نمونه های جدید عینک طبی مردانه 2023

نمونه های جدید عینک طبی مردانه 2025

نمونه های جدید عینک طبی مردانه 2025 : استفاده از عینک طبی یکی از نیازهای عادی و روزمره همه افرادی است که با بینایی خود مشکل دارند و به این افراد کمک می کند تا دید شفاف و بهتری داشته باشند. اگر در انتخاب فریم عینک هوشمندانه و دقیق باشید، این اکسسوری ضروری می تواند جذابیت چهره شما را افزایش داده و چهره شما را متفاوت و خاص تر نشان دهد.

گاهی اوقات بسیاری از افراد به دلیل جذابیتی که بعد از عینک زدن پیدا می کنند، ترجیح می دهند این عینک ها را با فریم های جذاب به استایل خود اضافه کنند و به این ترتیب زیباتر و خاص تر به نظر برسند، هرچند از نظر پزشکی ممکن است. نیازی به عینک طبی نیست!

نمونه های جدید عینک طبی مردانه 2023

اگر شما هم از آن دسته آقایانی هستید که باید از عینک طبی استفاده کنید یا می خواهید با استفاده از عینک طبی خاص و جذاب باشید حتما 2 رخ  را دنبال کنید.

در این قسمت راهنمای کاملی برای انتخاب عینک طبی بر اساس فرم صورت مردانه آماده کرده ایم و همچنین نمونه های جدید عینک طبی مردانه 2025 را برای شما جمع آوری کرده ایم که می توانید با استفاده از آن ها یک عینک طبی عالی و خاص برای خود تهیه کنید. از این مدل های جذاب ایده بگیرید. انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: نکات مهم هنگام خرید عینک آفتابی مردانه + عکس

راهنمای انتخاب عینک طبی مردانه بر اساس فرم صورت

مهم ترین نکته ای که در انتخاب و خرید عینک طبی باید به آن توجه کنید تناسب بین فریم عینک طبی و فرم صورت شماست.

بر این اساس نکات مهم و کلیدی برای انتخاب عینک طبی مردانه وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

✅خط بالای فریم عینک باید مطابق با ابروهای شما باشه.
✅ابروهای شما باید در بالای فریم عینک دیده بشه بدون اینکه فضای زیادی بین فریم عینک و ابروها وجود داشته باشه.
✅چشمان شما باید در مرکز لنزها و فریم عینک طبی مردانه باشند.
✅عینکهای دارای فریم بزرگ باعث میشن تا صورت شما کوچک به نظر برسه.
✅اگر دهان یا بینی بزرگ دارید بهتره از عینکهای بزرگ استفاده کنید. زیرا عینکهای بزرگ میتونن بر این ویژگیهای صورت غلبه داشته باشند.

نمونه های جدید عینک طبی مردانه 2023

اگر فرم صورت شما گرد است (یعنی صورت شما تقریباً به همان عرض و ارتفاع و چانه شما گرد است) باید عینکی را انتخاب کنید که زاویه مستطیل و صاف داشته باشد و این به لاغرتر نشان دادن صورت شما کمک می کند. بهتر است به سراغ فریم عینک ضخیم نروید، زیرا این مدل از فریم عینک طبی مردانه به صورت گرد نمی خورد و هر چه فریم عینک شما نازکتر باشد بهتر است.

اگر فرم صورت شما مثلثی است (یعنی قسمت پایین صورت پهن و قسمت بالایی صورت باریک است) فریم عینک گرد کمک می کند تا اجزای صورت شما متعادل تر به نظر برسند. علاوه بر این، عینک های D شکل مردانه و همچنین فریم عینک خلبانی می توانند این فرم صورت را کامل کنند.

اگر فرم صورت شما مربعی است (عرض و ارتفاع صورت یکسان و زاویه دار است و چانه و فک محکمی دارید) عینک طبی مردانه با فریم گرد می تواند فرم صورت شما را متعادل کند. در ضمن شیشه های مربعی شکل و شیشه های باریک و مستطیلی برای صورت مربعی اصلا مناسب نیستند.

اگر فرم صورت شما بیضی است (یعنی طول صورت از عرض آن بیشتر است و چانه و پیشانی تقریبا گرد دارد) می توانید از هر مدلی از عینک طبی مردانه استفاده کنید. فریم عینک مربعی شکل و فریم عینک منحنی می تواند برای آقایانی که صورت های کشیده و بیضی دارند انتخاب بسیار خوبی باشد و همچنین عینک های مردانه کاملا مربعی یا گرد انتخاب مناسبی برای صورت بیضی نخواهد بود.

اگر فرم صورت شما به شکل قلب است (یعنی یک سوم بالایی صورت پهن و دو سوم پایینی صورت باریک است) می توانید از عینک هایی استفاده کنید که قسمت پایینی آن کمی پهن تر است تا صورت خود را به خوبی متعادل کند. عینک طبی مردانه باریک با رنگ روشن و عینک طبی بدون فریم نیز گزینه مناسبی برای صورت قلبی شکل است.

نمونه های جدید عینک طبی مردانه 2023

انواع مدل عینک طبی مردانه 2025 از بهترین برندهای روز دنیا

1. عینک طبی مردانه با فریم خلبانی بزرگ

این عینک آفتابی مردانه از برند Marc Jacobs با طراحی بسیار شیک و مدرن خود می تواند یکی از انتخاب های بسیار خوب برای آقایان شیک پوش باشد. این عینک خلبانی بزرگ نه تنها بسیار شیک و جذاب است، بلکه با هر نوع استایل مردانه از تی شرت و شلوارک گرفته تا کت و شلوار همخوانی دارد و جذابیت آنها را چند برابر می کند.

نمونه های جدید عینک طبی مردانه 2023

2. بهترین مدل عینک طبی مردانه

این عینک طبی مردانه را از برند Saint Laurent به عنوان یکی از بهترین عینک های طبی مردانه با طراحی خاص و پیچیده معرفی کنید. ترکیبی از یک فریم فلزی ظریف با رنگ طلایی به همراه فریمی از لاک لاکپشت هاوانا در قسمت بالایی و روی دسته های عینک، این عینک طبی را به یکی از محبوب ترین عینک های طبی مردانه و برای افرادی تبدیل کرده است که امکان انتخاب بین آنها را ندارند. دو مدل عینک طبی. به سادگی یکی را انتخاب کنید، گزینه خوبی خواهد بود.

نمونه های جدید عینک طبی مردانه 2023

3. عینک آفتابی مردانه 2025 با فریم گرد

با این عینک آفتابی مردانه Tommy Hilfiger می توانید به سرعت ظاهری جذاب و فریبنده برای چهره خود ایجاد کنید. عینک طبی فریم گرد یکی از اولین انتخاب های افراد با هوش و عقل سلیم است و به نظر می رسد ساعت ها کتاب های خوب و ارزشمندی را مطالعه می کنید!

عینک طبی مردانه

4. عینک طبی مردانه با طرح کلاسیک

این عینک کلاسیک مردانه تام فورد دارای فریم ضخیم و مشکی با ترکیب فریم های گرد و مربع است و علامت T به کار رفته در دو طرف این عینک باعث شده تا این عینک مردانه فوق العاده خاص و جذاب باشد.

عینک طبی مردانه

5. عینک طبی مردانه با قاب خلبانی

اگر به فکر داشتن یک عینک طبی فوق العاده شیک و عالی هستید، مطمئناً این عینک طبی مردانه برند دیور هوم نظر شما را جلب خواهد کرد. این عینک خلبانی فریم طلایی باریک و ظریفی دارد و حذف میله دماغه در طراحی آن، آن را به یک عینک فوق العاده مدرن و جذاب تبدیل کرده است.

عینک طبی مردانه

6. عینک طبی مردانه با فریم گرد و ظریف

اگر به دنبال مدلی شیک و جدید از عینک طبی هستید، حتما سری به عینک طبی برند مایکیتا بزنید. این برند آلمانی همواره در طراحی و تولید عینک های طبی مد روز و نوآورانه شهرت دارد و همواره بهترین فریم ها را با توجه به نیاز مشتریان خود طراحی و تولید می کند.

این عینک طبی مردانه گرد با فریم فلزی فوق نازک یکی از مدل های جدید مورد علاقه آقایان در سال 2025 است و یک عینک طبی فوق سبک است که می تواند استایلی هنرمندانه و منحصر به فرد را برای آقایان ایجاد کند.

عینک طبی مردانه

7. جدیدترین مدل عینک طبی مردانه

عینک طبی مردانه با فریم شفاف به دلیل ظاهر متفاوتی که نسبت به سایر مدل های عینک طبی داشت خیلی زود محبوب شد و در سال 2025 بسیار محبوب شد. این عینک مردانه 2025 با فریم شفاف از برند Retrosuperfuture نمونه بسیار جدید و عالی از این مدل عینک مردانه می باشد که فریم آن به شکل گرد مربع طراحی شده و حس فوق العاده ای را پس از استفاده از این لیوان به شما القا می کند.

عینک طبی مردانه

8. مدل عینک طبی مردانه جدید

اگر به عینک خلبانی علاقه مند هستید اما کمی در مورد ظاهر یکپارچه و متالیک این مدل عینک شک دارید، این عینک فلزی برند دیور که شکل و ظاهر مدرن عینک خلبانی را طراحی کرده است می تواند یکی از گزینه های عالی باشد. برای شما. این مدل عینک طبی مردانه یکی از پرفروش ترین مدل های سال 2025 است!

عینک طبی مردانه

9. عینک طبی مردانه با فریم هشت ضلعی

این عینک آفتابی مردانه با فریم هشت ضلعی فوق العاده ظریف و زیبای خود می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای آقایانی باشد که می خواهند از اکسسوری های خاص و متفاوت استفاده کنند.

فلز سبک این عینک مردانه برای استفاده روزمره بسیار عالی است و شکل هندسی منحصر به فرد آن شخصیت خاصی را برای مردان ایجاد می کند. این عینک از برند Ottoto Otho می باشد.

عینک طبی مردانه

 

10. عینک آفتابی مردانه 2025 با طراحی ساده و کلاسیک

این عینک مردانه ری بن (مدل 5228) از جمله مدل های فوق العاده شیک، کلاسیک و ساده است که تقریبا همه آن را دوست دارند و ظاهری شیک و باکلاس برای استایل مردانه ایجاد می کند. این مدل از عینک طبی مردانه برای استفاده روزمره مناسب است و هرگز از مد نمی افتد!

عینک طبی مردانه

کلام اخر”

اگر قرار است به طور مرتب از عینک استفاده کنید، بهتر است به سراغ مدلی بروید که علاوه بر اینکه مناسب فرم صورت شماست، با شخصیت، فعالیت روزانه و استایل و استایل شما هم تناسب داشته باشد. انتخاب عینک طبی بر اساس مد اگرچه می تواند استایل شما را جدید و مدرن نشان دهد، اما این مدل عینک ممکن است خیلی زود از مد افتاده و دیگر تمایلی به استفاده از آن مدل خاص نداشته باشید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *