3 نکته مهم در انتخاب ساعت مچی

  • توسط مریم
  • ۲ سال پیش
  • 0
3 نکته مهم در انتخاب ساعت مچی

3 نکته مهم در انتخاب ساعت مچی

3 نکته مهم در انتخاب ساعت مچی : ساعت مچی یک انتخاب ماهرانه برای باکلاس تر نشان دادن استایل شماست. اگر به ساعت مچی علاقمندید و در حال خرید آن هستید این 3 نکته را بخوانید تا خرید بهتری داشته باشید.

بیشتر بخوانید: 12 مدل از لاکچری ترین مدل ساعت مچی مردانه 2022

نحوه انتخاب ساعت مچی

یک ساعت دیجیتال یا مکانیکی کاربرد عملی دارد و می تواند یک بیانیه مد باشد. هنگام انتخاب ساعت برای خرید این مراحل را دنبال کنید:

سبک ساعت خود را انتخاب کنید.

انواع مختلفی از ساعت ها برای انتخاب وجود دارد. بسیاری از علاقه مندان به ساعت با یک ساعت شروع می کنند و سپس مجموعه ساعت های خود را گسترش می دهند، زیرا ساعت های مختلف با لباس های مختلف همراه هستند. ساعت‌های لباسی، ساعت‌های لوکس، ساعت‌های ورزشی، ساعت‌های غواصی و برخی ساعت‌های معمولی وجود دارند که برای چندین موقعیت خوب کار می‌کنند. به نوع ساعتی فکر کنید که بیشتر برای شما جذابیت دارد و احتمالاً چه زمانی از آن استفاده می کنید.

3 نکته مهم در انتخاب ساعت مچی

بیشتر بخوانید: مدل ساعت مچی که با استایل رسمی باید ست کنید

اندازه ساعت مناسب را انتخاب کنید.

به طور کلی، ساعت های مردانه بزرگتر از ساعت های زنانه هستند. در حالی که ساعت‌های بزرگ می‌توانند در برخی موقعیت‌ها کار کنند، بهترین حالت این است که صفحه ساعت با اندازه مچ دست مطابقت داشته باشد. در همین حال، برخی از ساعت‌های زنانه، به‌ویژه آنهایی که در مراسم رسمی استفاده می‌شوند، چهره‌های کوچک‌تری دارند. برخی از ساعت های رسمی دارای نوارهای گشاد هستند و مانند دستبندها پوشیده می شوند.

3 نکته مهم در انتخاب ساعت مچی

متریال های استایلتان را باهم مطابقت دهید.

در هنگام انتخاب ساعت برای پوشیدن، نحوه هماهنگی اجزای ساعت با لباس شما را در نظر بگیرید. نوارهای چرمی ساعت به خوبی با سایر لوازم چرمی جفت می شوند. ساعت‌ها و بند‌های ساعت فلزی، چه با روکش فلز گرانبها یا فولاد ضد زنگ، باید با دکمه سر دست یا گیره کراواتی که می‌پوشید مطابقت داشته باشند، زیرا رنگ‌ها و بافت‌های مختلف فلز می‌توانند با هم برخورد کنند.

سخن پایانی:

این سه مورد نکات بسیار مهم در هنگام خرید و یا استفاده از ساعت های مچی هستند. اگر نکته و تجربه ای دارید ان را با کاربران تیپزا در میان بگذارید. همچنین پیشنهاد می کنیم بخوانید:چگونه با ساعت جیبی استایل خوبی داشته باشیم؟

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *