زمردی، عینک آفتابی با قاب سبز، جواهرات یا کلاه سبز همه گزینه هایی هستند که می توانید در بهار و تابستان 2022 امتحان کنید.

گوشواره های حلقه ای

گوشواره حلقه ای طلا، بهترین ترند اکسسوری بهار و تابستان 

تعدادی اکسسوری اساسی وجود دارد که همه باید داشته باشند و گوشواره های حلقه ای طلا یکی از آنهاست شما می توانید این اکسسوری ساده و شیک را با هر لباسی در کمد لباس خود ست کنید و استایلی خاص و دیدنی داشته باشید.

ترند اکسسوری

در این فصل گوشواره های طلای کلاسیک که کمی طرح و مدل خاص دارند بهتر از مدل های ساده و معمولی خواهند بود.

پیچ و تاب ها، تزیینات، زنجیر و لوگوهای اضافه شده، هر جفت گوشواره را منحصر به فرد و بهترین افزوده به مجموعه شما می کند. این اکسسوری آنقدر همه کاره است که به معنای واقعی کلمه می توانید آن را با هر چیزی بپوشید. با هر چیزی که دارید از لباس خواب گرفته تا لباس، به خوبی ست می شود.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *