استایل با شلوار خاکی | مدل های جدید شلوار خاکی

استایل با شلوار خاکی | مدل های جدید شلوار خاکی

استایل با شلوار خاکی | مدل های جدید شلوار خاکی : شلوارهای خاکی از محبوب ترین شلوارهای زنانه هستند که در سال 1401 طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. این سبک از شلوار بسیار راحت و کژوال و البته شیک هستند که در استایل های مختلف می توانید از آنها استفاده کنید. در این مطلب انواع استایل با شلوارهای خاکی را مشاهده خواهید کرد. همراه ما باشید.

معرفی شلوار خاکی

شلوار خاکی نوعی شلوار است که از جناغ پنبه‌ای ضخیم ساخته می‌شود که می‌تواند جلوی صاف یا چین‌دار باشد. آنها با رنگ خاکی کلاسیک خود، کمی به بژ زرد متمایز می شوند و مدت هاست که جزء اصلی کمد لباس های مردانه و مد زنانه بوده اند. خاکی ها بسته به خیاطی می توانند شما را شیک و حرفه ای یا شاداب و معمولی جلوه دهند، اما در هر صورت، مطمئن شوید که خیلی گشاد نباشند و به خوبی با چارچوب شما مطابقت داشته باشند. در غیر این صورت، آنها می توانند حال و هوای نامناسبی ایجاد کنند. این نکات استایل را بررسی کنید تا یاد بگیرید چگونه با شلوار خاکی خود ظاهری ظریف و پیچیده داشته باشید.

طرز استایل با شلوار خاکی

با وجود شهرت آنها به عنوان مظهر استایل معمولی، خاکی ها می توانند همه کاره باشند. در اینجا چند نکته برای استایلی وجود دارد که به شما کمک می کند این شلوار را در ست بعدی لباس خود بگنجانید:

یک استایل کلاسیک را امتحان کنید.

سعی کنید لباس‌های خاکی خود را با یک پیراهن یقه‌دار یا پولو شرت، کفش‌های کتانی و یک کمربند چرمی (تا زمانی که کمربند با کفش‌ها مطابقت داشته باشد) بپوشید تا ظاهر کلاسیک گلف داشته باشید.

استایل با شلوار خاکی | مدل های جدید شلوار خاکی

بین رنگ ها و پارچه ها کنتراست ایجاد کنید.

از آنجایی که رنگ‌های خاکی رنگ خنثی دارند، چه لباس‌های بالا یا پایین بپوشید، به خوبی با رنگ‌های روشن هماهنگ می‌شوند. به طور مشابه، وقتی با پارچه هایی با بافت متفاوت جفت می شوند، زیباتر هستند. سعی کنید یک کت جین یا ژاکت جین را در بالا با یک پیراهن لباس بافت دار امتحان کنید تا ترکیبی از تاثیرات را در یک ظاهر ایجاد کنید.

استایل با شلوار خاکی | مدل های جدید شلوار خاکی

بیشتر بخوانید: چند روش برای استایل با کت جین

پاچه های شلوارتان را تا کنید.

شلوار های خاکی‌ می‌توانند با ست کردن آن‌ها با تی‌شرت یا هودی و کفش‌های کتانی، در لباس‌های غیررسمی‌تر کار کنند. روش دیگر، با دوبار چرخاندن ساق های شلوار به سمت بالا، شلوار های خاکی را شیک تر کنید. (اگر می دانید چگونه شلوار جین را سربند بزنید، روش مشابه است.)

استایل با شلوار خاکی | مدل های جدید شلوار خاکی

به دنبال ظاهری رسمی تر باشید.

با پوشیدن یک پیراهن دکمه دار و پوشیدن ژاکت کش باف پشمی یا ژاکت در بالا، لباس خاکی خود را بخشی از لباس کار خود کنید.
یک مجموعه تک رنگ را امتحان کنید. خاکی وقتی با رنگ‌های خاکی دیگر مانند سبز زیتونی یا قهوه‌ای ترکیب شود، زیبا به نظر می‌رسد. با ایجاد شیب از سر تا پا آزمایش کنید.

استایل با شلوار خاکی | مدل های جدید شلوار خاکی

بیشتر بخوانید: نحوه آرایش بر اساس رنگ لباس

کلام آخر:

رنگ های خاکی رنگ هایی ارام و خنثی هستند بنابراین آنها را می توانید در بسیاری از مکان ها استفاده کنید. نظر و تجربه ی خود را در مورد این سبک از شلوار ها برای ما بنویسید. همچنین بخوانید: 5 استایل با شلوار های لینن

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *