نکات مهم برای استایل با کلاه اسنپ بک

نکات مهم برای استایل با کلاه اسنپ بک

نکات مهم برای استایل با کلاه اسنپ بک : در حالی که ممکن است مدل هیپ هاپ دیگر با شلوار جین گشاد و تی شرت سایز بزرگ مد به نظر نرسد، اما با لباس های امروزی شیک و جذاب به نظر می رسد. تنها چیزی که باید بدانید این است که چگونه آن را درست بپوشید و به لطف این راهنمای مفید، این کار را خواهید کرد. 

کلاه اسنپ ​​بک چیست؟

تاریخچه اسنپ بک در بیسبال نهفته است، اما کلاه را نباید با کلاه بیسبال اشتباه گرفت. اگرچه این دو از نظر ماهیت مشابه هستند، اما تفاوت هایی با هم دارند. اسنپ ​​بک نام خود را از یک بند قابل تنظیم یا “snap” در پشت آن گرفته است که آن را به یک استایل تک سایز تبدیل می کند. از سوی دیگر، کلاه های بیسبال نصب شده اند و قابل تنظیم نیستند. اسنپ ​​بک ها همچنین دارای یک لبه پهن و مسطح و شش بخش سفت و سخت هستند که درپوش را تشکیل می دهند و منجر به گنبدی بلند به سمت جلو می شوند. این شکل ظاهر متمایز و فضای بزرگ تری در جلو برای متن یا چاپ به snapback می دهد.

نکات مهم برای استایل با کلاه اسنپ بک

نحوه انتخاب کلاه اسنپ بک

انتخاب یک snapback یک تلاش شخصی بدون پاسخ اشتباه است. اگرچه کلاه در حال حاضر در طرح‌های متنوعی عرضه می‌شود، اما همیشه می‌توانید با انتخاب یکی از مدل‌هایی که متناسب با شخصیت و استایل شما باشد، مدل مناسب خود را پیدا کنید. اگر هنوز نمی‌دانید چه چیزی را انتخاب کنید، به ظاهر دلخواه خود فکر کنید و از آنجا بروید.

نکات مهم برای استایل با کلاه اسنپ بک

اگر به ورزش علاقه دارید، می توانید یکی را با آرم تیم انتخاب کنید یا اگر زیبایی مینیمال را ترجیح می دهید، یک طرح بدون تزئین را امتحان کنید. برای کسانی که هنوز استایل خود را پیدا می‌کنند و یا به تازگی در اسنپ‌بک‌ها جدید هستند، از یک طرح ساده و کلاسیک در رنگ‌های تیره مانند مشکی استفاده کنند. انجام این کار اطمینان حاصل می کند که کلاه شما با هر لباسی که آن را با آن ست می کنید مطابقت دارد.

استایل اسمارت کژوال

اگرچه اسنپ‌بک‌ها به‌طور طبیعی با ظاهری غیررسمی ترکیب می‌شوند، اما می‌توانند به عنوان بخشی از یک لباس غیررسمی هوشمند نیز عالی عمل کنند. برای اطمینان از میخ زدن آن، یک اسنپ بک مینیمال با رنگ تیره انتخاب کنید و از لوگوها یا چاپ های بیش از حد پررنگ خودداری کنید.

نکات مهم برای استایل با کلاه اسنپ بک

کلاه خود را رو به جلو بپوشید و لبه آن کمی به سمت بالا باشد تا بیشتر صورت و موهای شما نمایان شود. اسنپ ​​بک خود را با لباس‌های چینی و دکمه‌های غیررسمی با رنگ‌های خنثی یا بی‌صدا جفت کنید تا یک استایل غیررسمی هوشمند عالی داشته باشید. کار را با یک جفت کفش کتانی تمیز و بدون بند تمام کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع استایل کژوال برای آقایان

هیپ هاپ

لباس‌های هیپ‌هاپ و اسنپ‌بک‌ها اغلب به خوبی با هم هماهنگ می‌شوند و سابقه همکاری با یکدیگر دارند. نگرش هیجان انگیزی که پروژه snapbacks کاملاً با سبک های هیپ هاپ ترکیب می شود و آنها را به لوازم جانبی ایده آل تبدیل می کند. بک اسنپ بک را انتخاب کنید که ظاهری براق و جسورانه داشته باشد، مانند استایل مشکی با گلدوزی سفید. آن را با لبه رو به جلو بپوشید و لباس خود را با یک تی شرت بزرگ، گرافیکی، شلوار جین مشکی پاره و کفش ورزشی تکمیل کنید.

نکات مهم برای استایل با کلاه اسنپ بک

چگونه یک اسنپ بک به جلو بپوشیم

داشتن لبه های رو به جلو، کلاسیک ترین راه برای پوشیدن کت و شلوار است. اگرچه ظاهر آن هنوز غیررسمی است، اما ظاهر تمیزتری نسبت به پوشیدن آن به عقب دارد. البته، این بدان معنا نیست که یک اسنپ بک رو به جلو نمی تواند یک بیانیه مد شیک ایجاد کند. با جفت کردن اسنپ بک رو به جلو با لباس های گاه به گاه و هیپ هاپ هوشمند، مطمئن خواهید بود که استایلی برجسته ایجاد می کنید.

نکات مهم برای استایل با کلاه اسنپ بک

نحوه پوشیدن اسنپ بک به عقب

در حالی که پوشیدن یک بالش به سمت جلو یک گزینه عمومی است، یک مرد مطمئن نیز می تواند آن را به عقب بپوشد. با این حال مراقب باشید. اگر به روشی نامناسب یا با لباس نامناسب پوشیده شود، ظاهر می تواند قدیمی و نامناسب به نظر برسد. برای اینکه بپوشید پشت سر هم، آن را با سبک ها و طرح های مدرن و امروزی ست کنید.

نکات مهم برای استایل با کلاه اسنپ بک

همچنین، به یاد داشته باشید که لباس خود را غیررسمی نگه دارید زیرا ظاهر حالتی آرام و بی دغدغه ایجاد می کند. استایل شهری را با لباس‌های خیابانی هدف بگیرید و حتماً کلاه را روی سر خود بپوشید و به سمت پایین به سمت عقب متمایل شوید.

چگونه اسنپ بک نپوشیم

هنگامی که صحبت از پوشیدن کت و شلوار می شود، چند قانون وجود دارد که باید رعایت کنید. اسنپ‌بک‌ها با لباس‌های غیررسمی به بهترین شکل به نظر می‌رسند، بنابراین ست نکردن آن‌ها با لباس‌های رسمی یا کاری چیزی است که باید به خاطر بسپارید.

اینکه آیا اسنپ بک برای شما مناسب است یا نه و اینکه چگونه باید آن را بپوشید نیز مواردی است که باید بدانید. اگرچه ممکن است در دهه 90 ظاهرتان را تکان داده باشید، اما قوانین مانند آن زمان نیستند، بنابراین وقت آن رسیده است که در مورد اینکه چگونه استایل اسنپ بک شما ممکن است اشتباه شود، توضیح دهید.

کلام آخر:

امیدواریم از این مطلب استفاده کرده باشید و بدانید در صورت داشتن کلاه اسنپ بک چگونه باید از آن استفاده کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم بخوانید:17 مدل کلاه کپ جذاب و زیبا در رنگ های متنوع

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *