چگونه با دامن های ماکسی استایل شیکی داشته باشیم؟

چگونه با دامن های ماکسی استایل شیکی داشته باشیم؟

چگونه با دامن های ماکسی استایل شیکی داشته باشیم؟ : دامن ماکسی اجناسی است که هر خانمی باید داشته باشد. این دامن های تمام قد نه تنها فوق العاده به نظر می رسند، بلکه به طور جدی همه کاره هستند. وقتی به درستی استایل شوند، می‌توانند برای طیف وسیعی از موقعیت‌ها و هر فصل مناسب باشند. علاوه بر این، استایل راحت و شیک می تواند هر کسی را مجذوب خود کند.

بنابراین، چه قد بلند یا کوتاه، انحنادار یا ستونی شکل، یک دامن ماکسی می تواند برای شما مناسب باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که طرح مناسب را بیابید و آن را با قطعات مناسب شریک کنید. خوشبختانه ما می توانیم در این زمینه کمک کنیم. در اینجا راهنمای ما در مورد نحوه پوشیدن دامن ماکسی برای ظاهری شیک است.

استایل با دامن ماکسی مشکی

اگر تازه وارد دنیای دامن های ماکسی شده اید، نمی توانید با طراحی مشکی اشتباه کنید. ماکسی های مشکی هم همه کاره و هم شیک برای مراسم ها و مناسبت های مختلف عالی به نظر می رسند.

چگونه با دامن های ماکسی استایل شیکی داشته باشیم؟

علاوه بر این که با لباس‌های غیررسمی تابستانی فوق‌العاده به نظر می‌رسند، می‌توانند برای گروه‌های عصرانه و ظاهر زمستانی نیز مناسب باشند. برای تکان دادن ماکسی مشکی در زمستان، آن را با یک تاپ آستین بلند سفید و یقه بلند شریک کنید. سپس، ظاهر خود را با چکمه های مشکی و کت بلیزر کامل کنید.

استایل با دامن ماکسی سفید

برای ظاهری زنانه و عجیب، دامن ماکسی سفید انتخاب فوق العاده ای است. ماکسی سفید به لطف رنگ تردش، سبک و براق به نظر می‌رسد و برای داشتن ظاهری آرام در ماه‌های گرم‌تر عالی است. طرح های پارچه هایی مانند پنبه، کتان و قلاب بافی بسیار ایده آل هستند. اما، اگر می‌خواهید رنگی به آن اضافه کنید، می‌توانید سبک‌هایی با گلدوزی یا الگوی ظریف نیز در نظر بگیرید.

چگونه با دامن های ماکسی استایل شیکی داشته باشیم؟

هنگامی که استایل خود را انتخاب کردید، آن را با یک تاپ سفید یا روشن ست کنید تا زیبایی کلی خود را روشن نگه دارید. وقتی صحبت از کفش به میان می‌آید، می‌توانید صندل‌هایی برای حالت ساحلی یا چکمه‌هایی برای رنگ‌های غربی اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: کالکشن جذاب تابستانه | مدل صندل شیک مناسب برای خانم ها

استایل با دامن ماکسی گلدار

دامن ماکسی گلدار، لباسی جاودانه است که همیشه شیک به نظر می رسد. این سبک مخصوصا برای دستیابی به ظاهری زیبا و بوهمیایی ایده آل است. برای ایجاد این ظاهر، یک ماکسی روان با یک چاپ گلدار رنگی ملایم انتخاب کنید.

چگونه با دامن های ماکسی استایل شیکی داشته باشیم؟

همچنین مراقب نحوه ظاهر شدن گل ها باشید. گل‌های کوچک و ظریف برای ظاهری بوهو عالی هستند، در حالی که گل‌های بزرگ و پررنگ برای لباس‌های مدرن‌تر مناسب‌تر هستند. هنگامی که دامن خود را تهیه کردید، آن را با وسایل زیبا و راحت، مانند تاپ مجلسی و صندل های تخت، شریک کنید و اکسسوری هایی مانند گردنبند و دستبندهای مهره دار اضافه کنید.

استایل با دامن ماکسی با کمر بلند

اگر به دنبال بلندتر نشان دادن پاهای خود هستید، دامن ماکسی با کمر بلند گزینه بسیار خوبی است. با این حال، هنگام پوشیدن یکی، ضروری است که نیمه بالایی خود را با چیزی حداقلی متعادل کنید. برای انجام این کار، یک کراپ تاپ یا bralette را انتخاب کنید.

چگونه با دامن های ماکسی استایل شیکی داشته باشیم؟

از طرف دیگر، می‌توانید یک استایل استاندارد انتخاب کنید و آن را در دامن خود بپوشید یا گره بزنید. همچنین، از آنجایی که ماکسی‌های کمر بلند حالتی را ایجاد می‌کنند، به‌ویژه آنهایی که پرینت‌ها یا رنگ‌های پررنگ دارند، باید تاپ را با رنگ‌های هماهنگ یا خنثی انتخاب کنید.

استایل با دامن ماکسی چین دار

دامن های ماکسی چین دار به لطف طرح های چشم نواز خود برای چرخاندن سر مناسب هستند. به این ترتیب، آنها یک انتخاب فوق العاده برای موقعیت های خاص دارند. برای داشتن ظاهری پیچیده و کلاسیک، سبکی را با مواد ضخیم با چین‌های پهن انتخاب کنید.

چگونه با دامن های ماکسی استایل شیکی داشته باشیم؟

برای ظاهری مدرن‌تر، طرحی از پارچه‌های روان را انتخاب کنید. در هر صورت، مطمئن شوید که دامن خود را با کفش پاشنه بلند شریک کنید تا ظاهرتان خیلی سنگین به نظر نرسد.

استایل با دامن ماکسی چاک دار

اگر می‌خواهید هم راحتی و هم جذابیت جنسی را به مجموعه دامن‌های ماکسی خود اضافه کنید، نمی‌توانید از یک استایل با چاک عبور کنید. این دامن‌های ماکسی نه تنها راه رفتن را آسان‌تر می‌کنند، بلکه اجازه می‌دهند تا درخشش اغواکننده‌ای از پوست را نیز به همراه داشته باشند.

چگونه با دامن های ماکسی استایل شیکی داشته باشیم؟

برای ثابت کردن ظاهر، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید که ارتفاع شکاف شما برای مراسمی که در آن شرکت می کنید ایده آل است. به عنوان مثال، اگر در یک بار کوکتل به نوشیدنی می روید، شکافی را انتخاب کنید که از بالای ران شروع می شود. اما، اگر می‌خواهید در یک رستوران خوب شام بخورید، چاکی را انتخاب کنید که از زانو شروع می‌شود.

استایل با دامن ماکسی جین

برای برداشتی منحصر به فرد از دامن ماکسی، طرح جین را به کمد لباس خود اضافه کنید. ماکسی جین که برای خانم‌های شیک پوش ایده‌آل است، ظاهری جسورانه است که اعتماد به نفس را ایجاد می‌کند.

چگونه با دامن های ماکسی استایل شیکی داشته باشیم؟

در حالی که راه های مختلفی وجود دارد که می توانید این ماکسی را تکان دهید، یک گروه وسترن آمریکایی در حال حاضر بسیار شیک به نظر می رسد. برای رسیدن به ظاهر، یک ماکسی جین سجاف فرسوده انتخاب کنید و آن را با یک تی شرت لوگو شریک کنید. سپس با چند اکسسوری دختر گاوچران مانند چکمه، کیف زین و فدورا تمام کنید.

استایل با دامن ماکسی توری

وقتی صحبت از مناسبت‌های خاص مانند جشن جشن و نامزدی به میان می‌آید، دامن ماکسی توری می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد. یک جایگزین فوق‌العاده برای لباس‌های سنتی، ماکسی توری همان ظاهر صیقلی را ارائه می‌دهد اما با پیچ و تاب مدرن.

چگونه با دامن های ماکسی استایل شیکی داشته باشیم؟

برای پوشیدن آن، با پیدا کردن رنگ مناسب خود شروع کنید. در حالی که سایه های ملایم، مانند کرم و رژگونه، زنانگی این دامن را نشان می دهد، رنگ های پررنگ تر، مانند سرمه ای و مشکی، استایل استایل آن را افزایش می دهد. هنگامی که رنگ خود را انتخاب کردید، می توانید لباس خود را با یک تاپ برش یا پوشیده شده و کفش پاشنه بلند کامل کنید.

بیشتر بخوانید:32 مدل لباس توری مجلسی زنانه

استایل با دامن ماکسی شیفون

دامن ماکسی نوعی پارچه ابریشمی می تواند یک انتخاب لباس به طرز شگفت انگیزی انعطاف پذیر باشد. برای ساحل، طرح های تک لایه بهترین کار را دارند. یکی را روی لباس شنا یا بیکینی خود بپوشید تا ظاهری زیبا و جذاب داشته باشید.

چگونه با دامن های ماکسی استایل شیکی داشته باشیم؟

اما، ساحل تنها موقعیتی نیست که می توانید این دامن را بپوشید. ماکسی نوعی پارچه ابریشمی همچنین می‌تواند به زیبایی با گروه‌های غیررسمی و عصرانه کار کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید ظاهر شما خیلی شفاف نباشد. برای انجام این کار، یک طرح چند لایه انتخاب کنید یا با یک لباس یا دامن با یک استایل شفاف شریک شوید. سپس، زنانگی دامن خود را با رنگ‌ها و پارچه‌های روشن تقویت کنید یا با تکه‌های مشکی سخت، کمی از نگرش خود را اضافه کنید.

استایل با دامن ماکسی را بپیچید

هنگام انتخاب ماکسی، نباید طرح روکش را در نظر بگیرید. علاوه بر اینکه پوشیدن آن راحت است و به راحتی قابل تنظیم است، دامن های روکش نیز زنانه و جذاب هستند. آنها به خصوص در پارچه های صاف و سبک مانند ساتن عالی به نظر می رسند.

چگونه با دامن های ماکسی استایل شیکی داشته باشیم؟

آنها همچنین در انواع طرح های شیک، از جمله سبک های قلاب دار و سگک دار موجود هستند. به این ترتیب، آنها برای ترکیبی از رویدادها و مناسبت ها مانند قرارهای ناهار، نوشیدنی های عصرانه و حتی محل کار ایده آل هستند.

سخن آخر:

امیدواریم از این مطلب استفاده کنید و بتوانید بهترین استایل ها را با دامن های پلیسه برای خود طراحی کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم بخوانید: آیا دامن مناسب با فرم بدن خودتان را میدانید؟

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *