انواع مدل بوت و نیم بوت شیک زنانه + نکات مهم

انواع مدل بوت و نیم بوت شیک زنانه + نکات مهم

انواع مدل بوت و نیم بوت شیک زنانه + نکات مهم : بوت و نیم بوت دو کفش بسیار زیبا و مناسب زمستان و پاییز است ، بهتر است یک جفت از آنها را در خانه داشته باشید.پاییز و زمستان برای گرم و راحت نگه داشتن پاها نیاز به یک بوت یا نیم بوت داریم از اونجایی که خانم ها خوش سلیقه دنبال بهترین جنس چه از نظر راحتی و چه از نظر زیبایی هستند در این مقاله از تیپزا به انواع مدل بوت و نیم بوت شیک زنانه + نکات مهم پرداختیم پس تا آخر این مقاله همراه تیپزا باشید.

 مدل بوت و نیم بوت

مدل بوت و نیم بوت شیک زنانه

بوت و نیم بوت ، که امروزه کفش مورد علاقه بسیاری از افراد است و به نوعی مد محسوب می شود نه تنها پاها را گرم نگه می دارد بلکه طراحی همه کاره و وزن سبک آنها نیز محبوبیت خاصی برای آنها به ارمغان آورده است. بنابراین می توانید آن را با هر نوع لباسی بپوشید: دامن ، شلوار ، جوراب شلواری …همچنین میتوانید با کلیک برروی استایل شیک با بوت های بلند مخصوص خانم ها این مقاله را هم بخوانید.

امروزه طراحان با توجه به نیاز افراد و سلیقه های مختلف طرح های بسیار زیبایی را طراحی می کنند. به همین دلیل ، هنگام خرید نیم بوت ، باید به جنس و رنگ آن نیز توجه کنید. انواع مختلف بوت ها شامل چرم ، جیر ، مخمل و… به به بهترین آنها نیم بوت چرمی است.

بنابراین ، با توجه به مدلهای متعدد چکمه و نیم بوت که برای خانم ها و توسط مارک های اصلی ارائه می شود ، پیدا کردن بهترین نوع نیم بوت در خرید و انتخاب بهترین نیم بوت و بوت علاوه بر توجه به نوع مدل توجه به رنگ نیم بوت ها نیز متناسب با نوع پوشش بسیار مهم است.

مدل بوت و نیم بوتنیم بوت دخترانه شیک

مدل بوت و نیم بوتنیم بوت دخترانه شیک

مدل بوت و نیم بوتجدیدترین نیم بوت دخترانه شیک

مدل بوت و نیم بوت

بیشتر بخوانید» قبل از خرید کفش طبی این نکات را بدانید

راهنمای خرید بهترین بوت و نیم بوت

* هر نیم بوت تا مچ پا مناسب است. هنگام خرید نیم بوت توجه به مناسب بودن آن در موارد مختلف بسیار مهم است. بنابراین اگر به دنبال دیده شدن در مجالس و مهمانی ها هستید.

بهتر است آن را خریداری کنید انتخاب ها برای استفاده هوشمند هستند. با پوشیدن این نوع نیم بوت ، علاوه بر اینکه با این استایل بوت های زنانه بلندتر دیده می شوید می توانید توجه را به خود جلب کنید.

انواع مدل بوت و نیم بوت شیک زنانه + نکات مهمجدیدترین نیم بوت دخترانه شیک

مدل بوت و نیم بوتجدیدترین نیم بوت دخترانه شیک

نیم بوت شیک بیشتر بخوانید» مدل های جدید ترند کفش زنانه 2021 :

ابتدا باید انواع مختلف نیم بوت پا را بشناسید تا بدانید کدام نیم بوت برای کدام مدل لباس مناسب است. در ادامه انواع مختلف نیم بوت را برای راحتی خرید و انتخاب مناسب و عالی معرفی و بررسی می کنیم:

مدل نیم بوت و بوت دخترانه

در میان بوت های بسیار رسمی و شیک می توانید بوت های  نوک تیز با پاشنه های پهن یا هر مدل که دوست دارید را انتخاب کنید که در دنیای مد جایگاه ویژه ای دارند. برای اینکه این نوع نیم بوت همیشه شیک و مرتب به نظر برسد ، باید نیم بوت های نوک تیز را تمیز نگه دارید.

نیم بوت شیک جدیدترین نیم بوت دخترانه شیک

نیم بوت شیک جدیدترین نیم بوت دخترانه شیک

مدل بوت و نیم بوت

نیم بوت های متناسب با پاها

اولین نکته در خرید نیم بوت توجه به سایز مناسب برای پا ، ساق پا و مچ پا است تا به پاها آسیبی وارد نشود و ظاهری متعادل ایجاد شود.

نیم بوت های لژدار باعث می شود پاها و مچ پا لاغرتر به نظر برسند اما ساق پاهای درشت را بلندتر می‌کنند و باعث می‌شوند که ساق پا لاغرتر به نظر برسد. در نظر گرفتن اندازه ساق و مچ پا، نکته مهمی در انتخاب نیم بوت مناسب است.

مدل بوت و نیم بوتجدیدترین نیم بوت دخترانه شیک

مدل بوت و نیم بوتجدیدترین نیم بوت دخترانه شیک

مدل بوت و نیم بوتبیشتر بخوانید» مدل کفش اسپرت دانشجویی دخترانه و پسرانه 2022

نیم بوت های متناسب با فرم اندام

هنگام انتخاب نیم بوت، حتماً فرم بدنتان را در نظر بگیرید، در این صورت ظاهرتان جذاب‌تر و زیباتر خواهد بود.

اگر فرم بدنتان گلابی شکل است، یعنی پایین تنه بزرگ‌تری نسبت به بالا تنه دارید، بوت های پاشنه دار به ویژه پاشنه‌های یکسره برای شما مناسب است. با این کار، باعث می‌شوید بلندتر و لاغرتر به نظر آیید.

کسانی که فرم بدن آنها مثلث وارونه است و بالا تنه و شانه‌های پهنی دارند، بهتر است نیم بوت هایی با رنگ روشن و با تزیینات متنوع بپوشید.

اگر بدنتان مستطیلی شکل است و کمر پهنی دارید، از بوت هایی با تزیینات فراوان استفاده کنید تا کمی انحنا به فرم بدنتان بیفزایید.

خانم‌هایی که فرم بدنشان سیبی شکل است و بالاتنه گرد و پهن دارند، بهتر است از نیم بوت های رنگ روشن و نیم بوت هایی که ساق پا را پرتر نشان می‌دهند استفاده کنند تا بدنشان متعادل‌تر به نظر برسد.

مدل بوت و نیم بوتانواع جدید نیم بوت دخترانه

نیم بوت شیک انواع جدید نیم بوت دخترانه

نیم بوت شیک

نیم بوت های متناسب با فرم اندام

هنگام انتخاب نیم بوت مطمئن شوید که کفش نظر شما راحت و جذاب هستند.

اگر فرم بدن شما گلابی شکل است ، یعنی تنه پایینی شما بزرگتر از بالاتنه است ، نیم بوت پاشنه دار ، به ویژه پاشنه های کامل ، برای شما مناسب است. با این کار شما را بلندتر و لاغرتر نشان می دهید.

برای کسانی که فرم بدن آنها مثلث وارونه است و تنه و شانه های پهن دارند ، بهتر است چکمه های مچ پا با رنگ روشن با تزئینات زیاد و متنوع بپوشند.

اگر بدن شما مستطیل شکل است و کمرتان پهن است از بوت و نیم بوت با توجه به سلیقه خودتان استفاده کنید.

زنانی که فرم بدن آنها به شکل سیب است و بالاتنه گرد و پهن دارند ، بهتر است از نیم بوت با رنگ روشن و نیم بوت هایی استفاده کنید که پای پرتری را نشان می دهد تا بدن آنها متعادل تر به نظر برسد.

نیم بوت شیک انواع جدید نیم بوت دخترانه

نیم بوت شیک انواع جدید نیم بوت دخترانه

مدل نیم بوت شیک زنانهانواع جدید نیم بوت دخترانه

نیم بوت شیک

سخن آخر: 

تا اینجا هم نحوه پوشیدن بوت و نیم بوت رو که چطور میشه با استایل شما مطابقت داشته باشه توضیح دادیم نظر شما چیست ایا با مدل های انتخاب شده مورد پسند شما قرار گرفته ؟ برای ما در پایین همین پست در قسمت ارسال نظر به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

1 نظر در حال حاضر

  1. سلام من از نیم بوتی که عکس اول مجلسی دخترانه مشکی توری نگین دار گذاشتین توی سایتتون دیدم خیلی خوشم اومده ولی فقط پیشنهاد دادین از کجا میتونم بخرم این مدل رو لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *