نحوه پوشیدن بوت های بلند تا زانو

نحوه پوشیدن بوت های بلند تا زانو

نحوه پوشیدن بوت های بلند تا زانو : در حالی که ترندهای کفش می آیند و می روند، محبوبیت چکمه های بلند تا زانو امتحان خود را پس داده است. البته، درک دلیل آن آسان است. این چکمه های کلاسیک مطمئنا چیزهای زیادی برای ارائه به خانم ها دارند. این کفش‌ها علاوه بر ارائه گرما در ماه‌های سرد، بسیار شیک و به‌طور شگفت‌آوری همه‌کاره هستند. برای محل کار، آخر هفته، شب‌های بیرون از خانه و بعد از آن، چکمه‌های تا زانو می‌توانند با انواع لباس‌ها فوق‌العاده به نظر برسند. تنها چیزی که باید بدانید این است که چگونه آنها را به درستی استایل کنید، جایی که ما وارد عمل می شویم. در اینجا راهنمای ما در مورد نحوه پوشیدن چکمه های بلند تا زانو برای ظاهری زیبا است.

بوتهای بلند مشکی

با چکمه‌های مشکی در زمستان، و حتی بیشتر از آن، چکمه‌های مشکی تا زانو نمی‌توانید اشتباه کنید. اینها لوازم بسیار خوبی برای داشتن در کمد لباس شما هستند و اطمینان حاصل می کنند که با هر لباسی که تصمیم می گیرید مطابقت دارند. اگر احساس ماجراجویی می کنید، یک چکمه مشکی اختراعی انتخاب کنید یا اگر تازه وارد این روند هستید، جیر مشکی را برای استایلی بی دردسر امتحان کنید. خوبی چکمه‌های مشکی این است که می‌توانید آن‌ها را از روز تا شب ببرید، به این معنی که برای هر چیزی که سر راهتان قرار می‌گیرد آماده هستید.

نحوه پوشیدن بوت های بلند تا زانو

بوت های بلند قهوه ای

بوت‌های قهوه‌ای تا زانو بسیار متنوع هستند – اگرچه عمدتاً با زمستان مرتبط هستند، وقتی هوا گرم می‌شود، آنقدر سریع آنها را در قفسه بالایی قرار ندهید. برای ماه‌های سرد، بوت‌های بلند قهوه‌ای خود را با شلوار جین بپوشید تا ظاهری غیررسمی داشته باشید. آنها را با یک کت زمستانی با رنگ خنثی بپوشانید. همانطور که گرم می شود، یک لباس گلدار یا دامن مینی جین انتخاب کنید تا در تمام طول سال ظاهرتان را تثبیت کنید.

نحوه پوشیدن بوت های بلند تا زانو

بیشتر بخوانید: انواع مدل بوت و نیم بوت شیک زنانه + نکات مهم

بوت های بلند جیر

شما هرگز نمی توانید با یک بوت جیر اشتباه کنید، چه رسد به یک بوت بلند جیر. کفشی که برای هر لباس زمستانی ضروری است، می‌توانید آن را به روش‌های بی‌پایانی که مناسب مناسبت‌های مختلف یا ترجیحات سبک است، استایل کنید. آنها را با یک لباس بافتنی برای حالتی غیررسمی بپوشید یا با یک دامن مینی مشکی آنها را بلند کنید. پوست لخت با جیر به خوبی هماهنگ می شود، فقط مطمئن شوید که رنگ مناسبی دارد تا شما را از بین نبرد.

نحوه پوشیدن بوت های بلند تا زانو

بوت های بلند چرمی

راه‌های مختلفی برای بازی با چرم‌ها وجود دارد تا لباس‌هایتان را با هم ترکیب کنید. اگر می‌خواهید با لباس‌تان ظاهری داشته باشید، گزینه مشکی استاندارد را کنار بگذارید و چکمه‌هایی با چرم‌های رنگی یا بافت‌دار امتحان کنید. از طرف دیگر، دوخت های منحصر به فرد یا جزئیات توری را در چکمه های چرمی تا زانو انتخاب کنید تا لباس خود را به سطح بعدی ببرید.

نحوه پوشیدن بوت های بلند تا زانو

بوت های بلند بدون پاشنه

کفش‌های پاشنه‌دار ممکن است تصور همه از یک زمان خوب نباشد و رک و پوست کنده، دردناک هستند. خوشبختانه، بوت بلند زانو دارای ویژگی های خاص خود است که پاشنه را اختیاری می کند. با بافت های مختلف مانند پوست مار یا چرم بازی کنید تا بیانیه ای داشته باشید. آنها را با شلوار جین، یک تی شرت سفید و یک کت چرمی ست کنید تا لباسی شیک و آرام داشته باشید. از طرف دیگر، یک لباس خاکی بافتنی با زانوهای جیر خاکستری بپوشید و آماده هستید.

نحوه پوشیدن بوت های بلند تا زانو

سخن آخر: 

در این مطلب چند نمونه استایل با بوت های بلند را به شما آموزش داده ایم . اگر پاسخ خود را نیافتید پیشنهاد می کنیم مطلب بعد را بخوانید: استایل شیک با بوت های بلند مخصوص خانم ها

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *