ست بلوز بافت و شلوار زمستانه شیک دخترانه 

ست بلوز بافت و شلوار زمستانه شیک دخترانه 

ست بلوز بافت و شلوار زمستانه شیک دخترانه : مانتو بلند از جمله مانتوهایی است که می توانید با هر کفشی آن ها را ست کنید. انتخاب کفش بستگی به مکان و موقعیتی دارد که می خواهید از آن استفاده کنید. مانتو بلند را می توانید با کفش کتونی، مجلسی، کالج، کفش های طبی و … بپوشید. در ادامه نمونه هایی از ست کفش با مانتو بلند را آورده ایم.

ست بلوز بافت و شلوار زمستانه شیک دخترانه 

کفش مناسب با استایل بلوز و شلوار زمستانی 

معمولا در پاییز و زمستان بخاطر سرمای هوا ما کتونی و بوت و چکمه می پوشیم به همین خاطر دقت در انتخاب نوع کفش مهمه یعنی هم باید پا داخلش راحت باشه و هم احساس نرمی و سبکی کفش برای یک پیاده روی در سرمای هوا محیا باشه این مقاله از تیپزا به ست بلوز بافت و شلوار زمستانه شیک دخترانه می پردازیم پس برای دیدن تصاویر تا پایان همراه ما باشید.

پالتو یا کت بلند از جمله پوششی است که در خانمی در کمد خود دارد پالتو بلند را می توانید با هر کفشی بپوشید بستگی به موقعیت و فصل و مناسبتی دارد می خواهید کفش تان را بپوشید.

ست بلوز بافت و شلوار زمستانه شیک دخترانه بافت بلوز زنانه دو رنگ

ست بلوز بافت و شلوار زمستانه شیک دخترانه 

مهمترین نکات در مراقبت از لباس بافتنی

  • با رعایت این نکات می توانید به راحتی از تغییر شکل و قدیمی شدن لباس های بافتنی و فرسوده خود جلوگیری کنید.
  • قبل از خرید بلوز بافتنی دخترانه یا پسرانه حتما به بافت آن توجه کنید بافتنی باید بافت محکمی داشته باشد.
  • بهتر است از خرید لباس های بافتنی که بافت ضعیفی دارند خودداری کنید زیرا به سرعت شکل خود را از دست می دهند و شل می شوند.
  • به جای آویزان شدن از یک تکه چوب ژاکت های سنگین و ژاکت های کش دار خود را دور آنها بپیچید و آنها را تمیز و مرتب نگه دارید.
  • در مورد ژاکت های سبک و بلوز  حتماً از چوب و آویزهای لباس کدر و لایه ای استفاده کنید.
  • از نگهداری لباس و ژاکت و گپ در درآورهای چوب سدر خودداری کنید چون این چوب به پشم و سایر پارچه‌های کش‌باف صدمه می‌زند.
  • مرتباً دانه ها را از لباس بافتنی خود جدا کنید. پرزها بیشتر در اثر ساییدگی در آرنج ، زیر بغل و آستین ایجاد می شوند.
  • می‌توانید از یک تیغ اصلاح یا ریش‌تراش برقی کوچک برای برداشتن آن‌ها استفاده کنید تا لباس بافتنی شما مانند روز اول تازه به نظر برسد.

ست بلوز بافت و شلوار زمستانه شیک دخترانه بافت بلوز زنانه دو رنگ

ست بلوز بافت و شلوار زمستانه شیک دخترانه 

چند نکته دیگر در مورد مراقبت از لباس بافتنی

از برس نرم نوزاد برای برداشتن مو و شوره سر از روی بلوز های بافتنی خود استفاده کنید.

در صورت نیاز لباس بافتنی خود را تعمیر کنید هر زمان که متوجه شدید که دکمه افتاده یا سوراخ کوچکی دارد  فوراً آن را تعمیر کنید زیرا ممکن است سوراخ بزرگتر شود و شما چاره ای جز دور انداختن ندارید.

برای خوش‌بو نگاه‌داشتن لباس و جلوگیری از صدمه رسیدن به آن می‌توانید بسته‌های کوچک اسطوخودوس و سنبل را در قفسه لباس و درآور بگذارید یا در چوب‌رختی آویزان کنید.

در پایان فصل زمستان اگر مایل به نگهداری لباس خود برای سال آینده هستید حتماً ابتدا آن را بشویید و مطمئن شوید کاملاً خشک است و رطوبتی ندارد. سپس برای آسیب ندیدن آن مقداری صابون میان آن‌ها قرار دهید.

بلوز بافتبافت بلوز زنانه دو رنگ

بلوز بافتبافت بلوز زنانه دو رنگ

بلوز بافت

مراقبت و نگهداری از لباس های بافتنی با تعمیر آنها

لباس های بافتنی به دلیل بافت حساس ، ظریف و نرم پارچه از مشکلات زیادی مانند شلی ، تغییر شکل و … رنج می برند در این قسمت  راه های حل این مشکلات را در جهت مراقبت از لباس های بافتنی مورد بحث قرار می دهیم.

مشکل گشاده شدن لباس ها

در مورد مراقبت و نگهداری لباس بافتنی و گپ باید در نظر داشته باشیم که یکی از معایب بافتنی این است که پس از مدتی استفاده و البته نگهداری نامناسب گشاد می شود و شکل خود را از دست می دهد.

اگر یک بلوز بافتنی یا قلاب بافی در خانه دارید که به هر دلیلی گشاد است یا در برخی قسمت ها کشیده شده است ، نیازی به دور انداختن آن ندارید زیرا این مشکل به راحتی حل می شود.

بلوز بافت🎀 بلوز بافتنی دخترانه نوجوان 🎀

بلوز بافت دخترانه

ترمیم سوراخ های کوچک در لباس بافتنی

گاهی پارگی لباس به دلیل برخورد لباس با اجسام تیز یا کشش ناگهانی و شدید ایجاد می شود. اگر این حفره ها آنقدر کوچک هستند که بعید است بزرگ شوند  می توان آنها را با یک ترفند ساده برطرف کرد.

کافی است لباس را به پشت برگردانید و یک‌بار قسمت آسیب‌دیده لباس را اتو کنید تا بافت پارچه در یک‌جهت شود سپس دو مربع کوچک لایه چسب را برش زده و روی آسیب‌دیدگی لباس قرار دهید.

سپس کمی آن را با اسپری خیس کرده و پارچه ای روی آن پهن کرده و اتو را بدون حرکت در حین بخار برای چند ثانیه روی پارچه بگذارید و در نهایت لباس را برگردانید و اتو کنید. (توجه داشته باشید که فقط قسمت مورد نظر را با دمای پایین اتو کنید تا لباس ها آسیب نبینند.)

بلوز بافت دخترانه 🎀 بلوز بافتنی دخترانه نوجوان 🎀

بلوز بافت دخترانه 🎀 بلوز بافتنی دخترانه نوجوان 🎀

بلوز بافت دخترانه 🎀 بلوز بافتنی دخترانه نوجوان 🎀

بلوز بافت دخترانه 🎀 بلوز بافتنی دخترانه نوجوان 🎀

بلوز بافت دخترانه 🎀 بلوز بافتنی دخترانه نوجوان 🎀

بلوز بافت دخترانه

سخن آخر»

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد همانطور که گفتیم انتخاب لباس زمستانه بسیار متنوع هستند و شما بسته به شرایط و مجالسی که دعوت میشوید انتخاب میکنید به همین خاطر تیپزا به مدل های جدید بلوز بافت زنانه و دخترانه پاییزی و زمستانی هم پرداخته میتوانید با کلیک برروی آن این مقاله هم مطالعه کنید.نظرات و یا پیشنهادات خودتون رو برای ما در پایین همین پست در قسمت ارسال نظر به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *