چگونه سرهمی یا اورال بپوشیم؟

  • توسط مریم
  • ۲ سال پیش
  • 0
چگونه سرهمی یا اورال بپوشیم؟

چگونه سرهمی یا اورال بپوشیم؟

چگونه سرهمی یا اورال بپوشیم؟ : این مطلب را به سرهمی ها اختصاص داده ایم. لباس های که هیچگاه محبوبیت خود را بین همه سنین و همه قشر از افراد از دست نخواهند داد. همراه ما باشید تا در یک مطلب به شما بگوییم چگونه با این لباس محبوب استایلی خاص داشته باشید.\

سرهمی یا اورال چیست؟

روپوش‌ها که به‌عنوان شن‌پوش یا لباس‌های بنددار نیز شناخته می‌شوند، محصولی از لباس‌هایی هستند که دارای بالاتنه، آویز و ساق شلوار هستند. کسانی که می پوشند وارد شلوار لباس می شوند و سپس دو آویز بالای سرشانه را به جلو آویزان می کنند و آنها را به دو گیره که در اطراف سینه های چپ و راست قرار می گیرند، می بندند.

به‌طور سنتی، لباس‌های جین آبی هستند، اما می‌توانند پارچه‌های پارچه‌ای پارچه‌ای یا پارچه چینی نیز داشته باشند. روپوش ها برای اولین بار در اواخر دهه 1870 به عنوان لباس کار بادوام اما انعطاف پذیر معرفی شدند. کشاورزان، کارگران راه‌آهن، و کارگران ساختمانی این کت و شلوار جین سبک وزن را می‌پوشند. امروزه لباس های مجلسی بخشی از استایل خیابانی هستند.

7 روش برای استایل دادن به لباس های اورال

لباس‌های اورال می‌توانند با لباس‌های مختلف همراه شوند. پوشیدن لباس های اورال را به عنوان بخشی از این تیپ های غیررسمی در نظر بگیرید:

یک استایل آرام برای آخر هفته بسازید.

وقتی در تعطیلات آخر هفته راحت می‌شوید، لباس‌های اورال می‌توانند یک لباس سریع اما سرگرم‌کننده را ایجاد کنند. یک پیراهن گشاد بپوشید و لباس‌هایتان را روی آن بیندازید. برای یک ترکیب ساده اما شیک کفش های کتانی سفید بپوشید.

چگونه سرهمی یا اورال بپوشیم؟

ظاهری تابستانی داشته باشید.

می‌توانید شورت‌های کلی، یک تاپ رنگارنگ و سایه‌های دلخواه را ترکیب کنید تا یک مجموعه شاداب ایجاد کنید.

چگونه سرهمی یا اورال بپوشیم؟

با یقه گرمتر لباس بپوشید.

یک پیراهن آستین بلند یا یقه یقه اسکی را با اورال خود بپوشید تا لباس پاییزی بیشتری داشته باشید و با چکمه ست کنید. برای گرمای بیشتر می توانید روی این ظاهر ژاکت کش باف پشمی بیندازید. یه چیز شیک تر امتحان کن لباس‌های راحتی معمولی هستند، اما می‌توانید با پوشیدن یک دکمه با لباس‌های خود و قرار دادن یک کتانی روی آن، چیزی رسمی‌تر خلق کنید. همچنین می‌توانید از لباس‌هایی که با پارچه‌های روان مانند کتان یا پارچه ابریشمی ساخته شده‌اند، در محیط‌های کاری معمولی استفاده کنید.

چگونه سرهمی یا اورال بپوشیم؟

یک استایل روستایی را امتحان کنید

با پوشیدن لباس هایی با پیراهن فلانل زیر آن، ظاهری روستایی را امتحان کنید.

چگونه سرهمی یا اورال بپوشیم؟

بیشتر بخوانید: معرفی انواع استایل با شلوارهای چهارخانه

یک حرکت یک طرفه را امتحان کنید.

این ظاهر شیک‌تر فقط شامل بستن یکی از بند‌های شانه‌ای است و اجازه می‌دهید که دیگری به پهلو آویزان شود. شما همچنین می توانید یک بند را در داخل لباس قرار دهید و احساس بی خیالی و راحتی بیشتری ایجاد کنید.

چگونه سرهمی یا اورال بپوشیم؟

بازی با رنگ ها

یک تی شرت رنگی یا طرح دار با یک جفت کتانی تک رنگ به خوبی ست می شود. همچنین می‌توانید لباس‌های رنگارنگ بپوشید – لباس‌های پارچه‌ای و چینی ممکن است علاوه بر جین آبی کلاسیک، گزینه‌های رنگ بیشتری را نیز ارائه دهند. یک تی‌شرت خاکستری یا سفید زیر لباس‌های رنگارنگ‌تر بپوشید تا مجموعه‌ای پر جنب و جوش داشته باشید.

چگونه سرهمی یا اورال بپوشیم؟

سخن آخر

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. همچنین پیشنهاد می کنیم مطلب استایل شلوار بگ رسمی و نیمه رسمی را خوانده و نظر خود را بنویسید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *