راهنمای استایل کت ترنچ زنانه: نحوه پوشیدن کت ترنچ

راهنمای استایل کت ترنچ زنانه: نحوه پوشیدن کت ترنچ

راهنمای استایل کت ترنچ زنانه: نحوه پوشیدن کت ترنچ : پالتو های ترنچ قطعا فقط برای پسران نیستند! این سبک محبوب از لباس‌های بیرونی زنانه، سبکی است که به‌طور یکپارچه به دنیای لباس‌های زنانه تبدیل شده است و می‌ماند. پالتو برای خانم ها به همان اندازه شگفت انگیز به نظر می رسند و به آنها فضایی از ظرافت و کلاس می بخشند.

این یک طراحی جاودانه است که امتحان خود را پس داده است، بنابراین می دانید که بارها و بارها به طرح خود خواهید رسید! از طریق این راهنمای استایل با ما همراه باشید و نحوه پوشیدن پالتو ترنچ را بیاموزید.

راهنمای استایل کت ترنچ زنانه: نحوه پوشیدن کت ترنچ

راهنمای استایل کت ترنچ زنانه: نحوه پوشیدن کت ترنچ

نحوه انتخاب پالتو مناسب

اگر هنوز پالتو ترنچ ندارید، خرید آن را جدی بگیرید کت های ترنچ زنانه امروزه در انواع مختلفی از جمله مدل ها و مدل های مختلف عرضه می شوند.

بازار مد به قدری اشباع و پر است که همه چیز برای همه وجود دارد. توصیه ما این است که روی قطعه ای سرمایه گذاری کنید که این معیارهای اساسی و مهم برای پالتو را برآورده کند:

✅ همیشه مدل‌های دوشانه را انتخاب کنید  آن‌ها شیک‌تر و باکلاس‌تر هستند.
✅ پالتو باید به اندازه کافی راحت باشد تا بتوانید زیر آن را با پلیور یا ژاکت بپوشید.
✅ طول مناسبی را پیدا کنید که قد شما را تکمیل کند و متناسب با بدن شما باشد.
✅ رنگی را انتخاب کنید که بیشترین کاربرد را در انتخاب لباس و لباس شما داشته باشد.
✅ کت های ترنچ در بین افراد مشهور، بازیگران، خوانندگان و افراد مشهور در سراسر جهان به دلیل ظاهر خاص و استایل جاودانه ✅ خود محبوب هستند. پالتو ترنچ کتی است که ارزش سرمایه گذاری را دارد، هرگز از مد نمی افتد و لباسی با ماندگاری طولانی برای سالیان دراز است.

راهنمای استایل کت ترنچ زنانه: نحوه پوشیدن کت ترنچ

سبک های ترنچ کت

مانند هر لباسی که برای چندین دهه وجود داشته است، پالتو ترنچ در طول زمان تکامل یافته است . به خصوص زمانی که طرح برای جنس مخالف بازسازی می شود.

امروزه تنوع زیادی در کت ترنچ وجود دارد،انواع مختلفی از کت های سبک وجود دارد که مطمئناً یکی از آنها متناسب با تیپ اندام شما وجود دارد. بیایید ببینیم که طول های مختلف ترنچ کت چگونه به هر نیاز پاسخ می دهد.

راهنمای استایل کت ترنچ زنانه: نحوه پوشیدن کت ترنچ

ترنچ پالتو کوتاه

این یک پالتو ترانچ است که از زیر ران تا وسط ران می افتد. کت های کوتاه کوتاه گزینه خوبی برای خانم های ریزه اندام هستند، زیرا حجیم به نظر نمی رسند یا پاها را کوتاه نمی کنند (البته مطمئن شوید که آن را با کتانی لاغر می سازید).

با این حال، اگر شما ریزه اندام و دارای انحنا هستید، بلندتر را انتخاب کنید. پالتو های ترنج که خیلی کوتاه هستند ممکن است شما را گشادتر از آنچه هستید نشان دهند. خانم‌های قد بلند باید از کت‌های کوتاه کوتاه اجتناب کنند، زیرا ممکن است باعث ناهنجاری آن‌ها شود که انگار مقداری پارچه از بین رفته است.

ترنچ کت زمستانی

پالتو ترنچ متوسط

رایج ترین نوع پالتو های ترنچ برای خانم ها این کت ها تا زانو هستند. این یک انتخاب خوب است زیرا برای اکثر تیپ‌های بدن  قد معمولی، قد بلند، باریک یا منحنی، جذاب است. حتی دختران ریزه اندام و دارای انحنا ممکن است این مدل را به یک کت کوتاه کوتاه ترجیح دهند.

ترنچ کت زمستانی

ترنچ پالتو تمام قد

این ترنچ پالتو ها از زیر زانو تا مچ پا می افتند. مانتوهای بلند دراماتیک ترین است اما تعجب خواهید کرد که چند نفر می توانند آن را انجام دهند! فقط اعتماد به نفس میخواد زنان قدبلند قطعاً می‌توانند کت‌های بلند بلند را تکان دهند ، اما دختران کوتاه‌قد نباید از آن دوری کنند.

پالتو های بلند در واقع می توانند برای زنان ریزه اندام بسیار خوب عمل کنند: آنها یک خط بلند ایجاد می کنند که پاها را بلندتر می کند.

فقط مطمئن شوید که به جای زیر زانو، تمام قد (به مچ پا یا کمی بالاتر) ضربه بزنید، زیرا پاهای شما را در یک مکان عجیب قطع می کند. به یک پارچه سبک بچسبید و مطمئن شوید که زیر آن کمر بلندی می پوشید – این باعث افزایش طول ساق پا می شود. دامن یا لباس کوتاه نیز کار می کند.

ترنچ کت زمستانی

رنگ و پارچه روی ترنچ پالتو

کت های مدرن در انواع رنگ ها و پارچه ها عرضه می شوند. شما می توانید هر رنگی را از شتری کلاسیک گرفته تا صورتی نئون پیدا کنید. پارچه‌ها نیز بسیار متفاوت هستند: پارچه‌های پشمی و چرمی برای زمستان یا پارچه‌های ابریشمی که به عنوان پوشش‌های بهار و تابستان ساخته می‌شوند. این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید یک مورد عملی یا یک قطعه بیانیه داشته باشید.

ترنچ کت زمستانی

1. ترنچ کت سبز

پالتو سبز انتخاب چندان رایجی بین خانم ها نیست و شاید به این دلیل است که رنگ سبز می تواند رنگ سختی باشد. با این حال، نسخه سبز زیتونی سبز در دو سال گذشته بسیار مرسوم شده است.

خانم‌ها این سایه را برای مانتو انتخاب می‌کنند زیرا تعادل کاملی بین رنگ‌های گرم و سرد دارد و تقریباً با هر رنگی هماهنگ می‌شود. اگر می خواهید ظاهری بازیگوش و رنگارنگ داشته باشید، پالتو ترنچ سبز یا نعنایی شما را به آنجا می رساند.

ترنچ کت زمستانی

ترنچ کت زمستانی

2. ترنچ پالتو آبی

نسخه آبی ترانشه ها کمی رایج تر است و به عنوان یک ترند خیابانی مد روز دیده می شود. به خصوص آبی سرمه ای بهترین انتخاب برای پالتو آبی است.

سبک، نرم، خنثی است و به راحتی در ترکیب رنگ های دیگر قرار می گیرد. در مورد رنگ‌های دیگر، آبی را می‌توان بدون دکمه پوشید که کل لباس شما را به نمایش می‌گذارد.

ترنچ کت زمستانی

ترنچ کت زمستانی

3. ترنچ پالتو مشکی

کت های مشکی ممکن است چندان رایج نباشند اما مطمئناً شیک و همه کاره هستند. شما می توانید یک کت ترنچ مشکی را تقریبا با هر چیزی استایل کنید. برای یک لباس غیر رسمی، شلوار جین یک راه عالی است.

نحوه مدل دادن به پالتو ترنچ

کت های ترنچ یک آیتم فوق العاده همه کاره هستند. آنها به همان اندازه به شکل معمولی یا رسمی عالی به نظر می رسند و در برابر انواع مختلف آب و هوا مقاومت می کنند.

ممکن است بخواهید در پایان زمستان به چیز سنگین‌تری برسید (مگر اینکه در مکانی بسیار معتدل زندگی می‌کنید)، اما در غیر این صورت، یک لایه لایه‌بندی عالی در پاییز و بهار ایجاد می‌کند.

بنابراین، آیا می خواهید یاد بگیرید که چه زمانی یک کت ترنچ بپوشید؟ پاسخ آسان است. اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد می توان آن را در هر زمانی پوشید.

ترنچ کت زمستانی

ترنچ پالتو های معمولی

پالتو های ترنچ با شلوار جین و تی شرت یا ژاکت بسیار زیبا به نظر می رسند . این یک مد بلاگر/مدل مورد علاقه است، بنابراین در روز تعطیل بعدی خود آن را امتحان کنید!

شما همچنین می توانید با تاپ بازی کنید: ظاهر را با یک بلوز کمی باز شده بپوشانید یا با پوشیدن یک پیراهن جین، تیپ تاکسیدو کانادایی را بچرخانید. اگر می‌خواهید به سبک فوق‌العاده معمولی بروید، یک هودی یا گرمکن بپوشید.

کفش‌های شما همچنین می‌توانند تا حد زیادی حس لباس شما را تغییر دهند: با کفش‌های کتانی معمولی بمانید، یا با کفش‌های کتانی، کفش‌های باله ، پوتین یا چکمه‌های مچ پا کمی لباس بپوشید . همچنین می توانید به جای شلوار جین، یک لباس ساده نخی یا ژاکتی زیر آن بپوشید.

ترنچ کت زمستانی

تفاوت بین پالتو ترنچ و کت چیست؟

پالتو های نخودی به طور کلی برش کوتاه تری دارند و آزادی حرکت بیشتری را فراهم می کنند از طرفی ترنچ کت ها طول بیشتری دارند و کمربند هستند.

ناگفته نماند، یکی از تفاوت های اصلی موادی است که آنها از آن ساخته شده اند. ترنچ کت ها از پنبه ساخته می شوند و کیفیت ضد آب دارند در حالی که پالتو های نخودی معمولاً به دلیل بافت پشمی خود شناخته می شوند.

ترنچ کت زمستانی

محیط های رسمی

مانند لباس های تجاری بسیاری از لباس های بیرونی با لباس های رسمی مانند لباس های کوکتل و لباس شب خوب به نظر نمی رسند. اگر یک پالتو خز برای شما خیلی زیاد است، پس حتماً از یک پالتو ترنچ روی لباستان استفاده کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *